پایان نامه بازاریابی بیمه
- بهدست: Aryan
- دستهبندی: مطالب جدید
پایان نامه بازاریابی بیمه
از هنگامی که حاکمیت سلیقه مصرف کنندگان کالاهای تجارتی به بخش خدمات بازرگانی نیز سرایت کرد، بیمه نیز که یکی ازخدمات مالی بازرگانی می باشد، تحت تاثیراین رفتار قرار گرفت. دفاتر مرکزی شرکتهای سنتی توجه و سیاست خود را به سیستمهای سنتی توزیع و تهاجم به بازارها معطوف کردهاند. این «ویروس تجارتی» که « بازاریابی» نامیده میشود اجتناب ناپذیر و مسری می باشد و به سادگی برای تسلط و شکستن مقاومتها به وجود آمده و به راحتی در بازار انعطاف پذیر میشود. هــیچ کس نمیتواند ادعا کند که تحت تاثیر آن قرار ندارد. گاهی اوقات مشکلاتی را ایجاد میکند؛ آلوده کننده میشود، ولی در اغلب موارد، کمکی موثرو راهگشا می باشد. علاوه برهمه موارد فوق، حتی میتوان گفت که بدون آن نمیتوان فعالیت اقتصادی کرد.
منبع : http://editexperts.rozblog.com
تهیه و گرد آوری : وبسایت تفریحی و سرگرمی پورتال یک
لطفا نظرات خود را درباره نوشته پایان نامه بازاریابی بیمه با ما در میان بگذارید.
بدون دیدگاه