در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

مطالب جدید

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق را ببینید.

گروه صنعتی بروکس امسال  نیز همزمان با حضور در نمایشگاه صنعت برق تهران، دومین همایش سالانه بلکس را با حضور بیش از ۲ هزار نفر از فعالان صنف الکتریکی برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری بیست و سومین نمایشگاه صنعت برق تهران از ۲۳ تا ۲۷ آبان ماه در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد. در این نمایشگاه فعالان حوزه صنایع برق، الکترونیک و روشنایی هر ساله به معرفی خدمات و محصولات خود می پردازند.

گروه صنعتی بروکس که هر ساله به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های فعال در حوزه برق و الکترونیک در این رویداد حضور دارد، امسال نیز با معرفی بیش از ۳۰۰ نوع کالای جدید در این نمایشگاه شرکت کرد.

همزمان با برگزاری این نمایشگاه، شرکت بروکس در همایش ۴ روزه BELEX از خانواده بزرگ صنف الکتریکی و فروشندگان حوزه روشنایی و برق نیز تقدیر بعمل آورد.

در این همایش که در سالن همایش های صدا و سیما طی ۴ شب و با حضور بیش از سه هزار نفر از فروشندگان و الکتریکی های کشور از دیگر شهرهای کشور برگزار شد، کالاهای جدید بروکس اعم از سیم و کابل، انواع ابزارهای مرتبط با برق و الکتریک، انواع رابط و محافظ های تجهیزات برقی، مینیاتوری و آنتن های تلویزیون و محصولات دیگر معرفی و به نمایش گذاشته شد.

مهمانان بروکس که از شهرهای مختلف کشور برای بازدید از نمایشگاه و حضور در دومین همایش سالانه دعوت شده بودند با ابراز رضایت از عملکرد این شرکت در تنوع کالا و کیفیت قیمت اعتقاد داشتند مشتریان آنها به اسم کوچک بروکس اعتماد داشته و در مقایسه با سایر برندها از کالا و خدمات پس از فروش بروکس رضایت بیشتری دارند.

نمایندگان و فروشندگان محصولات برق و الکتریکی های حاضر در این همایش با استقبال از محصولات جدید معرفی شده توسط گروه صنعتی بروکس،طی ۴ روز بیش از صدها سفارش خرید برای شهرهای خود ثبت کرده و اعلام کردند سرعت عمل بروکس در تامین کالاهای با کیفیت و ارسال سریع برای سفارش دهندگان از دیگر شاخصه های خوب این برند است.

یکی دیگر از موضوعاتی که در این همایش مطرح و مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفت معرفی نخستین بازار آنلاین تخصصی محصولات برق و الکترونیک در کشور با عنوان “می ارزه” بود.

به گفته مدیران گروه صنعتی بروکس، بر اساس آخرین مدل های نوین فروش کالا در دنیا سایتی با عنوان “می ارزه” طراحی و اجرا شده که در این بازار آنلاین تا به امروز بیش از  ۳۸۰۰  قلم کالا از ۱۲۰ برند معتبر و پرفروش کالاهای برق و الکتریکی و ابزار در دسترس مصرف کننده قرار گرفته و بیش از ۳ هزار واحد الکتریکی به این سایت متصل شده و در حال تبادل کالا و انجام سفارشات هستند.

این سایت با ایجاد خط ارتباطی سریع بین خریدار و نزدیکترین واحد الکتریکی که کالای مورد نیاز را در دسترس دارد، سرعت انجام سفارش، تبادل مالی و ارسال کالا را در بازار افزایش داده و از این طریق به واحدهای صنفی فعال در حوزه برق و روشنایی کمک می کند تا با سرعت عمل بیشتری کالای خود را فروخته و مشتریان بیشتری جذب کنند. البته در کنار فروش کالا، الکتریکی های سراسر کشور می توانند نیازهای کالایی خود را نیز با یکدیگر تبادل کرده و از همین طریق کمبود انبار و کالای خود را نیز تامین نمایند.

گفتنی است گروه صنعتی بروکس طی مدت زمان کوتاهی از آغاز به کار، اسم کوچک خود را در حوزه روشنایی به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های این صنعت به ثبت رسانده است. استفاده از به روزترین تکنولوژی های روز دنیا در کنار بهره گیری از متخصصان جوان و خلاق، این شرکت را با سرعتی روزافزون در بازار صنایع برق و تکنولوژی پیش برده و مدیران ارشد این شرکت را برآن داشت تا همزمان با تحقق اهداف از پیش تعیین شده، به طراحی و معرفی اهداف و چشم انداز وسیع تری در این حوزه بپردازند.

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

لطفا نظر خود را درباره در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

مطالب جدید
乔治赛后谈被嘘:这是对我的尊重!不会干扰我

乔治赛后谈被嘘:这是对我的尊重!不会干扰我 سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه 乔治赛后谈被嘘:这是对我的尊重!不会干扰我 را ببینید. 乔治赛后谈被嘘:这是对我的尊重!不会干扰我 北京时间۶月۹日,洛杉矶快船以۱۰۹-۱۱۲输给了犹他爵士。此役,保罗-乔治在客场被嘘了整场,赛后,他接受记者的采访谈到了此事。  乔治说:“我喜欢这些,这不会干扰到我,这是对我的尊重。我在这里打出过好的比赛,也打出过不好的比赛。”  “这是比赛的一部分,球迷会参与到比赛的过程中来,我喜欢这些。作为一个客队球员,你会期待得到这种待遇。”  本场比赛期间,爵士主场的球迷在乔治罚球时高喊“被高估”,除此之外,还有爵士球迷高喊:“干掉他”!(Emily) 乔治赛后谈被嘘:这是对我的尊重!不会干扰我«تبریز» چشم و چراغ شهرهای ایران / تصاویر برگزیده لطفا نظر خود را درباره 乔治赛后谈被嘘:这是对我的尊重!不会干扰我 با ما در میان بگذارید. تساوی‌های كاسپين به ايستگاه پنجم رسيد

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا