مریل استریپ: عاشق مردانم

مریل استریپ: عاشق مردانم

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه مریل استریپ: عاشق مردانم را ببینید.

پورتال یک آرشیو وب فارسی:برترین ها:
مریل استریپ: عاشق مردانم

مریل استریپ ۶۶ ساله در پاسخ به سوال خبرنگار بی بی سی که آیا او فمینیست می باشد، می‌گوید: “من مادرم. فرزند من پسر می باشد و شوهرم هم مرد می باشد. من عاشق مردانم.

پورتال یک: مریل استریپ در گفت و گویی با بی بی سی به مناسبت نمایش فیلم “سافرجت” در جشنواره فیلم لندن، گفته می باشد که با وجود تمام دستاوردهایش، دستمزدش او همیشه از دستمزد بازیگران مکمل مردش پایین‌تر بوده می باشد.

در فیلم سافرجت (طرفدار حق رای بانوان ) مریل استریپ در نقش کوتاه اِمِلین پنکهِرست، از نخستین رهبران جنبش بانوان بریتانیا که برای حق رای بانوان در بریتانیا فعالیت کرد، ظاهر شده می باشد.

مریل استریپ که بیش‌تر از هر بازیگر زن یا مرد دیگری در تاریخ سینما نامزد جایزه اسکار بوده، گفت که نقش بانوان در تولید و عرضه آثار سینمایی و سهم اقتصادی آن‌ها از این فرایند، همیشه در درجه دوم اهمیت قرار گرفته و مردان بیشترین نصیب را برده‌اند.

در سال ۲۰۱۴ مجموع دستمزد ده بازیگر زن پولساز هالیوود ۲۲۶ میلیون دلار بوده می باشد. در حالی که ده بازیگر مرد پولساز هالیوود نزدیک به دو برابر این رقم، یعنی ۴۱۹ میلیون دلار دریافت کرده‌اند.

مریل استریپ: عاشق مردانم

به گفتۀ خانم استریپ، بین ۱۰ پخش کننده‌ عمده فیلم در آمریکا که هر کدام یک منطقه این کشور را پوشش می‌دهند حتی یک زن هم وجود ندارد.

او می‌گوید این مسأله باعث می‌شود تا بازار همیشه بر مبنای نیاز مردان بچرخد و آنها باشند که تصمیم بگیرند چه فیلمی نمایش داده شود. با در نظر گرفتن این که نحوه پخش فیلم‌ها و استقبال از آن‌ها نوع تولیدشان را دیکته می‌کند، استریپ عنوان می‌کند که پخش‌کننده‌ها بهانه‌شان این می باشد که “فیلم‌های بانوان نمی‌فروشند.”

مریل استریپ گفته می باشد که قبلاً تمام عوامل فنی فیلم‌ها مردان بودند، اما این موضوع دارد به مرور تغییر دادن می‌کند و حالا بانوان بیشتری سرصحنه تولید فیلم دیده می‌شوند.

مریل استریپ زمانی فعالیتش را شروع کرد که فقط دو فیلم‌ساز زن در کل تاریخ استودیوهای بزرگ هالیوودی کار کرده بودند. او باید در شرایطی رقابت می کرد که هم شانس حضور در فیلم‌ها را از دست ندهد و هم موفقیت‌هایش را وسیله‌ای برای انعکاس و انتقاد از مردسالاری صنعت سینما قرار دهد، رسالتی که فیلم “سافرجت” یکی دیگر از نمونه‌های آن می باشد.

“عاشق مردانم”

مریل استریپ ۶۶ ساله در پاسخ به سوال خبرنگار بی بی سی که آیا او فمینیست می باشد، می‌گوید: “من مادرم. فرزند من پسر می باشد و شوهرم هم مرد می باشد. من عاشق مردانم. اما فکر می‌کنم این روزها برای بانوان جوان باعث ایجاد فاصله از کسانی که دوستشان دارند شده می باشد و فکر نمی‌کنم معنای تاریخی فمینیسم این بوده باشد. این مسأله من را اذیت می‌کند.”

او سرانجام ترجیح داد یک “اومانیست [انسان‌گرا]” باقی بماند که طرفدار “اعتدال” می باشد.

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ – ۰۸:۳۶

مریل استریپ: عاشق مردانم

منبع : پورتال پورتال یک

لطفا نظر خود را درباره مریل استریپ: عاشق مردانم با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا