فال روزانه یکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ | فال روزانه | پرشین فال

فال روزانه یکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ | فال روزانه | پرشین فال

برچسب ها: فال روزانه | فال روز یکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ – نمناک  | فال روزانه یکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ | فال روزانه | پرشین فال | فال ۱۲ مهر ۹۴ | فال روز یکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ – همراه با علم | فال روزانه یکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ – قطره | فال امروز ۱۲ مهر ۱۳۹۴ – طالع بینی و فال روزانه بر اساس ماه تولد … | فال روزانه ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ – Bartarinha.IR | برترین ها | برچسب فال روز ۱۲ مهر ۱۳۹۴ – نیــوزمــی | فال روزانه یکشنبه ۱۲ مهر ۹۴ _ ۴ اکتبر ۲۰۱۵ | روز از نو | فال روزانه – آلامتو | فال امروز شما شنبه ۱۲ مهر ۹۴،فال روزانه بر اساس تاریخ تولد


فال روزانه یکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴

فال روزانه شما یکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ فال روزانه ۱۲-۰۷-۹۴ متولد فروردین :
خواسته‌های شما بر پایه زمان شما ایجاد شده‌اند و شما زمان کافی برای این
ور و آن ور رفتن ندارید. فال روزانه پرشین فال

متولد فروردین : خواسته‌های شما بر پایه زمان شما ایجاد شده‌اند و شما زمان کافی برای این ور و آن ور رفتن ندارید. مهم نیست که شما برای انجام دادن چه کاری تلاش می‌کنید، لازم هست بعضی از کارها ناتمام باقی بمانند، حتی اگر شما عصبانی شوید. به یاد داشته باشید که شما مجبور نیستید ناراحتی شخص دیگری را هم به ناراحتی‌‌‌های خود اضافه کنید. اگر دیگران در تلاش هستند لغزشی را به شما نسبت بدهند، فقط به آنها یادآوری کنید که بهترین کاری را که می‌توانسته‌اید انجام داده‌اید.

متولد اردیبهشت : امروز شما قادر نخواهید بود که برای خودتان کاری انجام دهید، برای آنکه شما از اینکه به هرکسی که از شما درخواستی دارد جواب “مثبت” می‌دهید احساس خوشنودی می‌کنید. شما به راحتی می‌توانید دوست پیدا کنید، برای اینکه این سخاوت طبیعی روح شما به شدت مسری هست. فقط چشمتان را به روی واقعیت باز کنید، برای اینکه اطمینان بیش از حد بعدها در طول روز می‌تواند شما را ناامید کند.

متولد خرداد
: به تازگی شخصی وارد زندگی شما شده هست که مسیرهای جدیدی از زندگی را به شما نشان می‌دهد و این مساله شما را به شدت تحت تاثیر قرار داده هست به همین دلیل امید دوباره ا به زندگی و اینده خود پیدا کرده اید و دلسردی را که در گذشته در درونتان احساس می‌کردید از بین رفته هست.خبرهای خوب و مسرت بخشی را در روزهای اینده خواهید شنید که روحیه شما را بیش از پیش دگرگون خواهد کرد.بهتر هست با همسر یا اعضای خانواده تان صادق تر باشید زیرا اگر حسن و صداقتی که انها از شما می‌شناختند جای خود را به بی اعتمادی بدهد شما در بسیاری از مراحل زندگی تان شکست می‌خورید و دیگر مانند سابق حمایت انها را نخواهید داشت.

متولد تیر : همه چیز برای شما شور و هیجان بیشتری پیدا کرده و شما دوست ندارید قدرت ادراک خود را از دست بدهید. شما حس می‌کنید که مجبورید در مورد نیازهایتان حرف بزنید، بخصوص اگر آنها به چیزهایی که شما از شغلتان می‌خواهید مربوط باشند. اما وقتی احساسات شما انقدر قدرت دارند، منطقی بودن برای شما چالش برانگیز می‌شود. پس زیاد به خودتان سختگیری نکنید. و قبل از اینکه برای دیدن نتیجه کار تغییرات اساسی ایجاد کنید چند روزی را صبر کنید.

متولد مرداد : ممکن هست امروز از خودتان خیلی راضی و خشنود باشید به خاطر اینکه انرژی خلاقانه شما قویتر شده و خیلی راحت هست که هر چه را که انتخاب می کنید به راحتی بیان کنید. اما حتی اگر شرایط مهیا باشد چیزی جلوی شما را می گیرد و نمی گذارد آن طور که می خواهید تفریح کنید. کنار گذاشتن انتظارات قبلی می تواند مفید باشد اما راه حل نهایی تنها با گذشت زمان پدیدار خواهد شد. لازم نیست که این گونه عجله کنید پس آرام باشید و از لحظه حال لذت ببرید.

متولد شهریور : ممکن هست شما در این روز ناسازگار نشان دهید؛ به خاطر اینکه رفتار شما به طرز عجیبی عدم اطمینان تان را منعکس می کنند. بهر حال اگر شخصی درخواست کرد که شما تصمیم نهایی را در مورد گرفتاری که با کارتان دارید بگیرید شما وسوسه می شوید و این کار را می کنید. شما زمان بیشتری برای تصمیم گیری دارید و اگر دیگران مایل نیستند چند روزی صبر کنند تا شما ذهن تان را مرتب کنید بگذارید این فرصت بگذرد. چرا که ممکن هست برای شما سخت باشد که در چنین محیط غیر قابل انعطافی کار کنید.

متولد مهر : شما امروز می‌توانید رویاهای عجیبی در ارتباط با تعطیلات و یا مسافرتهای آخر هفته داشته باشید. شما تا موقعی که رویاهای غیر ممکن نداشته باشید قدرت عملی کردن تخیلات خود را دارید. تصور کردن آنچه که می‌تواند اتفاق بیفتد بدون اینکه هیچ مانعی وجود داشته باشد کار جالبی هست، اما آوردن آنها به جهان واقعیت می‌تواند باعث اتفاق افتادن آنها شود.

متولد آبان : ارتباط ماه با سیاره بخت شما یعنی ونوس برایتان روز خوبی را به همراه می‌آاورد. اما اگر شما فقط به فکر نیازهای خودتان باشید ممکن است حس خوبی بهتان دست ندهد. هم اکنون کمک کردن به دیگران می‌تواند یکی از راه‌های رسیدن به خوشبختی باشد. فقط با رویاها و آرزوهای خودتان زندگی نکنید، بلکه هرجا بهتان نیاز داشتند از کمک کردن به دیگران غافل نشوید.

متولد آذر : شما شجاعت و دلیری بیش از حدی برای شرکت در موارد بحث دارید، اما این همه جسارت شما لازم نیست زیرا ممکن هست شما را به راه‌های منحرف کننده‌ای بکشانند که سبب پشیمانی شما شود. در رباطه با اظرافیان تان قضاوت‌های بدی را در ذهن تان می‌پرورانید، این قضاوت‌های مضرر را از ذهن‌تان دور کنید تا بتوانید با خیال آسوده تری کارهایتان را پیش ببرید.

متولد دی
: شما مدام در پی تحقق تمایلات و علایق‌تان هستید بهتر هست این فکر را از ذهن تان بیرون کنید زیرا شما باید به فکر پیشرفت‌هایتان باشید نه این که فقط به دنبال تمایلات باشید. زیرا تمایلات شما خاتمه پذیر نیستند، هنگامی‌که یک تمایل پایان می‌یابد تمایل دیگری باز شروع می‌شود. اما خوشبختانه شما به زودی اتفاقی برایتان پیش می‌ید که شما خودتان با منطق و برهان به این پاسخ می‌رسید.

متولد بهمن : امروز که ماه و سه سیاره دیگر در نشانه شما فعال هستند، بهتر هست منصف و بی‌طرف باقی بمانید. حتی اگر شما فکر می‌کنید که احساسات خود را از دیگران مخفی کرده‌اید، ولی آنها بالاخره فاش می‌شوند. با احساست خود نجنگید؛ اگر برای پنهان کردن آنها بیهوده تلاش کنید، فقط انرژی‌تان را هدر داده‌اید. به جای تظاهر کردن سعی کنید که خودتان باشید.

متولد اسفند : شما بهتر از همه دوستان تان می‌توانید درباره آینده فکر کنید و تصمیم بگیرید. این موضوع مثل این هست که تمام موانع موجود کنار رفته‌اند و فضای بیشتری به شما می‌دهند تا ذهن خود را بسط دهید. اما این حالت می‌تواند حس اشتباهی از استقلال را به شما القا کند. مراقب باشید به خاطر اینکه این کار بیشتر از آنکه فکر می‌کنید شما را درگیر خواهد کرد و اگر همسالان تان شمارا حمایت نکنند انجام این کار به سختی امکان پذیر می‌شود. بنابراین اجازه ندهید شک و تردید در افکارتان رخنه کند.

نوشته شده توسط : پرشین فال 

در تاریخ: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ ۲۲:۴۴

 |  نظر دهید
– بازدید : ۱۶۴۵


[ادامه نوشته را در اینجا بخوانید …]

فال روزانه یکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ | فال روزانه | پرشین فال

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا