طالع بینی ایام هفته

طالع بینی ایام هفته

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه طالع بینی ایام هفته را ببینید.

طالع بینی جدید بر اساس روزهای هفته

شنبه

این افراد در برخورد با طوفان های زندگی، زود جا خالی نمی کنند. برای موفقیت و خوشبختی می جنگند و در آخر آن را به دست می آورند. باید کناره گیری و دوری کردن از اجتماع را کنار بگذارند. از چشم تنگی و خساست اجتناب کنند و تا می توانند با مردم به شوخ طبعی و اخلاق خوب رفتار کنند.

یکشنبه

یکشنبه روزی بسیار خوش یمن و میمون هست . افرادی که در این روز به دنیا می آیند اغلب در زندگی ثروتمند و موفق خواهند شد. هر کجا می روند، شانس به دنبال آنهاست. افرادی خوش بین و بشاش هستند، اما خود را خیلی جدی می گیرند. باید مراقب باشند که گرفتار غرور و خودبینی نشوند.

دوشنبه

بچه ی متولد روز دوشنبه، پولدار و ثروتمند نخواهد شد، اما از گرسنگی هم نخواهد مرد. همیشه به دنبال آرامش و خوشبختی هست. باید یاد بگیرد که کمی باثبات تر باشد و خیلی تحت تاثیر حرف های دیگران قرار نگیرد. معمولاً از عقل خود تبعیت می کند و مراقب خیالات خود هست.

سه شنبه

متولدین سه شنبه زندگی آسوده ای نخواهند داشت. باید برای خوشبختی و موفقیت خود همواره بجنگد تا بتواند جاه طلبی های خود را ارضاء کند. باید مراقب باشد که گرفتار سلطه جویی و تعصب نشود.

چهارشنبه

بچه ی متولد چهارشنبه ذاتاً هنرمند و هنرگراست. باید اجازه بدهد تا استعدادهایش شکوفا شود. می تواند در زمینه های کسب درآمد هم موفق باشد، اما باید از افراط و زیاده روی در این مورد خودداری کند.

پنج شنبه

کسی که پنج شنبه به دنیا آمده هست، باید در همین روز نیز ازدواج کند. فقط از این طریق هست که میتواند اطمینان حاصل کند که زندگی زناشویی خوبی در انتظار اوست. نباید در کارها زیاده روی کند و تا می تواند باید قدرت شخصیتی خود را بالا ببرد. اگر سخت کوشانه کار کند و از تنبلی دوری کند، مطمئناً موفق خواهد شد.

جمعه

این روزِ آدم های عادی هست. افرادی که در این روز به دنیا می آیند، زندگی بسیار ساده و معمولی را پشت سر خواهند گذاشت و به همان زندگی نیز راضی و خرسندند. فقط باید مراقب باشند تا زندگیشان دچار پوچی نشود.

The post طالع بینی ایام هفته appeared first on ایران ناز.

طالع بینی ایام هفته

لطفا نظر خود را درباره طالع بینی ایام هفته با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا