لباسی هوشمند که نشستن و ایستادن‌‌تان را اصلاح می‌کند/راهکار کاهش درد کمر

لباسی هوشمند که نشستن و ایستادن‌‌تان را اصلاح می‌کند/راهکار کاهش درد کمر

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه لباسی هوشمند که نشستن و ایستادن‌‌تان را اصلاح می‌کند/راهکار کاهش درد کمر را ببینید.

انواع کمردرد به دلیل کم تحرکی و لم دادن به میز یا ایستادن زیاد در مقابل صفحه نمایش به صورت روزانه ایجاد می‌شود و پیراهن TruPosture با بهبود حالت نشستن یا ایستادن می‌تواند راه‌حلی برای این مشکل باشد.

مطالعه بیشتر در مورد وضعیت صحیح نشستن، باعث می‌شود که فرد کمی صاف‌تر بر روی صندلی خود بنشیند و این ایده TruPosture می باشد. درون این اختراع پوشیدنی جدید، نانوحسگرها و مواد چسبناک قابل تنفسی که قابل شستشو در ماشین لباسشویی تعبیه شده می باشد. این حسگر برای اندازه‌گیری حرکت ستون فقرات با دقت نیم درجه طراحی شده و سپس در صورت لزوم، بازخورد زمان واقعی را برای کاربر ارسال می‌کند.

هنگامی که TruPosture تشخیص داد که فرد تمایل زیادی به لم دادن دارد، ارتعاشات را به منطقه مورد نظر می‌فرستد، به طوری که کاربر متوجه می‌شود که کجا و چگونه باید صاف بنشیند. صاف نشستن‌، کمر را کمتر مستعد ابتلا به درد و خستگی می‌کند.

نظارت فیزیکی و بازخورد در مرکز این ابزارهای پوشیدنی همچون سیستم دویدن هوشمند Sensoria قرار دارد، اما پیراهن TruPosture به جای ردیابی داده‌های تناسب اندام، بر ماهیچه‌های اصلی و هم ترازی ستون فقرات تمرکز کرده می باشد.

TruPosture همچنین با قابلیت اتصال بلوتوثی، داده‌های اندازه‌گیری شده را به نرم افزار رایگانی به همین اسم ارسال می‌کند. از طریق این نرم افزار که با iOS، اندروید و تلفن‌های همراه ویندوز سازگار می باشد، کاربران می‌توانند نمایش گرافیکی از ستون فقرات خود را در زمان واقعی ببینید و همچنین می‌توانند پیشرفت فردی را پیگیری کنند.

فناوری TruPosture همچنین حالت‌های بیشتری را برای کمک به کاربران در جهت بهبود وضعیت بدنی ایستاده، کششی و یا یک حرکت خاص ارائه می‌دهد. کسانی که تمرین بیشتری می‌خواهند، می‌توانند درجه سختی این دستگاه را از مبتدی به متوسط یا پیشرفته عوض دهند.

پیراهن هوشمند TruPosture اخیرا در پورتال Indiegogo برای جمع‌آوری بودجه ۵۰۰ هزار دلاری قرار گرفته می باشد. متقاضیان در ازای یک پیراهن تکی TruPosture باید ۹۹ دلار بپردازند که این قیمت ۵۰ درصد ارزانتر از قیمت تک فروشی می باشد و در ضمن آنها می‌توانند نوع پیراهن از قبیل مردانه یا زنانه، اندازه و رنگ آن را انتخاب کنند.

اگر تولید و کیفیت محصول طبق برنامه ریزی پیش برود ،متقاضیان می توانند انتظار محموله TruPosture را در ماه مه ۲۰۱۶ داشته باشند.

۵۴۵۴

نوشته شده توسط : kotoleha در موضوع : تکنولوژی

با فالو کردن ما در شبکه اینستاگرام و دیگر شبکه های مجازی، از جوایز و قرعه کشی های ما که فقط از طریق شبکه های اجتماعی اعلام میشود مطلع شوید. http://www.khabaronline.ir/detail/463949

The post لباسی هوشمند که نشستن و ایستادن‌‌تان را اصلاح می‌کند/راهکار کاهش درد کمر appeared first on کوتوله ها|عکس،بازیگران،مدل مانتو جدید، فال روزانه ، فال حافظ.

لباسی هوشمند که نشستن و ایستادن‌‌تان را اصلاح می‌کند/راهکار کاهش درد کمر

لطفا نظر خود را درباره لباسی هوشمند که نشستن و ایستادن‌‌تان را اصلاح می‌کند/راهکار کاهش درد کمر با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا