شرایط بارسا و رئال در آغاز فصل جدید لالیگا، مبهم یا امیدوار کننده

شرایط بارسا و رئال در آغاز فصل جدید لالیگا، مبهم یا امیدوار کننده

در ادامه از شرایط بارسا و رئال در آغاز فصل جدید لالیگا، مبهم یا امیدوار کننده تماشا نمایید.

رئال مادرید و بارسلونا دو غول بزرگ فوتبال اسپانیا در آغاز فصل جدید از رقابت هاى لالیگا به نظر از آمادگى كامل برخوردار نیستند و برخى ابهامات در زمینه عملكرد این دو تیم به چشم مى خورد و این مسئله مى تواند بى تردید به هیجان انگیزتر شدن و جذابیت بیشتر این رقابت ها منجر گردد.

شرایط بارسا و رئال در فصل جدید لالیگا

بارسلونا در هفته گذشته با تساوى ۱:۱ در بازى برگشت مقابل اتلتیكوبیلبائو نتوانست شكست ۴:۰ در دیدار رفت از سوپركاپ اسپانیا را جبران نماید تا دومین عنوان فصل از دست كاتالان ها دور ماند. شاگردان لوئیز انریكه در هفته قبل آن البته با كسب پیروزى پر گل ۵:۴  مقابل سویا سوپر كاپ اروپا، اولین عنوان فصل را از آن خود نموده بودند، اما آنها نیز در آن بازى شكست ۱:۴ را به تساوى ۴:۴ كشاندند و در زمان هاى اضافى حریف خود را از پیش رو برداشتند، این دو بازى به خوبى هشدارهاى لازم به لوئیز انریكه سرمربى بارسا براى برطرف نمودن مشكلات خط دفاعى تیم را در ابتداى فصل ارائه داده می باشد. به نظر برسد بتوان مارك آندره تراستگن سنگربان آلمانى بارسا را بازنده اصلى این دو دیدار دانست، چون وى كه مدعى مطرح شدن به عنوان دروازه بان اصلى تیم بود، با در یافت هشت گل در دو بازى شانس خود را در این باره به شدت از دست داده می باشد.

حضور جواهراتى نظیر مسى، نیمار، سوارز، اینیستا، بوسكتس و پیكه در تركیب بارسا انجام هر تغییرى را در این تیم ناممكن نموده و سران بارسا در صورت جدایى هر یك از این بازیكنان تاثیرگذار به جاى اطمینان به لاماسیا آكادمى جوانان خود اقدام به خرید بازیكنى بزرگ در سال هاى اخیر نمود هاند كه نمونه بارز آن را مى توان در خرید آردا توران بعد از خداحافظى ژاوى اسطوره فراموش نشدنى نیوكمپ مشاهده نمود. در حقیقت سران بارسا در سال هاى اخیر سعى نموده اند كه استعدادهاى پرورش یافته در لاماسیا را به رقباى بزرگ اروپایى خود واگذار نمایند كه فروش تیاگو به بایرن مونیخ و فابرگاس و پدرو به چلسى مثال هاى خوبى براى چنین ادعایى محسوب مى گردند.

بارسلونا از تابستان ۲۰۱۳ با فروش استعدادهاى خود مبلغى در حدود ۹۳ میلیون یورو درآمد كسب نموده كه چنین مبلغى بسیار بیش از هزینه دریافتى كاتالان ها در چهارده سال ماقبل آن در این زمینه بوده می باشد. در این تابستان اما به دلیل محدودیت هاى در نظر گرفته شده براى بارسا از سوى فیفا در زمینه نقل و انتقالات، تنها خرید بزرگ این تیم همان توران محسوب مى گردد كه از ابتداى سال آینده میلادى مى تواند در تركیب تیم لوئیز انریكه به میدان رود.

رئال مادرید دیگر مدعى بزرگ فتح رقابت هاى لالیگا در تابستان سال جارى بر خلاف سال هاى گذشته اما بازیكنى بزرگ را به عنوان خرید جدید تیم در استادیوم سانتیاگو برنابئو به هواداران خود معرفى ننمود و به نظر برسد بتوان تمدید قرارداد سرخیو راموس مدافع این تیم كه شیاطین سرخ به شدت به دنبال جذب وى بودند را مهمترین موفیت فلورنتینو پرز رئیس این باشگاه مادریدى در تابستان ۲۰۱۵ محسوب نمود. قرارداد سرخیو راموس كاپیتان جدید رئال مادرید تا سال ۲۰۲۰ اعتبار دارد و دستمزدى سالیانه ما بین نه تا ده میلیون یورو براى وى به همراه خواهد داشت. مطبوعات اسپانیایى اما ازفلورنتینو پرز به عنوان بازنده اصلى چنین نبردى با سرخیو راموس اسم برده اند و این پرسش را نیز مطرح نموده اند كه بعد از جدایى ایكر كاسیاس اسطوره باشگاه چه كسى به جزء سرخیو راموس از شایستگى رهبرى تیم در میانه میدان برخوردار بوده می باشد؟ مارسلوى برزیلى، كریستیانو رونالدو یا گرت بیل كه به عقیده رافا بنیتز امید آینده باشگاه رئال مادرید محسوب مى گردد؟

هنوز به سختى مى توان تشخیص داد كه رافا بنیتز سرمربى جدید رئال مادرید چه سیستم و چیدمانى را براى تیم خود در نظر خواهد گرفت،‌آیا براى گرت بیل همانطور كه سران مادریدى در آرزوى آن هستند نقشى مهم تر از كریس رونالدو در نظر گرفته خواهد شد و به او آزادى عمل بیشترى در میانه میدان اعطا خواهد گردید؟ آیا كریس رونالدو با توجه به احتمال جدایى كریم بنزما به مهاجم هدف تیم تبدیل مى شود؟ چیدمان مورد نظر بنیتز براى خط میانى تیم با حضور هافبك هاى با كیفیت متعدد چگونه خواهد بود؟ تكلیف بازیكن شماره یك تیم با توجه به احتمال بالاى باقى ماندن داوید دخیا در اولدترافورد چه خواهد شد؟ چنین پرسش هایى در ذهن هواداران مادریدى وجود دارد و آنها براى یافتن پاسخ هاى مورد نظر خود مى بایست هنوز تا چند هفته دیگر صبور باشند.

تونى كروس در فصل گذشته با حضور ۴۵۹۳ دقیقه اى در تركیب رئال مادرید ركورددار بود و توانست با میانگین دوندگى ۹٫۸ كیلومتر در هر بازى نیز بهترین آمار را از خود بر جاى گذارد. سران مادریدى حال براى كم كردن فشار از روى هافبك آلمانى خود، اقدام به خرید ماتئو كواچیچ ۲۱ ساله از اینتر به مبلغ ۳۰ میلیون یورو نموده اند، این هافبك كروات هر چند خرید بزرگى از دید مادریدى ها محسوب نمى گردد، اما مى تواند بسیار مفید بوده و تا حدودى از وظایف تونى كروس در تركیب تیم بكاهد. با این وجود روزنامه اسپانیایى Marca مدعى شده كه كروس در ایده هاى رافا بنتیز نقشى بسیار كلیدى را خواهد داشت و به نظر برسد سرمربى جدید ماردیدى ها در فصل جدید براى وى نقشى هجومى تر در نظر گیرد.

تهیه و گرد آوری : پورتال تفریحی و سرگرمی پورتال یک

لطفا نظرات خود را درباره مطالب شرایط بارسا و رئال در آغاز فصل جدید لالیگا، مبهم یا امیدوار کننده با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا