شاخص ترین چهره های اینستاگرامی

شاخص ترین چهره های اینستاگرامی

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه شاخص ترین چهره های اینستاگرامی را ببینید.

شاخص ترین چهره های اینستاگرامی

94-07-38

یلور سوئیفت خواننده پاپ سرشناس آمریکایی، مجبوب‌ترین چهره شبکه اینستاگرام هست.
شبکه اینستاگرام برای نخستین بار اسم پنج کاربر سر شناس خود را منتشر کرد. نخستین فرد در فهرست منتشر شده از سوی شبکه اینستاگرام تیلور سوئیفت خواننده پاپ آمریکایی با ۴۹٫۶ میلیون دنبال‌کننده می باشد. پس از این خواننده، کیم کارداشیان قرار گرفته که ۴۸٫۱ میلیون نفر دنبال‌کننده در شبکه اینستاگرام دارد.

بیانسه دیگر خواننده آمریکایی با ۴۷٫۲ میلیون دنبال‌کننده نفر سوم این فهرست می باشد، و پس از او سلنا گومز ۲۳ ساله قرار گرفته که ۴۵٫۹ میلیون دنبال کننده دارد. در رتبه پنجم این فهرست آریا گرانده خواننده ۲۲ ساله آمریکایی با ۴۴٫۶ میلیون نفر دنبال‌کننده ایستاده می باشد.

مدیر برنامه‌های خلاقانه شبکه اینستاگرام با اشاره به یکی از ویدئوهای تیلورسوئیفت و عکس‌هایی که بیانسه در شبکه اینستاگرام قرار داده، گفت : «نوع محتوایی که این افراد در شبکه اینستاگرام به اشتراک می‌گذارند اغلب اوقات سرگرم‌کننده می باشد. محتوای موجود در شبکه اینستاگرام چیزی می باشد که مردم پیش از این قادر به مشاهده آن نبودند، مخصوصا محتوایی که به صورت بلادرنگ بارگذاری می‌شود.»

برای مقایسه بد نیست بدانیم که باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا ۴٫۷ میلیون دنبال‌کننده در شبکه اینستاگرام دارد. شبکه اینستاگرام صفحه رسمی خود با ۱۰۳ میلیون دنبال‌کننده را در این مقایسه به حساب نیاورده می باشد.

تعداد کاربران شبکه اینستاگرام به تازگی از مرز ۴۰۰ میلیون نفر گذشته می باشد، که ۷۵ درصد آن‌ها خارج از آمریکا هستند. بنابر اعلام این شرکت هر کاربر به صورت میانگین روزانه ۲۱ دقیقه را در شبکه اینستاگرام می‌گذراند.

بر اساس آمار منتشر شده از سوی شبکه اینستاگرام در میان پست‌های اینستاگرامی تیلور سوئیفت پرطرفدارترین این پست‌ها ۲٫۵ میلیون لایک داشته می باشد.

The post شاخص ترین چهره های اینستاگرامی appeared first on کوتوله ها|عکس،بازیگران،مدل مانتو جدید، فال روزانه ، فال حافظ.

شاخص ترین چهره های اینستاگرامی

منبع : پورتال ۱

لطفا نظر خود را درباره شاخص ترین چهره های اینستاگرامی با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا