خانه ویشکا آسایش با ایده های کلاسیک

خانه ویشکا آسایش با ایده های کلاسیک

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه خانه ویشکا آسایش با ایده های کلاسیک را ببینید.

وبسایت اجتماعی پورتال یک: ویشکا آسایش یکی از توانمند ترن بازیگران ایرانی هست که به راحتی از پس هر نقشی بر می آید از نقش هایی جدی مانند قطام در سریال زیبای امام علی تا نقش های طنز مانند خانوم دارابی در فیلم ورود آقایان ممنوع. ویشکا آسایش خود نیز در رشته طراحی صحنه و لباس از انگلستان می باشد و همین قضیه چیدانه را به فکر انداخت تا در ادامه طراحی دکوراسیون داخلی منزل به سبک هنرمندان این بار به سراغ خانه ویشکا آسایش برود، نکات و ایده هایی را از لابه لای خانه او بیرون بکشد و در اختیار شما قرار دهد، پس این مطالب جذاب را از دست ندهید تا بدانید ویشکا اسایش برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه اش چه نکاتی را مد نظر قرار داده هست و شما اگر می خواهید خانه ای به این سبک داشته باشید چه باید بکنید.

11752

وقتی به طراحی دکوراسیون داخلی خانه ویشکا آسایش دیدن می کنی، کاملا متوجه جسارتی که طراح داشته هست می شوی، دیوارهایی که بر خلاف اکثر خانه ها سبز تیره هست، میزچوبی با صندلی های چرمی، مجسمه هایی که به احتمال زیاد ساخته دست خود ویشکا آسایش هست و فرش های ایرانی که اصالت به فضا می بخشند.

22278

آباژورهای قرینه در دو طرف آینه بزرگ طلایی رنگ نشسته بر روی دیوار سبز نشان از سبک کلاسیک دارد، در جلوی این آینه زیبا میز چوبی قرار دارد که بیشتر شبیه میز کار هست تا میز غذاخوری، در دو طرف آن هم دو صندلی چوبی با رویه چرم قرار دارد در زیر آینه کنسولی زیبا و چوبی وجود دارد که رویش پر هست از قاب عکس های زیبا و عکس هایی زیبا تر.

33378

وجود عکس های خانوادگی را تقریبا در همه جای خانه ویشکا آسایش می توان دید ، هم روی کنسول چوبی هم روی درب یخچال خانه یا هر جای دیگری که فکر آن را بکنید، در خانه ویشکا آسایش همه چیز همنشینی زیبایی با یکدیگر دارند، دیوار سبز و آینه طلایی، میز چوبی و صندلی های چرمی، کابینت های مدرن قهوه ای و نورهای سفید اطراف آن.

444478

خب حالا که کم و بیش با خانه ویشکا آسایش آشنا شدیم بهتر هست به سراغ ایده هایی برویم که به وسیله آن ها می توانیم خانه ای به سلیقه ویشکا آسایش داشته باشیم، عکس هایی که در ادامه تماشا می کنید، فقط ایده هایی برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه تان هست و هیچ گونه ارتباطی با خانه ویشکا آسایش ندارد.

مبلمان چرمی در طراحی دکوراسیون داخلی خانه

یکی از زیبا ترین عناصری که در خانه ویشکا آسایش دیده می شود، صندلی های چرمی هست، گرچه این صندلی ها برای نشستن های طولانی مدت مناسب نیستند اما شخصیتی متفاوت به دکوراسیون داخلی خانه شما می دهند می توانید برای میز کارتان از این صندلی ها استفاده کنید که خیلی هم شیک و متفاوت هستند و فضای داخلی اتاق را تحت تاثیر خود قرار می دهند. اگر می خواهید برای میز غذاخوری خود صندلی های زیبا تهیه کنید، پس خواندن مطالب راهنمای خرید صندلی غذاخوری را از دست ندهید.

اگر در رابطه با طراحی دکوراسیون داخلی منزل تان سوالی دارید می توانید آن را در بخش مشاوره دکوراسیون چیدانه مطرح کنید تا کارشناسان چیدانه به شما کمک کنند.

آینه طلایی در فضای نشیمن

آینه ای با قاب طلایی در دکوراسیون داخلی

آینه و کنسول عناصر جلوه بخش در طراحی دکوراسیون داخلی خانه هستند، استفاده از آن ها می تواند به خانه چهره ای منحصر به فرد ببخشد، مخصوصا اگر رنگ قاب آینه مکمل رنگ دیوار پشت سرش باشد و یک کنسول زیبا این زیبایی را تکمیل کند.

555578

 
نورپردازی بین کابینت های آشپزخانه

در عکس دوم این مطالب شاهد بودیم که نورپردازی زیر کابینت های آشپزخانه خانه ویشکا آسایش چه جلوه زیبایی به آشپزخانه بخشیده بود و چه صحنه ی دوست داشتنی ای را در آشپزخانه پدیدی آورده بود، پس شما هم از این کار غافل نشوید و فضای تاریک بین کابینت آشپز خانه تان را با نورپردازی های مدرن و کاشی های سفید روشن تر کنید.

666678
قاب عکس هایی فاخر و زیبا در طراحی دکوراسیون داخلی خانه

عکس های خانوادگی تان که یادآور خاطرات زیبا و دلنشینتان هستند را در قاب هایی زیبا و فاخر بگذارید و از آن ها در جای جای فضاهای داخلی خانه استفاده کنید این کار باعث می شود تا هر جای خانه را که دیدن می کنید لبخندی گوشه لبانتان بنشیند و ناخودآگاه روزهای خوب را بیشتر مرور کنید.

777789

عکس فرش کرامتیان در فضای نشیمن
تصویر فرش کرامتیان
فرش کرامتیان
فرش های ایرانی در دکوراسیون داخلی خانه

خب همه ما به خوبی می دانیم که فرش ایرانی عضو جدانشدنی دکوراسیون داخلی خانه های ما هست، طراحی دکوراسیون داخلی خانه با هر سبکی هم که صورت گرفته باشد باشد یک فرش ایرانی زینت بخش کف خانه ها هست. فرش ایرانی عنصری هست که به هیچ عنوان نمی توان ان را از خانه های ایرانی حذف کرد.

888812

لاله عباسی و مجسمه های برنزی برای فضاهای داخلی خانه

لاله عباسی ها و مجسمه های برنزی هم وسایل تزیینی جالبی هستند که جایشان واقعا در طراحی دکوراسیون خانه های امروزی خالی هست، این مجسمه ها کاملا می توانند فضای اتاق را تخت تاثیر حضور خود قرار بدهند و تبدیل شوند به روح دکوراسیون داخلی خانه شما.

999923

آباژور های قرینه در دکوراسیون داخلی خانه

خیلی از افراد فکر می کنند که آباژورها فقط برای اتاق خواب طراحی شده اند، در صورتی که آباژور ها را می توان در هر فضایی استفاده کرد، در اتاق نشیمن، در اتاق کار، یا حتی در کتابخانه، آباژورهای قرینه روی کنسولی بزرگ بسیار زیبا تر می شوند و با نور ملایم خود فضایی گرم تر و صمیمی تر پدید می آورند.

خانه ویشکا آسایش با ایده های کلاسیک

لطفا نظر خود را درباره خانه ویشکا آسایش با ایده های کلاسیک با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا