توسعه کارآفرینی دراستان چهارمحال و بختیاری

توسعه کارآفرینی دراستان چهارمحال و بختیاری

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه توسعه کارآفرینی دراستان چهارمحال و بختیاری را ببینید.

پورتال یک آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: توسعه کارآفرینی دراستان چهارمحال و بختیاری با هدف توسعه کارآفرینی در استان و ارتقا همکاری های آموزشی و پژوهشی این اداره کل و پارک علم و فناوری استان نشست مدیر کل و مسئولین دو مجموعه برگزار شد.
۱۳۹۴ سه شنبه ۲۱ مهر ساعت ۱۸:۰۵

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از استان چهارمحال و بختیاری،تقی پور مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان با اشاره به اسناد بالادستی در حوزه آموزش مهارتی   ، آموزش ، پژوهش و سنجش را سیاستهای کلی سازمان دانست و افزود این اداره کل در راستای توسعه منابع انسانی و ایجاد فضای کسب و کار و اشتغال در استان اقدامات برنامه های متعددی را اجرا نموده هست و در این راستا آمادگی دارد ، با سایر سازمانها در جهت ایجاد هسویی و هم افزایی ، همکاری و تعامل دوسویه داشته باشد.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان از اجرای طرح های آموزش بازار محور ، ارتقای شایستگی های حرفه ای دانشجویان و فارغ التحصیلان با رویکرد رفع نیاز بازار کار به نیروی متخصص ، توانمندسازی و آموزش های مهارتی روستاییان، عشایر، مناطق محروم ، طرح فاطر (فرزندان ماهر ایران زمین، طلایه‌داران راه توسعه) و انفال (آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نیاز مشارکت فعال بانوان) و نیازسنجی آموزش‌های مهارتی ، با هدف توسعه مهارت در استان خبر داد.
وی افزود افراد فاقد شغل ، شاغلان نیازمند ارتقاء مهارت، بانوان خانه دار، روستاییان،عشایر، سربازان، مددجویان، اصناف، افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی ، معتادان بهبود یافته و افراد آسیب پذیر اجتماع ، فعالان بخش صنعت ساختمان ، دانشجویان و فارغ التحصیلان از جمله متقاضیان آموزشهای مهارتی می باشند ، که برنامه ریزی آموزشی جهت مهارت آموزی و ارتقا مهارت  کلیه متقاضیان در استان صورت گرفته هست.
در ادامه پیرعلی رئیس پارک علم و فناوری استان ضمن تبیین برنامه های این مجموعه ، توضیحاتی درخصوص پیشینه ، مخاطبین ، شرایط ورود و پذیرش ، حمایت های دولتی و …ارائه نمود و با اشاره به جامعه هدف گسترده آموزشهای مهارتی و تجربه و پتانسیل مناسب این مجموعه در زمینه توسعه کارآفرینی در استان ، تعامل دو مجموعه را نوید بخش توسعه مهارت و نوآوری در استان دانست.
وی افزود پارک علم و فناوری استان فضای کار ، امکانات و تجهیزات ، خدمات مشاوره ای و آموزش را در اختیار متقاضیان قرار داده و با حمایت از آنان در قالب اعطای تسهیلات و اخذ معافیتهای مالیاتی و گمرکی درراستای نهادینه ساختن نوآوری ، توسعه فناری و تجاری سازی ایده ها در استان اقدامات لازم را بعمل می آورد.
وی افزود امید هست با تعامل ایجاد شده بین دو دستگاه راهکارهایی موثر با هدف هدایت نخبگان ومبتکران در جهت ایجاد و راه اندازی کسب و کار و تجاری سازی پروژه ها و در نهایت توسعه فناوری و مهارت دراستان ارائه شود.
 

توسعه کارآفرینی دراستان چهارمحال و بختیاری

منبع : وبسایت پورتال یک

لطفا نظر خود را درباره توسعه کارآفرینی دراستان چهارمحال و بختیاری با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا