تغییر جنسیت باورنکردنی پسر بچه ۱۰ ساله + عکس

مطالب جدید

تغییر جنسیت باورنکردنی پسر بچه ۱۰ ساله + عکس

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه تغییر جنسیت باورنکردنی پسر بچه ۱۰ ساله + عکس را ببینید.

تغییر جنسیت باورنکردنی پسر بچه 10 ساله + عکس

تغییر جنسیت باورنکردنی پسر بچه ۱۰ ساله + عکس

خانم کریستی هیگارتی، مدام از تماشا پسرش که با هویت خود مشکل داشته است و درگیری شخصیتی اش آزارش می داد و علاقه خاصی به لباس ها و اسباب بازی های دخترانه نشان می داد ناراحت بود، او نگران بود که او در بزرگسالی با مشکلات جنسیتی رو به رو شود.

ولی این علاقه به زودی تبدیل به خشم و افسردگی شد و علائم آشفتگی جنسیتی در او تماشا می شد. تا اینکه لیام در پنج سالگی جلوی آینه ایستاد و گفت: ”من در ذهن و قلبم دخترم”

تغییر جنسیت باورنکردنی پسر بچه 10 ساله + عکس

این جملات حرف هایی است که مادر لیام در یک مستند درباره تغییر جنسیت پسرش گفته است و درباره این تغییر عظیم در زندگی لیا حرف گفته است. او پس از جستجوها و تحقیقات فراوان متوجه شد که این مشکل گذرایی نیست و نیاز به پیگیری دارد. بنابراین با پزشکی در بوستون مدام در تماس بود تا راهنمایی های پس از آن را دریافت کند.

خانواده لیام، به منظور شناخت هویت جدید وی ، به جای صدا زدن او با اسم پسرانه لیام، وی را با اسم دخترانه لیا خواندند. لیا در کلاس اول با همان لباس های پسرانه ظاهر شد ولی ناراحتی وی ادامه داشت، بنابراین مادرش لباس های دخترانه برای وی تهیه کرد.

تغییر جنسیت باورنکردنی پسر بچه 10 ساله + عکس

لیا شروع به استفاده از شلوار جین تیره به همراه بلوزهای سبک دخترانه کرد و پس از آنکه اعتماد به نفس او زیاد تر شد حتی توانست دامن و پیراهن بپوشد.

در حال حاضر لیام نه تنها لیا خوانده می شود، بلکه در شناسنامه اش نیز رسما این اسم ثبت شده است و حدود شش ماه است که داروهای جلوگیری از بلوغ مصرف می کند. والدینش معتقدند در حال حاضر این بهترین روش برای اوست، تا آنکه او بزرگ شود و به سنی برسد که بداند دقیقا بدنش چطور باید باشد.

تغییر جنسیت باورنکردنی پسر بچه 10 ساله + عکس

تغییر جنسیت

تغییر جنسیت باورنکردنی پسر بچه ۱۰ ساله + عکس

لطفا نظر خود را درباره تغییر جنسیت باورنکردنی پسر بچه ۱۰ ساله + عکس با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا