بهترین روش بوتاکس صورت در خانه

بهترین روش بوتاکس صورت در خانه

ایران ناز: بیشترمردم برای اینکه  صورت خود را جوان کنند بوتاکس میکنند و همانطوریکه می دانیم بوتاکس عارضه های جبران ناپذیری برجای می گذارد  بخاطر همین در این بخش بطور طبیعی  در خانه بوتاکس درست کنید در ادامه این بخش طرز درست کردن آن را آموزش میدهیم  و خاصیت آن را به اختصار بیان می کنیم .

اگر برای از بین بردن چین و چروک پوست خود راهی جز بوتاکس نمی یابید بهتر هست که مصرف این ماسک خانگی را امتحان کنید.

اگر احساس می کنید زمان آن رسیده، برای از بین بردن چین و چروک پوست صورتتان به بوتاکس پناه ببرید، بهتر هست از این تصمیم صرف نظر کنید و این ماسک سبز رنگ را امتحان کنید، چرا که به راحتی و به روش طبیعی می توانید پوست را به وسیله آن آبرسانی و محکم کنید و چین و چروک های آن را از بین ببرید.

این ماسک خاصیت ضد پیری دارد. ماسک سبز با اثر جوان کنندگی در مقایسه با دیگر درمان های خانگی به طور فوق العاده ای عمل می کند به طوری که آثار آن خیلی زود قابل تماشا خواهد بود.

مواد لازم برای بوتاکس خانگی :

۲۰۰ گرم اسفناج
۲۰۰ گرم کلم پیچ سبز
یک چهارم فنجان روغن زیتون
یک چهارم فنجان خامه ترش

روش تهیه بوتاکس خانگی :

اسفناج و کلم پیچ را داخل ظرفی ریخته و کمی آن را بپزید. به طوری که نرم شود کمی به آن آب اضافه کنید و داخل مخلوط کن بریزید سپس به آن روغن زیتون و خامه ترش بیفزایید و مجدد مخلوط کنید تا مخلوطی یک دست حاصل شود.

روش استفاده : پیش از مصرف این ماسک پوست صورت و گردن را کاملا تمیز کنید و اجازه دهید که ماسک به مدت ۸ دقیقه روی پوست بماند تا خوب عمل کند. سپس دوبار صورت خود را یک بار با آب گرم و برای بار دوم با آب سرد بشویید. با این کار منافذ پوستی شما کاملا بسته می شود مصرف دوبار در هفته از این ماسک پوست شما را سفت و زیبا می کند.

بهتر هست باقیمانده این ماسک را در یخچال نگهداری کنید.

مواد مهم و اصلی این ماسک ویتامین E ، اسید لاکتیک و لوتئین هست که خاصیت جوان سازی به این ماسک می بخشد.

لوتئین آنتی اکسیدانی قوی هست که از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند و در برگ های سبز سبزیجات به وفور یافت می شود.

همچنین این مواد قابلیت ارتجاعی پوست را تا ۶۸ درصد و آبرسانی به پوست را تا۸۲ درصد افزایش می دهد.

روغن زیتون نیز به عنوان آبرسان و تغذیه پوست و مو کاربرد فراوانی دارد همچنین حاوی اسید لاکتیک هست که به زیبایی و سلامت پوست کمک می کند.

لازم هست بدانید که به هنگام مصرف این ماسک به هیچ عنوان نباید در معرض آفتاب قرار گیرید چرا که حساسیت پوستی را افزایش می دهد.

The post بهترین روش بوتاکس صورت در خانه appeared first on ایران ناز.

بهترین روش بوتاکس صورت در خانه

تهیه و گردآوری:پورتال ۱

لطفا نظرات خود را درباره بهترین روش بوتاکس صورت در خانه با ما در میان بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا