امپراتوری وحشت داعش/ گروهی که رو به دوربین قربانیانش را سر می‌برد

امپراتوری وحشت داعش/ گروهی که رو به دوربین قربانیانش را سر می‌برد

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه امپراتوری وحشت داعش/ گروهی که رو به دوربین قربانیانش را سر می‌برد را ببینید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حنیف شهپر راد تهیه‌کننده و کارگردان درباره‌ی ویژگی‌های «به روایت خنجر» توضیح داد: این مستند تاریخ پروپاگاندا در قرن بیستم را تحلیل می‌کند و قیاسی بین این تاریخچه با فعالیت‌های رسانه‌ای داعش برقرار می‌کند.

او افزود: این مستند به بررسی این موضوع می‌پردازد که چگونه داعش در فضای مجازی و جراید، گسترش پیداکرده هست.

گفت‌وگو با کارشناسانی از نقاط مختلف دنیا
شهپر راد این مستند را یک اثر گزارشی تحلیلی دانست و ادامه داد: تلاش ما بر این بود که با کارشناسانی از نقاط مختلف دنیا مصاحبه داشته باشیم. محمد العاصی امام‌جمعه سابق واشنگتن، جوی ال کارگردان فیلم‌های تبلیغاتی از نیویورک و استیو رز، منتقد روزنامه‌ی گاردین ازجمله این افراد هستند.

او گفت: این مستند بیشتر به تحلیل مفهوم ترس در رسانه می‌پردازد و ما به آغاز پروپاگاندا، سینما و سوءاستفاده از رسانه در تاریخ مثل شوروی یا جنگ ویتنام پرداختیم.

بررسی تکنیک‌های داعش برای جذب مخاطب
کارگردان «به روایت خنجر»، بابیان این مطالب که ما به تکنیک‌هایی پرداخته‌ایم که داعش از آن‌ها استفاده کرده تا مخاطب داشته باشد، افزود: در این مستند سعی شده، به این مساله پرداخته شود که داعش چگونه آدم‌های مختلفی را از کشورهای اروپایی همچون فرانسه، آلمان و انگلیس جذب خودکرده هست.
شهپر راد با اشاره به تلاش برای فاصله گرفتن از دیدن تفریحی و داشتن دیدن تحلیلی، یادآور شد: اکثر جریان رسانه‌ای داعش و گروه‌های تکفیری در فضای مجازی وجود دارد و فرقه‌های تکفیری از فضای مجازی و رسانه‌ای استفاده می‌کنند.

«به روایت خنجر» شنبه دوم آبان ساعت ۲۲ از شبکه مستند سیما روی آنتن می‌رود. سعید رسولی تصویربردار، فرشته پرنیان تدوینگر و الهام بختیاری ویدیو گرافیست این مستند هستند.

۵۷۵۷

نوشته شده توسط : kotoleha در موضوع : فرهنگ و هنر

با فالو کردن ما در شبکه اینستاگرام و دیگر شبکه های مجازی، از جوایز و قرعه کشی های ما که فقط از طریق شبکه های اجتماعی اعلام میشود مطلع شوید.

http://www.khabaronline.ir/detail/469910

The post امپراتوری وحشت داعش/ گروهی که رو به دوربین قربانیانش را سر می‌برد appeared first on کوتوله ها|عکس،بازیگران،مدل مانتو جدید، فال روزانه ، فال حافظ.

امپراتوری وحشت داعش/ گروهی که رو به دوربین قربانیانش را سر می‌برد

لطفا نظر خود را درباره امپراتوری وحشت داعش/ گروهی که رو به دوربین قربانیانش را سر می‌برد با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا