آتش سوزی‌های عمدی با هدف تصرف اراضی تالاب انزلی صورت می‌گیرد؟

آتش سوزی‌های عمدی با هدف تصرف اراضی تالاب انزلی صورت می‌گیرد؟

گیل دیدن: نیزار‌های بخشهایی از تالاب بین المللی انزلی در منطقه نرگستان در جنوب شرقی این تالاب از چهارشنبه شب طعمه حریق شده و هنوز در برخی از نقاط آن آتش سوزی‌های پراکنده ادامه دارد.
رییس اداره حفاظت محیط زیست انزلی گفت: با توجه به نبود راه دسترسی مناسب امکان خاموش سازی آتش به طور کامل مقدور نبود.
اکبر می‌غی اظهار کرد: با تلاش اداره کل محیط زیست گیلان بالگردی برای مهار آتش تقاضا شده و مدیرکل حفاظت محیط زیست همراه با بالگرد یک مرحله آبگیری بالگرد و اطفای حریق را انجام داده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: دو مرحله دیگر آبگیری و اطفاء آتش انجام می‌شود که امیدواریم به طور کامل آتش خاموش شود.
به گفته وی محیط بانان و آتش نشانهای شهرستان صومعه سرا از آن سو و محیط بانان انزلی نیز از این سو در عملیات اطفای آتش همکاری دارند.
۲۴ شهریور ماه امسال نیز بالغ بر سه هکتار از نیزار‌های تالاب بین المللی انزلی در محدوده روستای شانگهای پرده دچار آتش سوزی شده بود که با تلاش نیروهای آتش نشانی خاموش شد.
رییس اداره حفاظت محیط زیست انزلی در مورد علت آتش سوزی‌های اخیر تالاب گفت: علت بروز این آتش سوزی‌ها روشن نیست ولی بررسی و تحقیق در مورد آن جریان دارد.
برخی افراد مطلع منطقه آتش سوزی‌های اخیر را عمدی و با هدف تصرف اراضی تالابی می‌دانند.
تالاب بین المللی انزلی با حدود ۲۰ هزار هکتار مساحت واجد ارزشهای زیست محیطی و اقتصادی بسیاری هست.
تالاب انزلی در مهار سیلاب‌ها و تعدیل آب و هوای منطقه بسیار تاثیر گذار هست و مهم‌ترین زیستگاه‌های پرندگان مهاجر در جنوب دریای خزر و شمال ایران محسوب می‌شود.
خبر تکمیلی متعاقبا ارسال می‌شود.

(۰)(۰)

نوشته آتش سوزی‌های عمدی با هدف تصرف اراضی تالاب انزلی صورت می‌گیرد؟ اولین بار در پایگاه سرگرمی گیل دیدن پدیدار شد.

آتش سوزی‌های عمدی با هدف تصرف اراضی تالاب انزلی صورت می‌گیرد؟

تهیه و گردآوری:پورتال ۱

لطفا نظرات خود را درباره آتش سوزی‌های عمدی با هدف تصرف اراضی تالاب انزلی صورت می‌گیرد؟ با ما در میان بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا