مصاف ایران با تایلند در نیمه نهایی فوتسال آسیایی

مصاف ایران با تایلند در نیمه نهایی فوتسال آسیایی

پورتال یک آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:
مصاف ایران با تایلند در نیمه نهایی فوتسال آسیایی

بانوان کشورمان مقتدرانه صدرنشین شدند مصاف ایران با تایلند در نیمه نهایی فوتسال آسیایی تیم ملی فوتسال بانوان ایران با غلبه بر مالزی، مقتدرانه صدرنشین گروه A جام ملت های آسیا شد تا در مرحله نیمه نهایی به مصاف تایلند برود.

به گزارش ایرنا، تیم های فوتسال بانوان ایران و مالزی که روز گذشته صعود خود را به مرحله نیمه نهایی قهرمانی آسیا قطعی کرده بودند، امروز (چهارشنبه) برای صدرنشینی در گروه خود به مصاف هم رفتند که تیم ایران به برتری چهار بر دو دست یافت.

نیمه نخست این دیدار با تساوی یک بر یک همراه شد و گل فهیمه زارعی در نخستین دقیقه به ثمر رسید و مالزی نیز در دقیقه ۱۶ و از روی نقطه پنالتی به گل تساوی دست یافت.

در نیمه دوم تیم فوتسال بانوان ایران توان خود را به میزبان این رویداد دیکته کرد و از سوی سپیده زرین در دقیقه ۲۳ و فرشته کریمی در دقایق ۲۷ و ۲۹ به ۳ گل دست یافت تا در نهایت به پیروزی ۴ بر ۲ دست یابد.

با این اوصاف تیم ملی ایران با اقتدار و کسب ۹ امتیاز کامل از ۳ بازی به عنوان تیم نخست گروه A راهی مرحله نیمه نهایی شد و مالزی با ۶ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد.

تیم ایران در دیدارهای قبلی نیز برابر هنگ کنگ و ازبکستان به پیروزی قاطع دست یافته بود.

امروز و در دیگر دیدار گروه A تیم های هنگ کنگ و ازبکستان به تساوی ۳ بر ۳ دست یافتند.

با این اوصاف تیم ایران روز جمعه و در مرحله نیمه نهایی به مصاف تایلند که در رتبه دوم گروه B قرار گرفت می رود. مالزی نیز با ژاپن روبرو خواهد شد.

مسابقات فوتسال قهرمانی بانوان آسیا با حضور هشت تیم در حال برگزاری می باشد که مرحله نیمه نهایی آن جمعه و دیدارهای رده بندی و نهایی نیز شنبه انجام می پذیرد.

ژاپن، چین، تایلند و ویتنام چهار تیم گروه دوم این مسابقات را تشکیل می دهند.

چهارشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۴ – ۱۷:۰۴

مصاف ایران با تایلند در نیمه نهایی فوتسال آسیایی

منبع : پورتال یک

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا