۳۲ در ۱۰۰ ثانیه کلید خورد

۳۲ در ۱۰۰ ثانیه کلید خورد

گیل مشاهده/گروه فرهنگی: پیش تولید فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای ۳۲ به کارگردانی آرمین محتشمی و با تهیه کنندگی بهرنگ تاجبخش در رشت آغاز شد.
این فیلم کوتاه با همکاری سینما جوان رشت و با مشارکت دو تن از فعالان فرهنگی گیلان تولید می‌شود.
طبق توضیحات تاجبخش تهیه کننده این اثر، در این فیلم بیینده با ساختاری واقعیت گریز روبرو می‌شود و با نگاهی اثیری به دنیای امروز زل می‌زند.
بهرنگ تاجبخش روزنامه نگار گیلانی سابقه همکاری با بخش فرهنگی روزنامه‌هایی مانند شهروند، شرق، اعتماد و ایران را در کارنامه خود دارد. او همچنین رییس دپارتمان آموزشی پایگاه تفریحی گیل مشاهده می باشد. آرمین محتشمی هم عضو هيات مديره گروه تاتر هدايت و از هنرمندان توانمند استان گیلان می باشد.

دهمین جشنواره فیلم ۱۰۰ دوازدهم تا چهاردهم اسفند امسال در تهران برگزار می‌شود. فراخوان این جشنواره بهمن ماه منتشر شد و آخرین مهلت ارسال آثار ۲۵ دی ماه ۹۴ تعیین شده می باشد.
جشنواره بین‌المللی فیلم ۱۰۰ به عنوان مهم‌ترین و تاثیرگذار‌ترین جشنواره، جایگاه ویژه‌ای در برنامه‌های مرکز محافل و جشنواره‌ها دارد که در سطح جهانی برگزار می‌شود.
فیلم‌های این جشنواره با کارکردهای متفاوت در رسانه‌ها و در فضای مجازی منتشر می‌شود. و هنرمندان جوان و مستعد بسیاری را به عرصه‌های مختلف هنری معرفی می‌کند.
جشنواره فیلم ۱۰۰ در سال ۲۰۰۲ تأسیس شد و از دوره ششم آن به صورت بین‌المللی فعالیت می‌کند.
هرساله حدود ۲۰۰۰ فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای به دبیرخانه این جشنواره ارسال می‌شود که پس از بررسی آثار تعداد ۵۰۰ فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای در این جشنواره به نمایش گذاشته می‌شود و تاکنون هنرمندان بیش از ۶۰ کشور در این جشنواره حضور داشته‌اند.
این جشنواره پس از برگزاری دوره‌های مختلف، تاثیر قابل توجهی در بسط و گسترش مشاهده ایجاز در تولید آثار سینمایی در ایران و عرصه‌های بین‌المللی داشته می باشد.
برگزارکنندگان این جشنواره معتقدند ایجاز در گفتار و توجه به مضامین اخلاقی و انسانی از مشخصات بارز فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای می باشد و به همین علت این تلاش فرهنگی را از دیگر جشنواره‌های فیلم کوتاه متمایز می‌کند.

(۰)(۰)

نوشته ۳۲ در ۱۰۰ ثانیه کلید خورد اولین بار در پایگاه تفریحی گیل مشاهده پدیدار شد.

۳۲ در ۱۰۰ ثانیه کلید خورد

تهیه و گردآوری:پورتال ۱

لطفا نظرات خود را درباره ۳۲ در ۱۰۰ ثانیه کلید خورد با ما در میان بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا