یک کشته و ۲۰ مجروح در حادثه ی مسجد الحرام

یک کشته و ۲۰ مجروح در حادثه ی مسجد الحرام

لطفا در ادامه را یک کشته و ۲۰ مجروح در حادثه ی مسجد الحرام را ببینید.

یک کشته و ۲۰ مجروح در حادثه ی مسجد الحرام

عصر امروز جمعه ۲۰ شهریورماه یک جرثقیل بزرگ در داخل مسجد الحرام سقوط کرد که به کشته شدن و مجروحیت ده ها تن از حجاج منجر شد.

برق در مکه مکرمه قطع شده هست و تاکنون ۳۹ آمبولانس برای انتقال مصدومین به مسجد الحرام اعزام شده هست و تمام بیمارستان‌ها در حالت آماده باش قرار دارند.

رسانه‌های عربستان اعلام کرده‌اند که این جرثقیل که در طرح توسعه مسجد الحرام مشغول به کار بود و به دلیل بدی آب و هوا سقوط کرده هست، اما مقامات سعودی اعلام دلیل اصلی سقوط جرثقیل را به آینده موکول کرده اند.

سعید اوحدی رییس سازمان حج و زیارت د با اشاره به آخرین وضعیت مصدومین حادثه سقوط جرثقیل در مسجدالحرام اظهار کرد: بر اساس آخرین آماری که از همه بیمارستان های مکه گرفته شده هست متاسفانه یک تن از زائران ایرانی به اسم کوچک “سیف الله اسدی” بر اثر این حادثه کشته شده و تعداد مصدومین ایرانی نیز به ۲۰نفر افزایش یافته هست.

 وی در ادامه افزود: یازده نفر از مصدومین در بیمارستان های ایرانی بستری شده اند که تعدادی از آنان بعد از درمان سرپایی مرخص خواهند شد.
اوحدی تاکید کرد: ۸تن از مصدومین که به درمان بیشتری نیاز دارند در بیمارستان نور سعودی ها بستری هستند.
رییس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه تعداد کشته شدگان این حادثه به ۸۰ تن رسیده هست گفت: بیشتر این زائران مربوط به کشورهای هند، پاکستان و اندونزی هستند.
وی در پایان تصریح کرد: در حال حاضرفضای مسجدالحرام پاکسازی شده هست و درهای آن به روی زائران گشوده هست و زائران ایرانی که وارد مکه می شوند میتوانند اعمال خود را انجام دهند.سقوط جرثقیل سقوط جرثقیل سقوط جرثقیل سقوط جرثقیل
 
سقوط جرثقیل
منبع:باشگاه خبرنگاران

نوشته یک کشته و ۲۰ مجروح در حادثه ی مسجد الحرام اولین بار در تفريح۲۴ پدیدار شد.

گردآوری و ویرایش : وبسایت پورتال ۱

با نظر دادن خود درباره پست یک کشته و ۲۰ مجروح در حادثه ی مسجد الحرام ما در جهت فعالیت بهتر وبسایت تشویق نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا