یک زائر فوتی فاجعه منا زنده شد!

یک زائر فوتی فاجعه منا زنده شد!

سازمان حج زیارت اسامی ٤ زائر مفقودی که پیدا شده اند را اعلام کرد. همچنین فهرست جان باختگان فاجعه منا با خارج شدن یک اسم کوچک، اصلاح شد.

سازمان حج زیارت اسامی ٤ زائر مفقودی که پیدا شده اند را اعلام کرد. همچنین فهرست جان باختگان فاجعه منا با خارج شدن یک اسم کوچک، اصلاح شد.

به گزارش ایسنا، ۲ نفر از زائران مفقودشده حادثه منا هم اکنون به کاروان های خود برگشته اند و ٢ نَفَر دیگر نیز مجروح و در بیمارستان های سعودی پیدا شدند.

محمدمهدی اکبرزاده تهمتن از کاروان ۳۰۰۲۸ و هاجر قاسمی از کاروان ۱۲۰۱۲ که پیشتر اسم کوچک آنها در فهرست مفقودشدگان حادثه جمرات بود، امروز به کاروان های خود برگشتند.

همچنین محسن فلاحی از کاروان ۱۳۰۷۷ و صفر جان بزرگی از کاروان ۲۹۰۱۲ نیز که در میان مفقودین حادثه منا بودند در حال حاضر در بیمارستان های سعودی بستری و تحت درمان هستند.

این سازمان پیشتر اسم کوچک “انامحمد کر” از کاروان ۳۸۰۰۲ را در فهرست مفقودین حادثه جمرات قرار داده بود که اعلام کرد؛ این زائر به به کاروان خود برگشته می باشد.

یک زائر فوتی فاجعه منا زنده شد!

منبع : پارسینه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] تاثیر دعا و نیایش بر درمان افسردگی شاخص های سهام در بازارهای اسیا

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] دعایی از امام محمد باقر ع به جهت بچه دار شدن پرتره نقاش خوداموخته ی قوم نگار به تصویر کشیده می شود

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا