گوگل از امروز آلفابت شد

گوگل از امروز آلفابت شد

پورتال یک آرشیو وب فارسی:برترین ها:
گوگل از امروز آلفابت شد

گوگل، بزرگترین موتور جستجوی اینترنتی دنیا از امروز (شنبه) اسم خود را به آلفابت (Alphabet) تغییر دادن داد.

خبرگزاری ایرنا: گوگل، بزرگترین موتور جستجوی اینترنتی دنیا از امروز (شنبه) اسم خود را به آلفابت (Alphabet) تغییر دادن داد.

شرکت گوگل روز گذشته اعلام کرد که مراحل انتقال رسمی به هویت جدیدش Alphabet به پایان رسیده و از آغاز هفته کاری آتی در بورس نیویورک (روز دوشنبه)سهام این شرکت در بازار سهام نزدک (Nasdaq) تحت عنوان هویت جدید آلفابت، خرید و فروش خواهد شد.بدین ترتیب تمامی سهام گوگل نیز به طور خودکار از گوگل به آلفابت تغییر دادن اسم خواهد داد.

مسئولان گوگل، مردادماه خبر این جابجایی هویت و برند را به رسانه های همگانی اعلام کرده بودند.

گوگل از امروز آلفابت شد

به این ترتیب، شرکت آلفابت جایگزین گوگل خواهد شد و به عنوان شرکت مادر (هلدینگ) آن به محل فعالیت موتور جستجوی گوگل، کسب و کار تبلیغاتی آن، خدمات مکان یابی و سرویس ویدئویی یوتیوب مبدل می شود. همچنین کار بر روی خودروهای بدون سرنشین گوگل در همین مجموعه صورت می گیرد.

هدایت گوگل از این پس بر عهده یکی از مدیران هندی آن به اسم “ساندار پیچای” خواهد بود. مدیریت آلفابت کماکان بر عهده لری پیج بنیانگذار گوگل خواهد بود؛ لیکن هر یک از کسب و کارهای مستقل هم مدیران مجزایی خواهند داشت.

از جمله واحدهای مستقل آلفابت می توان به شرکت نست، سازنده محصولات خانگی هوشمند و Google Capital اشاره کرد که در شرکت های فناوری بزرگتر سرمایه گذاری می کند.

گزارش های مالی آلفابت نیز از این پس در دو بخش مجزا منتشر خواهند شد؛ بخش اول مرتبط با درآمدهای گوگل خواهد بود و بخش دوم حاوی ترازهای مالی همه قسمت های دیگر شرکت هلدینگ آلفابت خواهد بود.

تحلیلگران وال استریت از تغییرات پیش آمده بسیار خشنود هستند و بر این اعتقادند که شرایط بهتری را به منظور کسب درآمد برای سرمایه گذاران به ارمغان خواهد آورد.

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ – ۱۷:۰۷

گوگل از امروز آلفابت شد

تهیه و گردآوری : پورتال ۱

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا