گلایه جواد رضویان از قضاوت مردم برای حضورش در خندوانه

گلایه جواد رضویان از قضاوت مردم برای حضورش در خندوانه

گلایه جواد رضویان از قضاوت مردم برای حضورش در خندوانه

گلایه جواد رضویان از قضاوت مردم برای حضورش در خندوانه

توضیحات جواد رضویان درباره استندآپ کمدی در خنداننده برتر

برنامه «خندوانه» این شب ها به یکی از برنامه های پربیننده و گاهی پرحاشیه تلویزیون تبدیل شده هست. هر چقدر تعداد بیننده های این برنامه بالا می رود قدرت و تاثیر آن نیز بیشتر مشخص می شود. تاثیری که این روزها به راحتی می توان در شبکه های اجتماعی بازخوردهای آن را دید. از بحث و نظرهای مردم درباره مهمانان و سخنان آنها گرفته تا رضایت و ناراحتی هایی که در این شبکه ها گاهی مثل یک بیانیه دست به دست می شود.

برنامه سه شنبه شب ۲۴ شهریور ماه نیز از این حاشیه ها خالی نبود. در این برنامه سیدجواد رضویان و علیرضا خمسه دو بازیگر نقش های کمدی حضور یافته بودند تا در رقابت «خنداننده برتر» شرکت کنند. رقابت «خنداننده برتر» یا استندآپ کمدی هر بار بین دو نفر برگزار می شود و مردم به آنها رای می دهند و در نهایت یک نفر به عنوان کسی که موجب خنداندن بیشتر مردم شده هست انتخاب می شود.

اولین خنداننده این برنامه سید جواد رضویان بود، او همان ابتدا بیان کرد که دست خالی و تنها برای ادای احترام به مردم به برنامه آمده هست.

وی تاکیدکرد: به دلیل مشغولیت بر سر پروژه هایی از جمله «در حاشیه» مهران مدیری و «سه شو» نتوانسته هست کاری را برای این رقابت آماده کند و می خواهد چند کلمه حرف حساب بزند که ممکن هست کسی با آنها نخندد و همچنین اینکه به این رقابت به شکل رقابتی دیدن نشود بلکه بیشتر باید در آن احترام رعایت شود.

اجرای کوتاه رضویان در «خندوانه» و حاشیه های پیش آمده

رضویان در استندآپ کمدی خود که در مدت زمان کوتاه تری هم برگزار شد با زبانی طنز به تفاوت احترام گذاشتن کودکان دهه ۷۰ و ۸۰ با کودکی نسل خود اشاره کرد و مثال زد که اگر در زمان قدیم پدرش هنگام تماشا فوتبال استقلال و پرسپولیس از او می خواست که به نانوایی برود چگونه در لحظه ای کوتاه خود را از مقابل قاب تلویزیون به مقابل نانوایی می رساند. در حالیکه اگر خود او امروز از دخترش حین یک بازی موبایلی بخواهد که برایش تنها یک لیوان آب بیاورد در نهایت باید خودش این کار را انجام دهد و حتی برای دخترش هم آب ببرد و علاوه بر آن به دلیل بهم ریختن تمرکز حین بازی و باختن احتمالی جواب هم پس بدهد.

رضویان همچنین به بیان خاطراتی از ورود خود به حرفه بازیگری و حضور در برنامه های تلویزیونی و درخواست های همسایگان و اطرافیان اشاره کرد.

با این همه رضویان در این رقابت در برابر خمسه که با یک الاغ به برنامه آمده بود تا استندآپ کمدی خود را اجرا کند رای بالاتری آورد.

اجرا و سخنان کوتاه سیدجواد رضویان باعث شد مردم در شبکه های اجتماعی به او انتقاد کنند و در صفحه اجتماعی وی در این شبکه ها گلایه کنند که به خاطر خمسه کاری را اجرا نکرده هست تا او رای بیاورد و یا اینکه به مردم احترام نگذاشته هست.

روز گذشته میزبان علی مسعودی سرشناس به علی مشهدی بودیم که او هم از جمله برندگان این استندآپ کمدی بود در قسمتی از گفتگو با وی صحبت از رقابت رضویان و خمسه شد و او در همین گفتگو تماس کوتاهی با جواد رضویان برقرار کرد تا درباره آنچه که اتفاق افتاده هست گفته بگوید.

به خود اجازه ندادم در برابر یک پیشکسوت کاری انجام دهم

جواد رضویان در این تماس تلفنی بیان کرد: من از شما می خواهم که این سخنان را به مردم منتقل کنید، این رقابت را رامبد عزیز هماهنگ کرده بود اما نباید تنها به عنوان یک رقابت و رقابت به آن دیدن کنیم. ما در این رقابت دور هم جمع شدیم و آمده ایم که به مردم عشق بورزیم.

رضویان با اشاره به گلایه ها از اینکه مردم او را به بی احترامی به خودشان متهم کرده اند، توضیح داد: حق ما خندیدن هست اما زمانی که یک پیشکسوت در مقابل من قرار دارد هیچ گاه این اجازه را به خود نخواهم داد که بخواهم در برابر کسی که همیشه از او آموخته ام کاری انجام دهم. حتی وقتی این پیشکسوت ها در صحنه فیلمبرداری پروژه ها حضور دارند ما با رخصت از آنها به ایفای نقش می پردازیم. به همین دلیل هم من به خود اجازه نمی دادم کاری انجام دهم. آقای خمسه زحمت زیادی برای اجرای استندآپ کمدی خود کشیده بود و من اصلا موضوع کار وی را نمی دانستم. من تنها خواستم خود را کنار بکشم چون قطعا این حق آقای خمسه هست که به مرحله بالاتر برود.

بازیگر سریال «در حاشیه» اضافه کرد: من اطلاعی نداشتم که آقای خمسه قرار هست چه کاری انجام دهد که حالا مرا به اینکه به آقای خمسه آوانس داده ام و یا به او ترحم کرده ام محکوم می کنند و اصلا من در چنین حدی نیستم که بخواهم به کسی ترحم کنم.

قضاوت ها دل ما را می شکند

رضویان با بیان اینکه نمی داند چرا در صفحه اجتماعی اش مردم اجرای او را نوعی بی احترامی عنوان کرده اند، گفت: من همان شب تمام شرایط کاری خود را صادقانه به مردم بیان کردم چرا بعضی فکر می کنند که بیان این مسایل برای فرار من از رقابت بوده هست و یا بیان می کنند که خمسه را سپر کرده ام و یا از من می پرسند چرا اصلا از رقابت انصراف نداده ام. بعضی از مردم در این کامنت ها سوال پرسیده اند که چرا من در روز قرعه کشی نیامده ام در حالیکه نمی شود همه چیز را توضیح داد و من نمی توانستم به رامبد جوان بگویم که در برنامه اعلام کند که من به خاطر مسمومیت بستری بوده ام.

بازیگر سریال «در حاشیه» با بیان اینکه چرا اینقدر راحت یکدیگر را قضاوت می کنیم، بیان کرد: این قضاوت ها دل ما را که تمام تلاشمان آوردن لبخند روی لب های مردم هست، می شکند، این قضاوت ها کمی بی انصافی هست و ما را بی انگیزه می کند.

رضویان در پایان گفت: تمام تلاش ما این هست که مردم را شاد کنیم و بعضی از این برخوردها دل ما را به درد می آورد

منبع : مهر نیوز

نوشته گلایه جواد رضویان از قضاوت مردم برای حضورش در خندوانه اولین بار در پورتال ۱ پدیدار شد.

گلایه جواد رضویان از قضاوت مردم برای حضورش در خندوانه

نظرات خود را درباره گلایه جواد رضویان از قضاوت مردم برای حضورش در خندوانه با ما درمیان بگذارید.

تهیه و گردآوری : پورتال یک

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا