گسترش همکاری های دانشگاه علوم پزشکی جهرم و دانشگاه قم

گسترش همکاری های دانشگاه علوم پزشکی جهرم و دانشگاه قم

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه گسترش همکاری های دانشگاه علوم پزشکی جهرم و دانشگاه قم را ببینید.

پورتال۱ آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: گسترش همکاری های دانشگاه علوم پزشکی جهرم و دانشگاه قم
با هدف بسط و گسترش همکاری های دانشگاه علوم پزشکی جهرم و دانشگاه قم در برگزاری همایش های مشترک سال ۹۵ مسئولان همایش این دانشگاه ها با یکدیگر در قم دیدار کردند.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در این دیدار که با هدف بسط و گسترش همکاری های دو دانشگاه در برگزاری همایش های مشترک سال ۹۵ انجام شد؛ ساطع مسئول برگزاری همایش “انسان، جامعه و سلامت” ضمن بیان اهداف این همایش میان رشته ای از برگزاری نخستین پیش نشست با عنوان “از طب جسمانی تا طب روحانی” در مهرماه امسال خبر داد.

همچنین در این دیدار آیت الله لطف اله دژکام دبیر علمی چهارمین همایش “اخلاق و شیوه های نوین درمان ناباروری” و حجت الاسلام مدبر دبیر علمی همایش “تحول نظام سلامت در حوزه معنویت”، به بحث و تبادل نظر در خصوص کاربردی کردن مبانی و مفاهیم نظری در برنامه ریزی و سیاست گذاری سلامت پرداختند.

تفویضی مدیر مرکز همایش های دانشگاه علوم پزشکی جهرم نیز با بیان ظرفیت های دانشگاه علوم پزشکی جهرم و تجارب برگزاری همایش های میان رشته ای، آمادگی دانشگاه علوم پزشکی جهرم  را در عملیاتی سازی و کاربست محصولات این همایش، اعلام داشت.

در این جلسه که به میزبانی دانشگاه قم برگزارشد، برقعی رئیس پردیس خواهران دانشگاه قم و جمعی از کارشناسان آن دانشگاه حضور داشتند.

همایش های “اخلاق و شیوه های نوین درمان ناباروری” و “تحول نظام سلامت در حوزه معنویت” به طور همزمان ۲ اردیبهشت ماه سال۹۵ در جهرم و همایش “انسان، جامعه، سلامت” ۸ تا ۱۰ اردیبهشت ماه ۹۵ در شهرستان مقدس قم برگزار می شود.

انتهای پیام/ز

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دستگيري دو سارق به عنف در شيراز
برنامه روز ششم هفته ناجا در فارس
کشف ۱۰ كيلوگرم مرفين در شيراز
تبلور نوع دوستی و همدلی دانش آموزان در جشن عاطفه ها
افزایش جمعیت گوزن زرد ایرانی

۱۵ مهر ۱۳۹۴ – ۱۲:۲۴

گسترش همکاری های دانشگاه علوم پزشکی جهرم و دانشگاه قم

منبع : پورتال پورتال۱

لطفا نظر خود را درباره گسترش همکاری های دانشگاه علوم پزشکی جهرم و دانشگاه قم با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا