گروه های چهارگانه حقوق کودک در البرز مورد بررسی قرار گرفت //اجرای طرح سنجش سلامت بانوان شاغل

گروه های چهارگانه حقوق کودک در البرز مورد بررسی قرار گرفت //اجرای طرح سنجش سلامت بانوان شاغل

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه گروه های چهارگانه حقوق کودک در البرز مورد بررسی قرار گرفت //اجرای طرح سنجش سلامت بانوان شاغل را ببینید.

پورتال یک آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:

گروه های چهارگانه حقوق کودک در البرز مورد بررسی قرار گرفت //اجرای طرح سنجش سلامت بانوان شاغل استان‌ها > البرز – مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری از بررسی گروههای چهارگانه حقوق کودک در استان خبر داد و گفت: این بحث در استانها برعهده کارگروه بانوان و خانواده گذاشت شده هست .

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین البرز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، بی بی عصمت سرفرازی با بیان این مطالب در چهارمین کارگروه تخصصی بانوان و خانواده در خصوص طرح سنجش سلامت بانوان شاغل اظهار داشت: براین اساس دانشگاه علوم پزشکی استان با همکاری اداره کل ورزش و امور جوانان سنجش سلامت را از بانوان شاغل در دستگاه های اجرایی به عمل خواهند آورد.
بی بی عصمت سرفرازی افزود: امروز شاهد آن هستیم که هشت ساعت از عمر بانوان شاغل در ادارات بدون تحرک و پویایی صرف می شود بنابراین باید تمهیدات لازم را برای سلامت آنان اندیشید .
وی خاطرنشان کرد: بنابراین با توجه به نقش ورزش در سلامت جسم و روح علاوه برسنجش سلامت از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اداره کل ورزش و امور جوانان موظف هست تا با همکاری اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری البرز تمهیدات لازم را برای ورزش بانوان فراهم آورد .
درنشست ویژه اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری البرز همچنین گروههای چهارگانه حقوق کودک مورد بررسی قرار گرفت و مدیر این اداره کل دراین زمینه اظهار کرد: این بحث در استانها برعهده کارگروه بانوان و خانواده گذاشت شده هست .
سرفرازی افزود: بنابراین با همکاری اداره کل فنی و حرفه ای به همراه یکی از موسسات غیردولتی طرح تتا مورد توجه قرار گرفته هست .
وی خاطرنشان کرد:دراین طرح مادران کودکان زیر هفت سال که علاقمند به پرورش کودکان کارآفرین هستند با همکاری آموزش و پرورش ، بهزیستی از آموزش های لازم برخوردار می شوند .
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز گفت: شناخت کلی مادران از کودکان ، انتظارات کودکان از مادران و مادران از کودکان دراین طرح مورد توجه قرار می گیرد .
دراین نشست همچنین مصوبات جلسه گذشته از جمله ؛ برگزاری کارگروه های آموزشی برای زندانیان در خصوص ایدز با همکاری اداره کل زندان ها، اهصاء تخصیص اعتبار ،اعتبار برای تخصیص و تکمیل ساختمان سالن ورزشی بند نسوان و تجهیز مهد کودک زندان که اجرایی شده هست اشاره شد.

کلید واژه ها: استان البرز –

شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ – ۱۶:۲۳:۲۷

گروه های چهارگانه حقوق کودک در البرز مورد بررسی قرار گرفت //اجرای طرح سنجش سلامت بانوان شاغل

منبع : پورتال پورتال یک

لطفا نظر خود را درباره گروه های چهارگانه حقوق کودک در البرز مورد بررسی قرار گرفت //اجرای طرح سنجش سلامت بانوان شاغل با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا