کمک الماس‌ها به تشخیص سرطان در مراحل اولیه

کمک الماس‌ها به تشخیص سرطان در مراحل اولیه

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه کمک الماس‌ها به تشخیص سرطان در مراحل اولیه را ببینید.

یافته‌های آن‌ها نشان می‌دهد که چگونه یک نسخه مصنوعی از یک سنگ گرانبها می‌تواند سرطان را در مراحل اولیه در اسکن ام‌آر‌آی نشان دهد.

دیوید ریلی از دانشگاه سیدنی در استرالیا اظهار کرد: ما می‌دانستیم نانوالماس‌ها برای انتقال دارو در جریان شیمی‌درمانی به دلیل غیر سمی و غیرواکنشی بودنشان مطلوب هستند.

ریلی افزود: ما تصور کردیم که می‌توان بر روی این خواص غیرسمی کار کرد و دریافتیم که الماس دارای ویژگی‌های مغناطیسی می باشد که آن را قادر می‌سازد تا به عنوان راهنما در ام‌آر‌آی مورد استفاده قرار بگیرد.

محققان توجه خود را به قطبش بیش از حد نانو الماس‌ها معطوف کردند که فرایند هماهنگ‌کننده اتم در داخل الماس می باشد. آن‌ها سپس توانستند یک سیگنال قابل تشخیص را توسط یک اسکنر ام‌آر‌آی ایجاد کنند.

اوا راج، نویسنده اصلی این پژوهش از دانشگاه سیدنی خاطرنشان کرد: این روش می‌تواند با اتصال الماس‌های با قطبش بیش از حد به مولکول‌هایی که سرطانها را هدف قرار می‌دهند، اجازه ردیابی جنبش مولکول را در بدن بدهد.

ریلی افزود: این یک مثال عالی از این مسئله می باشد که چگونه تحقیقات فیزیک کوانتوم از عهده مشکلات دنیای واقعی برمی آید، در این شرایط راه برای ما برای به تصویر کشیدن و هدف قرار دادن سرطان قبل از خطرناک شدن آن باز می باشد.

این پژوهش در مجله Nature Communications منتشر شده می باشد.

۵۴۵۴

نوشته شده توسط : kotoleha در موضوع : تکنولوژی

با فالو کردن ما در شبکه اینستاگرام و دیگر شبکه های مجازی، از جوایز و قرعه کشی های ما که فقط از طریق شبکه های اجتماعی اعلام میشود مطلع شوید.

http://www.khabaronline.ir/detail/467246

The post کمک الماس‌ها به تشخیص سرطان در مراحل اولیه appeared first on کوتوله ها|عکس،بازیگران،مدل مانتو جدید، فال روزانه ، فال حافظ.

کمک الماس‌ها به تشخیص سرطان در مراحل اولیه

لطفا نظر خود را درباره کمک الماس‌ها به تشخیص سرطان در مراحل اولیه با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا