کشف ریزترین حشره زنده و حیرت انگیز دنیا (عکس)

کشف ریزترین حشره زنده و حیرت انگیز دنیا (عکس)

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه کشف ریزترین حشره زنده و حیرت انگیز دنیا (عکس) را ببینید.

به گزارش ایران ناز: گونه ای از سوسک‌های ریز featherwing که در کلمبیا و نیکاراگوئه یافت می‌شود با اندازه حیرت انگیز ۰٫۳۲۵ میلی‌متر، کوچکترین حشره زنده در جهان هست.

به نظر می‌رسد جست‌وجوی طولانی و بحث درباره اندازه و هویت کوچکترین حشره زنده جهان اکنون با اندازه‌گیری دقیق و ثبت رکوردی جدید برای گونه سوسک featherwing به پایان رسیده هست.

بر اساس یافته‌های دکتر آلکسی پولیلوف از دانشگاه دولتی لومونوسوف مسکو در روسیه، کوچکترین نمونه‌های این حشرات به طور حیرت‌انگیزی تا ۰٫۳۲۵ میلی متر اندازه‌گیری شده هست.

کوچکترین گونه سوسک و کوچکترین گونه حشره جهان با اسم کوچک علمی Scydosella musawasensis دارای بدنی بیضی‌ شکل و کشیده‌ به رنگ قهوه‌یی مایل به زرد و شاخکی هست که به ۱۰ بخش تقسیم شده هست.

پولیلوف که به دلیل قرار داشتن این سوسک در ظرف مخصوص برای مطالعات میکروسکوپی موفق به اندازه‌گیری دقیق آن نشده بود، از نمونه‌های جدید که اوایل امسال در پارک ملی شیکاگو در کلمبیا جمع آوری شده بودند، استفاده کرد.

وی برای نتیجه‌گیری در مورد طول کوچکترین نمونه که ۰٫۳۲۵ میلی‌متر بود، از یک نرم‌افزار تخصصی و میکروگراف‌های دیجیتال استفاده کرد.

تحقیق اخیر، دومین رکورد برای گونه‌های سوسک ریز هست که همچنین ثابت کرده‌اند که توزیع آن‌ها به واقع بسیار گسترده‌تر هست. این یافته‌ها در مجله ZooKeys منتشر شد.

The post کشف ریزترین حشره زنده و حیرت انگیز دنیا (عکس) appeared first on ایران ناز.

کشف ریزترین حشره زنده و حیرت انگیز دنیا (عکس)

لطفا نظر خود را درباره کشف ریزترین حشره زنده و حیرت انگیز دنیا (عکس) با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا