کشف تونل‌های زیرزمینی داعش در “سنجار”

مطالب جدید

کشف تونل‌های زیرزمینی داعش در “سنجار”

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه کشف تونل‌های زیرزمینی داعش در “سنجار” را ببینید.

کشف تونل‌های زیرزمینی داعش در “سنجار”Reviewed by Maryam on Nov 27Rating: 5.0

کشف تونل‌های زیرزمینی داعش در “سنجار”

نیروهای کرد عراق تونل‌های زیرزمینی مخفی تکفیری‌های «داعش» در منظقه «سنجار» عراق را در حالی کشف کردند که این مخفیگاه تروریست‌ها که سلاح‌ها و داروهای آمریکایی در آنجا تماشا می‌شد.

پایگاه اینترنتی «اسپوتنیک» گزارش کرد، شبکه این تونل‌ها چند صد متر امتداد داشت و اقطعا ل می‌رود که با کار اجباری زندانیان حفر شده باشد.
منظقه سنجار اخیرا ً در دو هفته قدیم از کنترل تکفیری‌های داعش خارج شده است و تحت کنترل نیروهای کرد درآمده است.
عکس های جدیدی که از این تونل‌ها منتشر شده، نیروهای کرد را نشان می‌دهد که این تونل‌ها را مورد بازرسی قرار می‌دهند که نسخه‌هایی از قرآن و همین طور سلاح‌ها و مهمات و داروهای آمریکایی در آنجا مخفی شده است.
گزارش‌ها حکایت از آن دارد که سیم‌کشی برق در برخی از تونل‌ها صورت گرفته است و برخی متخصصین معتقد هستند که این تونل‌ها نشان می‌دهد که راهبرد تکفیری‌های داعش این بوده تا مهاجمان علیه داعش را به نبرد زیرزمینی بکشانند. این تکفیری‌ها در تونل‌های خود از حملات هوایی در امان بودند.
در نزدیکی آن قسمت دو گور دسته‌جمعی که اجساد ایزدی‌ها در آنجا دفن شده بود، پیدا شده است. استخوان‌ها و جمجمه‌‌ها بر روی سطح زمین نمایان شده بود و در معرض نور خورشید قرار گرفته بود.
در حالیکه برخی از تونل‌های زیرزمینی دست نخورده باقی مانده است، روستای بالای این تونل‌های زیرزمینی به آواره و خرابه تبدیل شده است.

daesh.ir-750316510365401-1

کشف تونل‌های زیرزمینی داعش در “سنجار”

daesh.ir-750316510365401-2

کشف تونل‌های زیرزمینی داعش در “سنجار”

daesh.ir-750316510365401-3

کشف تونل‌های زیرزمینی داعش در “سنجار”

daesh.ir-750316510365401-5

به این نوشته امتیاز دهید


کشف تونل‌های زیرزمینی داعش در “سنجار”

لطفا نظر خود را درباره کشف تونل‌های زیرزمینی داعش در “سنجار” با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا