کشف بيش از يک تن کيلوگرم مواد مخدر و هلاکت دو قاچاقچي مسلح

کشف بيش از يک تن کيلوگرم مواد مخدر و هلاکت دو قاچاقچي مسلح

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه کشف بيش از يک تن کيلوگرم مواد مخدر و هلاکت دو قاچاقچي مسلح را ببینید.

پورتال۱ آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:

۱۴ مهر ۱۳۹۴ (۰:۱۹ق.ظ)
کشف بيش از يک تن کيلوگرم مواد مخدر و هلاکت دو قاچاقچي مسلح موج – فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان از کشف يک تن و ۵۶۸ کيلوگرم مواد مخدر و هلاکت دو قاچاقچي مسلح در عمليات روز گذشته پليس در اين استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار حسين رحيمي، فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان گفت: ماموران پليس مسابقه با مواد مخدر شهرستان ايرانشهر با استفاده از اقدامات اطلاعاتي و پشتيباني فني پليس مسابقه با مواد مخدر استان، موفق شدند يک باند قاچاق مواد مخدر را که قصد انتقال مقدار قابل توجهي مواد با يک دستگاه خودرو تويوتا هايلوکس از شهرستان سرباز به ايرانشهر را داشتند، شناسايي کنند.
سردار رحيمي افزود: پس از شناسايي دقيق فعاليت اعضاي باند و محل دقيق عبور قاچاقچيان، روز گذشته اکيپ‌هاي عملياتي به قسمت مورد نظر اعزام شدند که خودروهاي قاچاقچيان به محض تماشا ماموران، اقدام به تيراندازي کردند.
اين مقام ارشد انتظامي استان تصريح کرد: ماموران بلافاصله با گرفتن موضعي مناسب با قاچاقچيان درگير شدند و پس از يک ساعت درگيري دو نفر از آنان را به هلاکت رساندند و يک نفر را نيز دستگير کردند.
رحيمي خاطرنشان کرد: در اين عمليات دو دستگاه خودرو توقيف و در بازرسي از خودرو هايلوکس ۱۰۰ بسته ترياک به وزن يک تن به همراه سه قبضه سلاح جنگي و مهمات مربوطه کشف شد.
فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان در ادامه از کشف ۵۶۸ کيلوگرم مواد مخدر در استان خبر داد و افزود: پس از يک ماه اقدامات اطلاعاتي و تخصصي توسط ماموران پليس مسابقه با مواد مخدر، فردي که با يک دستگاه خودرو سواري و پوشش خانوادگي اقدام به انتقال مواد مخدر از زاهدان به شهرهاي شمالي کشور مي‌کرد، شناسايي شد.
سردار رحيمي اظهار داشت: ماموران با شناسايي خودرو قصد متوقف کردن آن را داشتند که راننده خودرو بدون توجه به دستور پليس اقدام به فرار کرد و در ادامه، طي يک عمليات تعقيب و گريز، خودرو متوقف و راننده خودرو به همراه دو سرنشين آن دستگير شدند که در بازرسي از اين خودرو ۳۸ کيلو و ۲۰۰ گرم ترياک و ۲۷۸ کيلو و ۸۰۰ گرم حشيش کشف شد.
فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: متهم در تحقيقات به عمل آمده به دپوي مواد مخدر در زاهدان نيز اعتراف کرد که ماموران بلافاصله وارد عمل شدند و با مراجعه به مخفيگاه متهم در زاهدان و بازرسي از محل ۲۵۱ کيلو ۶۰۰ گرم حشيش را کشف کردند.

کشف بيش از يک تن کيلوگرم مواد مخدر و هلاکت دو قاچاقچي مسلح

منبع : پورتال پورتال۱

لطفا نظر خود را درباره کشف بيش از يک تن کيلوگرم مواد مخدر و هلاکت دو قاچاقچي مسلح با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا