کتاب در سبد خانوار گیلانی ها جای دارد/۱۵ تلویزیون شهری در ۱۵ منطقه رشت نصب می‌شود

کتاب در سبد خانوار گیلانی ها جای دارد/۱۵ تلویزیون شهری در ۱۵ منطقه رشت نصب می‌شود

گیل مشاهده:   فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان در جلسه هماهنگی برگزاری یازدهمین نمایشگاه کتاب گیلان که با حضور شهردار رشت و معاونان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، ضمن تسلیت فاجعه انسانی منا و تهنیت عید غدیر خم، با بیان اینکه نمایشگاه کتاب یک حادثه بزرگ فرهنگی هست، گفت: کمک شهرداری در برپایی نمایشگاه کتاب باعث کمک به تمام شهروندان هست.

وی افزود: انتظار داریم شهرداری در ارایه خدمات به بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب فعال‌تر از گذشته باشد، تا حضور مردم بیشتر و بهتر از گذشته انجام شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان،فاضلی با پیشنهاد اینکه شهرداری می‌تواند غرفه معرفی منظقه رشت در کتب و نوشته‌های مکتوب را در نمایشگاه کتاب ایجاد کند، اظهار کرد: هدف از این غرفه حساس شدن مردم در مورد منظقه رشت و ریشه تاریخی و فرهنگی آن هست.

این مسئول فرهنگی ادامه داد: شهرداری و شورا با تخصیص اعتبار میزان تخفیف نمایشگاه را بیشتر کنند تا علاقه‌مندان به کتاب بتوانند کتاب‌های خود را راحت‌تر تهیه کنند.

وی با اشاره به اینکه مطابق آخرین آمار، سرانه مطالعه گیلان جزو رتبه‌های برتر کشور هست، افزود: هنوز کتاب از سبد خانوار گیلانی‌ها خارج نشده هست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اضافه کرد: در حال تدوین شناسنامه فرهنگی و هنری استان هستیم تا بتوانیم با شناسایی هنرمندان، خدمت‌رسانی بهتری داشته باشیم.

۱۵ تلویزیون شهری در ۱۵ منطقه رشت نصب می‌شود

سید محمدعلی ثابت‌قدم، شهردار رشت نیز در این جلسه، بیان کرد: در حال تدوین شناسنامه محله‌های رشت هستیم تا ۵۵ محله رشت دارای شناسنامه شوند و از این کانال، ارتباط بهتری با نخبگان منظقه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ۱۵ تلویزیون شهری در ۱۵ منطقه رشت نصب می‌شود تا مردم از این کانال‌ها تمام اخبار شهری را به دست آورند، افزود: در این تلویزیون‌ها علاوه بر اطلاع‌رسانی، شخصیت‌های مطرح آن محله را به صورت الگو به ساکنین معرفی خواهیم کرد.

ثابت‌قدم گفت: امروزه فرهنگ، تولید سرمایه و پول می‌کند، چرا که در حوزه اقتصاد، ما در اکثر موارد واردکننده تکنولوژی هستیم، لذا باید به فرهنگ مشاهده ویژه‌ای داشته باشیم.

شهردار رشت در پایان خاطرنشان کرد: در شهرداری می‌توان با جمع‌آوری منابع اطلاعاتی در حوزه‌های مختلف، منابع مالی را در حوزه فرهنگی وارد کرد.

(۰)(۰)

نوشته کتاب در سبد خانوار گیلانی ها جای دارد/۱۵ تلویزیون شهری در ۱۵ منطقه رشت نصب می‌شود اولین بار در پایگاه سرگرمی گیل مشاهده پدیدار شد.

کتاب در سبد خانوار گیلانی ها جای دارد/۱۵ تلویزیون شهری در ۱۵ منطقه رشت نصب می‌شود

تهیه و گردآوری:پورتال ۱

لطفا نظرات خود را درباره کتاب در سبد خانوار گیلانی ها جای دارد/۱۵ تلویزیون شهری در ۱۵ منطقه رشت نصب می‌شود با ما در میان بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا