چه صبری دارد این رونالدو!

چه صبری دارد این رونالدو!

در ادامه از چه صبری دارد این رونالدو! تماشا نمایید.

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید آمار خیره کننده ای از خود در این تیم اسپانیایی به جای گذاشته می باشد با این حال هر آن احتمال دارد که صدای اعتراض هواداران را در سانتیاگو برنابئو بشنود. این بازیکن برای راضی نگه داشتن هواداران رئال دیگر باید چه کار کند؟ او باید برای راضی نگه داشتن هواداران و نشنیدن صدای اعتراض آنها در هر دیداری گلزنی کند. چقدر کار رونالدو سخت می باشد؟ چه بسیار اندکند بازیکنانی که می توانند رونالدو باشند و در شرایط این بازیکن پرتغالی در رئال بازی کنند.چه صبری دارد این رونالدو.
 کریستیانو رونالدو یکی از بهترین بازیکنان تاریخ باشگاه رئال مادرید به شمار می آید البته بسیاری هم براین باور هستند که این بازیکن بهترین ستاره ای که برای کهکشانیها بازی کرده و به نظر برسد در نظر آنها اغراقی وجود نداشته باشد چرا که این ستاره پرتغالی گل های زیادی را برای رئال به ثمر رساند و آمار او در این تیم اسپانیایی خیره کننده بوده می باشد.
رونالدو برای رئال خریدی نظیر بوده می باشد با این حال هواداران هیچگاه این بازیکن پرتغالی را آرام نگذاشته اند و همواره از او گل می خواهند. حتی در دیدار دوستانه رئال مادرید برابر گالاتاسرای در جام سانتیاگو برنابئو صدای اعتراض به رونالدو بلند شد چرا که او چند فرصت را از دست داد و نتوانست برای تیمش گلزنی کند. این نشان می دهد که چقدر انتظارات از این ستاره پرتغالی زیاد می باشد و او باید برای راضی نگه داشتن هواداران و نشنیدن صدای اعتراض آنها در هر دیداری گلزنی کند. چقدر کار رونالدو سخت می باشد؟ چه بسیار اندکند بازیکنانی که می توانند رونالدو باشند و در شرایط این بازیکن پرتغالی در رئال بازی کنند.
وقتی رونالدو در ورزشگاه نوکمپ برابر بارسلونا گلزنی کرد این عبارت تاریخی را بر زبان آورد” کالما-کالما”. او با این دو کلمه و اشاره دستانی که داشت هواداران بارسلونا را به آرامش و سکوت فراخواند و به آنها گفت تا زمانی که رونالدو در میدان می باشد بوی گل می آید. الان این بازیکن پرتغالی این عبارت را برای هواداران رئال مادرید به کار می برد و آنها را دعوت به آرامش می کند.
رونالدو در دو هفته نخست مسابقه های لیگا نتوانسته می باشد که برای رئال گلزنی کند. رسانه های زیادی در این باره نوشته اند و به انتقاد از این ستاره پرتغالی پرداخته اند این درحالی می باشد که او در فصل قبل عملکرد درخشانی در رئال داشت و توانست به عنوان بهترین گلزن فوتبال اروپا و اسپانیا انتخاب شود. وقتی رونالدو در دو بازی نمی تواند گلزنی کند فشار روی او زیاد می شود چرا که هواداران رئال همواره از او گل می خواهند.
فصل قبل رئال مادرید نتوانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد. این تیم با هدایت کارلو آنچلوتی قهرمانی در هیچ جامی را به دست نیاورد و این باعث شد تا بسیاری انگشت اتهام را به سوی رونالدو دراز کنند این درحالی بود که این بازیکن پرتغالی توانست به عنوان بهترین گلزن فوتبال اروپا انتخاب شود. آنها به رونالدو اعتراض کردند چرا که از او انتظار زیادی را دارند و می خواهند که این بازیکن در هر دیداری نقش بازیکن سرنوشت را اجرا کنند.
و اما نکته ای دیگر که قابل تامل می باشد این می باشد که در بارسلونا همه برای لیونل مسی بازی می کنند حتی لوئیس انریکه سرمربی تیم هم نهایت تلاش خود را به کار می گیرد تا ترکیب تیم را آنگونه که برای مسی راحت می باشد به میدان بفرستد این درحالی می باشد که از اسپانیا خبر می رسد که رافائل بنیتس در حال عوض پست کریستیانو رونالدو می باشد و می خواهد در تیمش محوریت را به گرت بیل بدهد.
ماذا یفعل رونالدو أکثر من ذلک لإیقاف صافرات الاستهجان فی مدرجات البیرنابیو؟! - کره القدم - الدوری الإسبانی
در پایان می توان اینگونه نتیجه گرفت که شرایط برای کار کردن رونالدو در رئال مادرید بسیار سخت می باشد چرا که هواداران از بهترین بازیکن خود انتظار بسیار زیادی دارند. هواداران رئال نشان داده اند که وفادار به بازیکنان خود نیستند و احتمال دارد که هر بازیکنی حتی اگر اسطوره باشگاه باشد هو شود و صدای اعتراض را بشوند. ایکر  کاسیاس بهترین مورد در این زمینه می باشد. او نزدیک به سه دهه برای رئال بازی کرد اما نمایش ضعیف در چند بازی باعث شد تا او از رئال فراری شود.
اما رونالدو شرایط بسیار سخت تری از کاسیاس دارد. او  عملکرد خیره کننده ای در رئال داشته و لحظات شاد زیادی را برای هواداران رقم زده اما هیچگاه در رئال احساس آرامش نمی کند و هر آن احتمال دارد که خشم هواداران را ببیند. رونالدو اگر الان در هر تیم دیگری بازی می کرد تنها صدای او در ورزشگاه شنیده می شد اما در رئال شرایط متفاوت می باشد. چه صبری دارد این رونالدو!

تهیه و گرد آوری : وبسایت تفریحی و سرگرمی پورتال یک

لطفا نظرات خود را درباره مطالب چه صبری دارد این رونالدو! با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا