چهره‌های که با بیماری‌هایی خود مقابله می کنند

چهره‌های که با بیماری‌هایی خود مقابله می کنند

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه چهره‌های که با بیماری‌هایی خود مقابله می کنند را ببینید.

سلبریتی‌ها در دنیای پرزرق و برق خود با چه بیماری‌هایی دست و پنجه نرم می‌کنند؟
سایت اجتماعی پورتال ۱:  بیماری و مشکلاتش فقیر و غنی و معروف و غیر معروف نمی‌شناسد؛ شتری می باشد که در خانه هر کسی به شکلی می‌خوابد اما حتما می‌گویید ستاره‌ها با وضع مالی آنچنانی‌شان از پس تمام مشکلات‌شان بر می‌آیند اما باید قبول کنیم که هنوز هم مشکلات زیادی می باشد که با پول و شهرت حل نمی‌شود. چهره‌های معروف دنیا هم که گاهی جزایر عجیب و غریب را به عنوان هدیه دریافت می‌کنند، گاهی از پس مشکلات خود بر نمی‌آیند و اختلالی جزئی در سلامتی‌شان لذت زندگی را از آنها می‌گیرد. این چهره‌های خندان با لباس‌های برندهای لوکس دنیا هم افسرده می‌شوند و از بیماری‌های مختلف رنج می‌برند. پس همیشه دنیا به کام‌شان نیست.

دیوان جوانسون این مرد آهنین افسرده شده

ممکن است در نگاهی گذرا که به ظاهر قهرمان فیلم‌های اکشن سینمای تجاری می‌اندازید، دیوان جوانسون را یک مرد پولادی می‌بینید که هیچ ناراحتی به درون او راه ندارد اما این آدم آهنی فیلم‌های اکشن که روزی یک ورزشکار شاخص کشتی بوده، از عنکبوت می‌ترسد.

671103_366

افسردگی معروف‌ترین آدم آهنی

از طرف دیگر چهره‌ای که سال‌ها همه او را با اسم کوچک «صخره» صدا می‌زنند، چند ماهی می باشد که با افسردگی دست و پنجه نرم می‌کند. فیزیک تنومند «راک» که عده زیادی به ظاهر و اندام ابر قهرمانانه‌اش غبطه می‌‌خورند، این روزها با مشکلات روحی درگیر شده می باشد که حتما خواندن این نوشته چشم‌های شما را هم گرد کرده می باشد.

راک تقریبا همه چیز دارد؛ از شهرت و طرفداران میلیونی گرفته تا دستمزدهای آنچنانی که به دلیل بالا بودن‌شان در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده می باشد اما ریشه این افسردگی به سال‌ها قبل بازمی‌گردد؛ زمانی که در ۲۷ سالگی در انتخاب فوتبال به عنوان رشته ورزشی شکست خورد و بعد از آن سال‌های طولانی زندگی مشترک با همسر و فرزندش و جدایی بعد از ۱۰ سال اثر بسیار بدی در روحیه این مرد آهنی پرده‌های سینما گذاشت. راک با وجود قبولی سرپرستی دخترش نتوانست روحیه از دست رفته خود را با موفقیت‌های پی‌درپی در سینما بازیابد؛ به همین خاطر از ماه‌ها قبل درمان خود را آغاز کرده چون می‌گوید: «سال‌هاست که دیگر از هیچ چیز خوشحال نمی‌شوم.»

بیماری دختر یک خانواده مدرن

مدرن فامیلی از آن سریال‌های شاخص خانوادگی می باشد که تک تک بازیگران آن با انرژی فوق‌العاده شما را سرگرم بازی و سکانس‌های متعدد خود می‌کنند؛ سکانس‌هایی که هر یک از بازیگران آن را در مدت پخش این سریال به ستاره تبدیل کرد. سریالی پر از موقعیت‌های طنز خانوادگی که به روابط خانواده‌ها در قالب رفت و آمدهای فامیلی و مشکلاتش می‌پرداخت اما همه اینها را گفتیم که بگوییم دختر بزرگ خانواده دانفی یعنی سارا هایلند بیمار می باشد.

671104_548

افسردگی معروف‌ترین آدم آهنی

این بازیگر که با سن پایین خود در این سریال خوش درخشید و مورد تحسین داوران جشنواره‌های مختلف قرار گرفت، از بیماری دیسپلازی کبدی رنج می‌برد که این روزها به بیماری شایعی بین خانم‌ها تبدیل شده می باشد.

این بیماری که معمولا بدون علامت در بدن رشد می‌کند، تبدیل به تومورهای خوش خیمی می‌شود که به مرور و با بی‌توجهی به شکل بیماری خطرناک و جدی بروز پیدا کرده و گاهی فرد برای درمان مجبور به عمل پیوند می‌شود اما ریشه مشکل سارا به دوران بارداری مادرش بازمی‌گردد؛ زمانی که کبد سارا در شکم مادرش به درستی تشکیل نشده و از سنین نوجوانی او را با نارسایی و اختلال در گوارش و حتی مشکلات تنفسی روبه‌رو کرده می باشد. مشکل کبدی سارا تا جایی پیش رفته که پدرش برای عمل پیوند کبد خود به دخترش اعلام آمادگی کند.

این عمل باعث شد تا او با شرکت در موسسه خیریه یکی از ثروتمندان آمریکا جهت آگاهی دادن و بالا بردن روحیه در افرادی که مشکلی مشابه او دارند، اقدام کند. سارا درباره وضعیت خود این طور توضیح می‌دهد: «این بیماری از کودکی همراه من بوده می باشد اما به خاطر ناآگاهی درباره آن درمان من به امروز موکول شده. بنابراین می‌خواهم با آگاهی دادن و با به اشتراک گذاشتن تجربیاتم در این زمینه به تمام کودکانی که از این مشکل رنج می‌برند، کمکی کرده باشم. من ۲۱ سال از عمرم را در بی‌سرگرمی از وضعیت سلامتی‌ام گذراندم در حالی که اگر زودتر از آن باخبر می‌شدم، نیازی به عمل پیوند نبود. با این حال روحیه خوبی دارم و قرار می باشد همه چیز به شکل قبل بازگردد و دوباره خوشحال زندگی کنم. نسبت به آینده بسیار امیدوار هستم.»

جولین مور به جراحی زیبایی علاقه‌ای ندارد

ممکن است مهم‌ترین کاری که آدم معروف‌ها بعد از رسیدن به شهرت انجام می‌دهند، دست بردن به زیبایی طبیعی برای عوض و تحول می باشد. این عوض که بیشتر در خانم‌ها دیده می‌شود عده زیادی را همراه با موج با خود به این پزشک و آن جراح می‌کشاند تا خانم بازیگر یا خواننده را به ظاهر ایده‌آلش برساند اما هرقدر هم که پزشکان تحصیلکرده دنیای فرنگ متبحر باشند، باز هم احتمال خطا هست. خطاهایی که با نشر آنها در گوشه و کنار دنیا برخی را از عمل منصرف می‌کنند.

671105_917

افسردگی معروف‌ترین آدم آهنی

جولین مور هم از همان ستارگان سال‌های دور فیلم‌های تحسین شده می باشد که از هر گونه عوض با طبیعت ظاهری‌اش فراری می باشد. مور که ۵۴ سال دارد و مادر دو فرزند می باشد، تا به امروز به هیچ عمل جراحی برای جوانسازی یا عوض ظاهرش تن نداده می باشد. او می‌گوید: «صورت من در سال‌های ابتدایی جوانی کک و مک‌های ریز و درشتی داشت که برای از بین بردن آنها به چند دکتر متخصص مراجعه کردم و تقریبا همه آنها روی انجام عمل لیزر برای از بین بردن آنها تاکید داشتند اما من با اعتقادی که به معجزه طبیعت و روش‌های درمان‌های سنتی داشتم، قبول نکردم. به همین خاطر با خواص گیاهان و روغن‌های خالص طبیعی درصد زیادی از آنها را از روی پوستم پاک کردم.»

این بازیگر تا امروز هیچ‌گاه عمل جراحی انجام نداده‌ و با تاکید اعلام می‌کند که از این به بعد هم این کار را نخواهد کرد چون می‌خواهد به‌طور طبیعی پیر شود. او می‌گوید: «من دلم می‌خواهد شبیه خودم باشم. خب، ما که قرار نیست برای همیشه زنده باشیم. اگرچه من هر کسی را که این کار را انجام می‌دهد، محکوم نمی‌کنم چون هر کاری که باعث شود شما احساس بهتری نسبت به خود پیدا کنید، عالی می باشد.»

چهره‌های که با بیماری‌هایی خود مقابله می کنند

لطفا نظر خود را درباره چهره‌های که با بیماری‌هایی خود مقابله می کنند با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا