چندش‌آور ترین غذاهای دنیا+عکس

چندش‌آور ترین غذاهای دنیا+عکس

مجموعه ای از عجیب ترین غذاهای دنیا را در ادامه ببینید.

عنکبوت سرخ شده، کامبوج

مشخص نیست که مردم بومی از چه زمان این غذا را در فهرست غذایی خود اضافه کردند اما احتمال می رود زمان شروع آن به دوران حکمرانی خِمر های سرخ که مواد غذایی بسیار نادر بود، باز می گردد. امروزه عنکبوت ها را در مزارع درون حفره های زیرزمینی پرورش می دهند و بیشتر متقاضیان آن گردشگرانند.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: درباره خود غذا باید گفت ظاهرا بافت آن نرم می باشد و مزه ای شبیه مرغ دارد. گفته می شود سر آن بهترین قسمت و پاها بسیار تُردند. هرچند خودن شکم آن به دلیل وجود امحا و احشا و تخم توصیه نمی شود، اما برخی آن را هم بسیار لذیذ می دانند.

غذاهای عجیب و غریب

بالوت یا تخم مرغ بارور شده، فیلیپین و آسیای شرقی

در واقع این غذا با تخم اردک درست می شود بدین طریق که قبل از دفن کردن تخم ها، اول آن ها را می جوشانند. البته بخشی از جنین تکامل نیافته اردک باید درون تخم وجود داشته باشد. طبق اعتقادات بومیان جنین دارای پروتئین فراوان و برای تقویت قوای جنسی بسیار موثر می باشد.

غذاهای عجیب و غریب

غذاهای عجیب و غریب

چشم ماهی تُن، ژاپن

سرآشپزهای ژاپنی چشم ماهی تُن را با سیر و سویا سس طبخ می کنند. گوشت چشم بسیار زیاد می باشد و عدسی چشم بعد از پخت بسیار ترد می شود. مزیت خاصی در مصرف این غذا وجود ندارد و ممکن است فقط بتوان به وجود پروتئین آن اشاره کرد هرچند خود گوشت ماهی تُن هم به داشتن پروتئین بسیار سر شناس می باشد.

غذاهای عجیب و غریب

حشره ویچتی، استرالیا

این وعده غذایی به صورت زنده خورده می شود ! ابتدا سر جانور را می برند و با فشار دست شکمش را خالی کرده و سپس بدن نیمه جان کرم را که هنوز لول می خورد و طعم تخم مرغ می دهد، می خورند !!

غذاهای عجیب و غریب

کرم سرخ شده، مکزیک

مکزیکی ها از قدیم الایام به نوش جان کردن کرم و حشرات معروفند و امروزه حتی در سر شناس ترین رستوران های این کشور به فروش می رسد. اکثرا آن را سرخ می کنند که البته طعم گوشت قرمز می دهد.

غذاهای عجیب و غریب

غذاهای عجیب و غریب

سوپ لانه پرنده، چین

دهه هاست که این سوپ در چین طرفدار دارد. برخلاف اسمش هیچ چوب و خاشاکی در آن وجود ندارد. در حقیقت رشته این سوپ از بزاق سفت شده پرستو درست می شود. این پرنده بزاق دهان خود را به صورت رشته رشته در کنار علف های دریایی قرار می دهد که قبلا نیمه هضم کرده می باشد. گفته می شود این سوپ که طعم خاصی هم ندارد به تقویت قوای جنسی کمک می کند.

غذاهای عجیب و غریب

غذاهای عجیب و غریب

پنیر کاسو مارزو ماگت، ساردینیا

دستور پخت این پنیر خوشمزه سنتی صدها سال قدمت دارد. مثل هر پنیر دیگری از شیر، مخصوصا شیر گوسفند تهیه می شود. تفاوت آن با دیگر پنیر ها در آنجاست که اجازه می دهند فرایند تخمیر کامل شده و سپس شروع به تجزیه و فساد کند تا زمانی که پر از لارو شود ! این لارو ها پنیر را می خورند و از آن چربی هضم شده تولید می کنند که طعم خاصی به پنیر می دهد. اما چون معمولا این لارو ها تا ۶ اینچ بالا می پرند، تا زمان مرگ تمام این موجودات به پنیر دست نمی زنند.

غذاهای عجیب و غریب

حشرات زنده، لائوس ، آسیا

این رژیم سنتی به صورت خام و به همراه ترکیب چسبناکی از برنج و گوشت یا ماهی استفاده می شود. جالب می باشد بدانید سازمان غذا و کشاورزی لائوس در سال ۲۰۱۰ حدود ۴۷۵،۰۰۰ دلار برای توسعه ، تقویت، برداشت و مصرف حشرات اختصاص داد.

غذاهای عجیب و غریب

دانه های قهوه کوپی لاواک، اندونزی

به نظر کمی عجیب می آید اما زمانی که یک گربه آسیایی به اسم کوچک پلام سیوت دانه قهوه را به خاطر گوشتش می خورد و بعد دفع می کند، دانه های قهوه کوپی لاواک درست می شوند !! در واقع آنزیم های پروتئولیتیک گربه، در دانه این میوه خیس می خورند که باعث کم شدن پپتید ها و آزاد شدن آمینو اسید های بیشتر و طعم لذیذتر آن می شود.

غذاهای عجیب و غریب

غذاهای عجیب و غریب

بال کوسه ، چین

از چند صد سال پیش، از زمان سلسله پادشاهی مینگ، تاکنون این سوپ سر شناس مردم چین بوده می باشد و به قولی برای تقویت قوای جنسی بسیار مفید می باشد. این غذا ، غذایی می باشد لوکس و از این رو معمولا در مجالس عروسی ارائه می شود. پخت این غذا نشان دهنده ثروت، قدرت،شان اجتماعی و افتخار هر سرآشپزی می باشد.

غذاهای عجیب و غریب

غذاهای عجیب و غریب

قهوه عاج سیاه، تایلند

برای تهیه این قهوه ابتدا فیل گوشت اطراف این میوه را می خورد ، بیشتر پروتئین موجود در دانه را هضم و دانه را از سیستم گوارش خود دفع می کند. این دانه ها از مدفوع فیل بازیابی و فرآوری می شود! این قهوه گران ترین قهوه دنیاست و هر کیلوی آن ۱۱۰۰ دلار و در برخی هتل ها هر فنجان آن ۵۰ دلار به فروش می رسد !

غذاهای عجیب و غریب

غذاهای عجیب و غریب

شیوکارا، ژاپن

این غذا مخلوطی از موجودات دریایی می باشد. در واقع ترکیبی می باشد از امحا و احشا موجودات دریایی به صورت خام به اضافه ۱۰ درصد نمک و ۳۰ درصد برنج مالت. در نهایت نیز یک ماه به ان فرصت می دهند تا تخمیر شود . نتیجه کار هم مزه بسیار تندی می باشد که هر کسی تحمل خوردنش را ندارد.

غذاهای عجیب و غریب

سوسیس خونی یا پودینگ سیاه ! بریتانیا، ایرلند، سوئد

این غذا را می توان به صورت سرد هم خورد چرا که قبلا در طی فرایند تولید پخته شده می باشد. اکثرا یا آن را سرخ می کنند یا کباب. سوسیس خونی ترکیبی از خون خوک، شوربا و پیاز می باشد و علی رغم طعم تند آن برای وعده صبحانه مصرف می شود.

غذاهای عجیب و غریب

تخم مرغ صد ساله، چین

نه صد سال بلکه چند هفته تا چند ماه، تخم مرغ یا غاز را در مخلوطی از خاکستر ، نمک ، گِل و آهک نگهداری می کنند تا به حد تخمیر مورد نظر برسد. طعم نهایی آن چیزی بین سولفور و آمونیاک می باشد و در واقع با افزایش سطح PH تخم مرغ در طی فرایند تخمیر ، طعم آن به کلی عوض می شود. هرچند بافت ژله ای قهوه ای رنگ آن، که زمانی سفید بود، اصلا طعم خاصی ندارد.

غذاهای عجیب و غریب

اختاپوس زنده، کره

برای تهیه این غذا ابتدا اختاپوس را به صورت زنده به چند قسمت تقسیم کرده ، روی آن روغن کنجد می ریزند و بلافاصله برای نوش جان کردن به روی میز می آورند !! از آن جایی که این غذا هنوز زنده می باشد خوردنش بسیار خطرناک می باشد زیرا احتمال دارد به دیواره گلو بچسبد و باعث خفگی شود.

غذاهای عجیب و غریب

بوندوگی، کرم ابریشم، کره

بخار پز و آبپز آن ، جز غذاهای خیابانی سر شناس در کره می باشد. در واقع این غذا در طی جنگ کره و دوران قحطی آن زمان بسیار سر شناس شد. طعم آن مثل پوست مرطوب درخت می باشد و سرخ کرده آن مزه چوب سوخته می دهد !!

غذاهای عجیب و غریب

The post چندش‌آور ترین غذاهای دنیا+عکس appeared first on آلامتو.

چندش‌آور ترین غذاهای دنیا+عکس

تهیه و گردآوری:پورتال ۱

لطفا نظرات خود را درباره چندش‌آور ترین غذاهای دنیا+عکس با ما در میان بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا