چشم انداز بازار دارویی کشور در افق ۱۴۰۴

چشم انداز بازار دارویی کشور در افق ۱۴۰۴

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه چشم انداز بازار دارویی کشور در افق ۱۴۰۴ را ببینید.

پورتال یک آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
چشم انداز بازار دارویی کشور در افق ۱۴۰۴
چشم انداز بازار دارویی کشور در افق ۱۴۰۴ معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو، ضمن تشریح وضعیت بازار دارویی کشور، از فزونی یافتن صادرات دارویی در مقابل واردات دارو در افق ۱۴۰۴ خبر داد.

به گزارش فرهنگ نیوز، دکتر رسول دیناروند اظهارداشت: بطور میانگین در ۱۰ سال اخیر، سهم ریالی داروهای تولید داخل از بازار دارویی کشور ۶۴.۵ درصد بوده هست که پیش بینی می شود این سهم در پایان برنامه ششم توسعه به ۷۵ درصد برسد.
 
وی با اشاره به اینکه میزان صادرات دارو در سال ۹۳، ۱۸۱ میلیون دلار بوده هست، میزان واردات دارو در سال گذشته را ۱۰۴۲ میلیون دلار اعلام کرد.
 
دیناروند به وضعیت بازار دارویی کشور در افق ۱۴۰۴ اشاره کرد و گفت: برنامه ما این هست که سهم تولید داخل از بازار دارویی کشور در ۱۴۰۴ به ۷۵ درصد برسد که با این احتساب پیش بینی می کنیم به همین تناسب، واردات دارو کاهش و صادرات دارو افزایش یابد.
 
معاون وزیر بهداشت، سیاست وزارت بهداشت را حمایت از صنعت دارویی کشور و کاهش واردات آن دسته از دارویی عنوان کرد که مشابه آنها در داخل تولید می شود.
 
دیناروند تاکید کرد: بارها گفته ایم که کیفیت داروهای تولید داخل هیچ مشکلی نداشته و بیماران می بایست به داروی ایرانی اعتماد داشته باشند.
 
 

منبع: مهر

۹۴/۷/۲۳ – ۰۸:۳۸ – ۲۰۱۵-۱۰-۱۵ ۰۸:۳۸:۲۲

چشم انداز بازار دارویی کشور در افق ۱۴۰۴

منبع : پورتال پورتال یک

لطفا نظر خود را درباره چشم انداز بازار دارویی کشور در افق ۱۴۰۴ با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا