چرا دختر محجبه (ارمیا) برنده آكادمی گوگوش شد؟ +تصاویر

چرا دختر محجبه (ارمیا) برنده آكادمی گوگوش شد؟ +تصاویر

در ادامه از چرا دختر محجبه (ارمیا) برنده آكادمی گوگوش شد؟ +تصاویر تماشا نمایید.

 

امسال در میان شرکت کنندگان این شو حضور یک دختر با حجاب تقریبا اسلامی تعجب همگان را برانگیخت و از ابتدا معلوم بود که حضور این دختر با ظاهر اسلامی اتفاقی نیست.

اما با انتخاب ارمیا، شرکت کننده محجبه بعنوان برنده این برنامه همه شک ها را به یقین تبدیل کرد که دلیل حضور و انتخاب وی تنها برای زیبا نشان دادن اسلام آمریکایی بود.

اما متاسفانه مسئله اساسی استقبال و جذب مردم به تماشای این برنامه و این شبکه می باشد . و باید مسئولان فرهنگی کشور به این سوالات جواب دهند که

مشکل از کجاست؟

آیا شبکه های تلویزیونی ایران به اندازه تنها یک شبکه “من و تو” جذاب می باشد؟

آیا ما قادر به تولید محتوای جذاب که متناسب با شرع و مقدسات اسلامی باشد , نیستیم؟

آیا به جای راه اندازی سالانه چند شبکه که کاری جز پخش سریال های تکراری و آب دوغی بهتر نیست فقط به محتوا و جذاب کردن برنامه های چند شبکه بپردازیم

البته در اینجا متذکر میشوم که قصد کوچک و بی بهره نشان دادن تلاش های مسئولان فرهنگی و رسانه کشور در سال های اخیر را ندارم ولی اعتقاد به این دارم که این عرصه جای کار بیشتری دارد و درکل انتقاد بجا و دلسوزانه همیشه سازنده می باشد زیرا خود من به عنوان کسی کلیه قسمت های این آکادمی و بعضی از برنامه های دیگر شبکه “من و تو” مثل من و تو پلاس و سایر مسابقات و مستندهای این شبکه را تماشا و رصد میکنم متوجه اختلاف جذابیت این شبکه با کل شبکه های داخلی و استانی میشوم و بازتاب آن در جامعه به وضوح نمایان می باشد

 

+ با برنده آکادمی موسیقی شبکه من و تو بیشتر آشنا شوید!

+ چرا دختر محجبه برنده آكادمی گوگوش شد؟ +تصاویر

+ الگوهای زندگی شبکه من و تو برای جوانان ایرانی! +فیلم

+ آکادمی گوگوش از جان ایرانی ها چه می خواهد! +تصاویر

 

شما هم من را در نظراتتون  شریک فرمایید

فقط یه نکته : فحش های شما عزیزان منتشر نمی شود , و از طرفی هم من به اینجور فحش ها و پیام های تهدید آمیز عادت کرده ام و از انتشار مطالبم قدمی هم کوتاه نخواهم آمد


در ادامه مطالب ….

با برنده آکادمی موسیقی شبکه من و تو بیشتر آشنا شوید!

روز گذشته یکی از کاربران فیس بوک اطلاعات جالبی را در خصوص برنده اول آکادمی گوگوش منتشر کرد.

 

مدتی می باشد که شبکه « من و تو » اقدام به برگزاری برنامه ای تحت عنوان « آکادمی گوگوش » کرده و در آن افراد مختلف رقابت خوانندگی برگزار می کنند.

 

یکی از چهره هایی که در این مسابقات با حجاب به ظاهر اسلامی حضور پیدا کرده و تبدیل به یکی از چهره های شناخته شده این برنامه گردیده زنی به اسم « ارمیا » می باشد.

 

 

تا اینجای کار مشکل خاصی نیست حضور شخصی که ظاهرا به حجاب اسلامی مقید می باشد در چنین مراسمی تعجب برانگیزه .

 

 این شک(پورتال رویداد) وقتی بیشتر می شود که صحبت از روابط پشت پرده این شبکه با گروهک منافقین به میان بیاید و شباهت جالب چهره و ظاهر این خواننده با سرکرده گروهک تروریستی مذکور یعنی مریم رجوی ملعون !

 

 

اما بررسی هایی که درباره گذشته این زن صورت گرفته نشان داده در واقع این فرد یکی از اعضای سازمان منافقین به اسم «اُرینب مشایخی» می باشد که از طرف سازمان و با هماهنگی با مسئولان شبکه من و تو مامور شده تا وجهه سازمان مجاهدین رو بهبود ببخشد.

 

زنی جوان با پوستی سفید و چشمانی روشن، باصدایی خوش، که طرفدار دین اسلام می باشد ولی به افراد اجازه می دهد هر برداشتی که می خواهند از دین اسلام داشته باشند.

 

اورینب مشایخی یا ارمیا در آلمان توسط ۳ خانواده طرفدار مجاهدین حمایت مالی می شود. پس از معرفی وی به شبکه من و تو۱ مقدمات حضور وی برای شرکت در این شوی تلویزیونی انجام می شود.

 

وی پس از گذراندن دوره های آواز و شناخت دستگاه های موسیقی وارد آکادمی گوگوش شد. همسر ارمیا (که در واقع همسر دومش محسوب می شود) با اسم میشائیل هانس از مسیحیان جذب شده توسط این سازمان می باشد که همکاری با این سازمان را پذیرفته می باشد.

 

لازم به ذکر می باشد این شخص به گونه ای انتخاب شده می باشد که از هر نظر در فضای مجازی بدون سابقه قبلی می باشد.

 

شخصی که حتی یک ایمیل و پروفایل در هیچ سایتی ندارد. این در حالی می باشد که بقیه هنرجویان حاضر در آکادمی، حضور فعالی در اینترنت دارند.

(البته وبلاگ سرباز آخر در مورد عضویت ارمیا در گروهک منافقین ,این خبر را رد یا تایید نمی کند و منبع این ادعا پورتال رویداد می باشد)

————————————————————————————————-

چرا دختر محجبه برنده آكادمی گوگوش شد؟ + تصاویر

آکادمی موسیقی گوگوش که با کمک شبکه بهائی من و تو کاملا با برنامه و هدف دار سعی در ترویج فرهنگ های مخرب و بیگانه دارد امسال هم بدون حاشیه نبود.

 

امسال در میان شرکت کنندگان این شوی مبتذل حضور یک دختر مبتذل تعجب همگان را برانگیخت و از ابتدا معلوم بود که حضور این دختر با ظاهر اسلامی اتفاقی نیست.

 

اما با انتخاب ارمیا، شرکت کننده محجبه بعنوان برنده این برنامه همه شک ها را به یقین تبدیل کرد که دلیل حضور و انتخاب وی تنها برای زیبا نشان دادن اسلام آمریکایی بود.

 

  چرا دختر محجبه برنده آكادمی گوگوش شد؟ +تصاویر

 

در پایان برنامه فائقه آتشین”گوگوش” که مربی اصلی این برنامه می باشد در جملاتی کاملا مفهومی گفت: ارمیا نشان داد که این محیط می تواند محیطی برای همه باشد و تفاوتی برای شرکت کنندگان نیست.

 

اما صحبت های ارمیا در صفحه فیسبوک هم جالب توجه می باشد.

 

یکی از شرکت کنندگان دیگر هم درباره این برنامه گفت : “قبل از این درباره آکادمی بد فکر می کردم ولی آلان فهمیدم جامعه ما نیاز به تحول دارد و این آکادمی بسیار می تواند موثر باشد.”

 

یقینا اگر صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران با همفکری بزرگان هنر و فرهنگ در ساخت و تولید برنامه های جذاب بهتر عمل می کرد امروز دیدن خانواده ها و جوانان بسوی این برنامه های مبتذل و هدفدار که سعی در فروپاشی اخلاق در جامعه دارند، معطوف نمی شد.

——————————————————————————————————————–

الگوهای زندگی شبکه من و تو برای جوانان ایرانی! +فیلم

شبکه من وتو در یکی از برنامه های خود اقرار کرد که پخش برنامه مستند از زندگی آرتیستان زن خارجی، تنها به دلیل الگو شدن این افراد برای جوانان ایرانی  می باشد.

برای دانلود فیلم اینجا کلیک کنید

تهیه کننده یکی از برنامه های به ظاهر اجتماعی شبکه من وتو در این باره گفت: راجع به  خانم های هنرپیشه ای که در این برنامه ها از آنها صحبت می شود باید بگویم که این خانم ها زندگی موفقیت آمیزی را پشت سر گذاشته اند و می توانند سرلوحه خوبی  برای خیلی از دوستان و یا خودمان  باشد که در سنین جوانی قرار داریم.

ما در سنی هستیم که باید تلاش کنیم برای ساختن آینده خود ودر این مستند ها نیز آنها را نشان می دهد که حتی برخی از آنان از هیچ شروع کرده اند و هم اینک از جایگاه بالایی در جامعه برخوردارند .

پخش برنامه های مستند از زندگی فاسد آرتیستان زن خارجی تنها الگویی بسیار سازنده برای به انحراف کشاندن جوانان ایرانی می باشد و طبق اقرار عوامل شبکه تنها هدف از پخش این مستندات، الگو سازی و ترویج فرهنگ منحط غربی برای جوانان این مرزوبوم می باشد.

——————————————————————————————————

آکادمی گوگوش از جان ایرانی ها چه می خواهد! +تصاویر

 

استفاده از شبکه های ماهواره ای از موثرترین راههای تقابل فرهنگ غرب با فرهنگ اسلامی – ایرانی می باشد و آنها به فراخور فعالیت هایشان بخشی از مردم را با خود همراه کرده اند.

 

یکی از این شبکه ها، تلویزیون “من وتو” می باشد که برای عوض سبک زندگی مردم کشورمان و تبدیل آن به زندگی سکولار غربی تلاش فراوانی به خرج می دهد.

 

از رصد کامل برنامه های این شبکه انگلیسی که متاسفانه سیاهی لشکری آن را افرادی بیگانه پرست به عهده دارند، به راحتی می توان پاسخ این سوال را پیدا کرد که چرا باید به این گزاره باور داشته باشیم: “شبکه من و تو به تنهایی نقش بزرگی در عوض سبک زندگی ایرانی ها در این سالها داشته می باشد.”

 

برای مثال به برنامه آکادمی موسیقی گوگوش توجه نمایید.

 

برنامه آکادمی موسیقی گوگوش علاوه بر مطرح کردن و جلب نظر بینندگان از سوی خواننده بدنام خاندان پهلوی، اهدافی را دنبال می کند که این اهداف صرفا نمی تواند به دنبال مطرح کردن دوباره گوگوش باشد.

 

آکادمی موسیقی گوگوش با تمام زرق و برقی که دارد برنامه ی از پیش تهیه شده ای می باشد که بینندگان را با یک دیدن جدید آشنا می کند و آنها را در واقع به سفری از سبک زندگی اسلامی – ایرانی به سبک زندگی غربی می برد و شما را در بین یک دوراهی رها می سازد که در نهایت بیننده باید یکی از آنها را انتخاب کند.

 

 گرچه کسانی که در آن حضور می یابند از قماش همان سیاهی لشکرانی هستند که غالبا در غرب رشد داشته و به سبک زندگی آنها خو کرده اند اما هدف عوامل شبکه من و تو از  نمایش این افراد ترویج سبک زندگی ای می باشد که بیش از همه انگلیسی ها در گسترش آن نقش دارند، این همان زندگی سکولاری می باشد.

 

این دیدن خاص به زندگی، از نوع شرکت کنندگان تا شیوه چینش تماشاگران را در بر می گیرد که البته این کارها قبل از شروع برنامه آکادمی و حضور مطربان بر روی صحنه آغاز می شود .

 

در این برنامه آواز خوان ها در کلاس های مختلف شرکت می کنند و در کنار آموزش خوانندگی، سبک پوشش و آرایش فرموله آکادمی را هم به نمایش می گذارند، برای آنها در مقابل دوربین کلاس های مختلف ورزش و رقص می گذارند. شیوه آماده کردن رقابت دهندگان برای آمدن جلوی دوربین و ضبط کلیپ تصویری و خواندن جلوی تماشاگران انبوه هم از این قاعده مستثنی نیست.

 

 متخصصان پوشش و لباس به محل برگزاری مسابقات می آیند و تا نوع انتخاب لباس رقابت کنندگان دخالت می کنند و این دخالت به گونه ای به جزئی ترین شیوه های آرایش سر و صورت نیز کشیده می شود. 

 

اینها همان دستورالعملی می باشد که صادر می شود، نه فقط برای رقابت کنندگان در آکادمی گوگوش بلکه برای همه آدم های پای تلویزیون؛ همه ایرانی ها.

 

شما هم من را در نظراتتون  شریک فرمایید

منبع: سرباز اخر

منبع : http://toptap.ir

تهیه و گرد آوری : پورتال تفریحی و سرگرمی پورتال یک

لطفا نظرات خود را درباره مطالب چرا دختر محجبه (ارمیا) برنده آكادمی گوگوش شد؟ +تصاویر با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا