چاوشی:مسئولان در موضع گیری‌های‌خود سنجیده عمل کنند

چاوشی:مسئولان در موضع گیری‌های‌خود سنجیده عمل کنند

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه چاوشی:مسئولان در موضع گیری‌های‌خود سنجیده عمل کنند را ببینید.

پورتال یک آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: چاوشی:مسئولان در موضع گیری‌های‌خود سنجیده عمل کنند
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران گفت: تمامی مسئولان اعم از دولتی و غیر دولتی موظف‌اند با تلاش، هوشمندی به انجام مسئولیت‌های محوله بپردازند و در رفتار، گفتار و موضع گیری‌ها سنجیده عمل کنند.

چاوشی:مسئولان در موضع گیری‌های‌خود سنجیده عمل کنند
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید شهاب الدین چاوشی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران در جلسه شورای اداری شهرستان ملارد که با حضور جمعی از مسئولان این قسمت در محل فرمانداری ملارد برگزار شد ،ضمن تسلیت به مناسبت ایام محرم و شهادت سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) اظهار کرد: حوادث و وقایع بسیاری در طول تاریخ بشر رخ داده اما رمز ماندگاری عاشورا پس از گذشت فراز و نشیب‌های بسیار اصلی قابل توجه و بسیار مهم می باشد.

وی افزود: بسیاری از نهضت‌های مقاومت و قیام‌های واقع شده علیه ظلم و استبداد به تاسی از این نهضت عظیم و ماندگار محقق شده می باشد.
 
چاوشی با اشاره به تلاش مجدانه مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: تمامی مدیران موظف‌اند به بهترین نحو ممکن و در نهایت توان خویش در امر خدمت‌گذاری تلاش کنند زیرا هر گونه کم کاری در این بخش به دولت و نظام ضربه می‌زند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران بیان کرد: تمامی مسئولان اعم از دولتی و غیر دولتی موظف‌اند با تلاش، هوشمندی به انجام مسئولیت‌های محوله بپردازند زیرا کم کاری در این عرصه به پای کلیت نظام نوشته می‌شود.

چاوشی افزود: ما اجازه نداریم از هر تریبونی سخنی ناشایست بیان کنیم و در جایی که منطق، عقل و اصول حکم فرماست باید در رفتار، گفتار و موضع گیری‌ها سنجیده عمل کنیم.

وی اضافه کرد: تمامی مسئولان در مقابل قانون و مردم پاسخگو هستند و هر کسی به این عرصه بی توجه می باشد باید کنار رود تا نظام و انقلاب آسیب نبیند.

چاوشی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس گفت: به طور یقین مردم با مشارکت حداکثری خود بار دیگر عظمت و اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان خواهند کشید.

* از هیچ کاندیدایی حمایت نمی‌کنیم

بهمن خطیبی فرماندار ملارد با اشاره به فعال بودن ستاد انتخاباتی شهرستان ملارد گفت: قانون‌مندی و قانون گرایی سرلوحه تمامی امور در عرصه انتخابات این شهرستان خواهد بود و با صراحت اعلام می‌کنیم از هیچ کاندیدایی حمایت نخواهیم کرد.

وی با اشاره به در پیش بودن تاسوعا و عاشورای حسینی بر لزوم مشارکت مسئولان شهرستانی در این مراسم پر فیض تاکید کرد.

گفتنی می باشد ؛ در پایان این مراسم روسای برخی از ادارات این قسمت با ارائه گزارش عملکردی از مجموعه تحت مدیریتی خویش در خصوص تهدید‌ها و فرصت‌های حوزه فعالیتی‌ خود به بحث و تبادل نظر پرداختند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

چاوشی: توسعه سازمان‌های مردم نهاد با جدیت پیگیری می‌شود
رتبه‌بندی اولویت‌های استان تهران در تخصیص بودجه
حقانی: تهران چوب عدم برنامه ریزی دقیق گذشته را می‌خورد
ساعی: امکانات برای خواهران آسیب دیده استان تهران کافی نیست
عبدالهی:زمین‌های توافقی برای گسترش آرامستان‌ها هنوز خریداری نشده می باشد
افزایش امنیت انتخابات با الکترونیکی شدن صندوق‌های رای
تشکیل کمیته خدمات باهدف ارتقاء کیفیت سرانه‌های شهری
لزوم ارتقای کیفی قسمت ۱۲ از بعد مادی و معنوی
شجاع پوریان: کاهش تعداد اعضای شورای شهرستان تهران بازگشت به عقب می باشد

۲۷ مهر ۱۳۹۴ – ۱۳:۲۸

چاوشی:مسئولان در موضع گیری‌های‌خود سنجیده عمل کنند

منبع : وبسایت پورتال یک

لطفا نظر خود را درباره چاوشی:مسئولان در موضع گیری‌های‌خود سنجیده عمل کنند با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا