پیغام شیاطین به مادرید؛ ۴۰ میلیون بدهید و تمامش کنید / احتمال بالای پیوستن ده خیا به رئال تا پایان نقل و انتقالات

پیغام شیاطین به مادرید؛ ۴۰ میلیون بدهید و تمامش کنید / احتمال بالای پیوستن ده خیا به رئال تا پایان نقل و انتقالات

در ادامه از پیغام شیاطین به مادرید؛ ۴۰ میلیون بدهید و تمامش کنید / احتمال بالای پیوستن ده خیا به رئال تا پایان نقل و انتقالات تماشا نمایید.

ماجراهای رئال مادرید و دخه آ آنقدر طولانی شده که هر دو طرف نسبت به فرجام آن بدبین و ناامید هستند، باشگاه منچستریونایتد نیز بابت دخه آ مبلغ ۴۰ میلیون یورو درخواست کرده و از رئال مادرید خواسته هر چه سریعتر تکلیف این انتقال را روشن کند.
فان خال به طرق مختلف ثابت کرده که دخه آ را لازم ندارد و نمی خواهد به او میدان بدهد، این را دروازه بان اسپانیایی منچستریونایتد نیز به خوبی متوجه شده هست. در نهایت این رئال مادرید هست که می تواند سرنوشت مذاکرات دو ساله خود با دخه آ را روشن کند. مبلغ درخواستی اردوگاه شیاطین سرخ بریتانیا نیز چندان دور از عقل نیست چرا که رئال مادرید پیش از این سابقه پیشنهاد ۴۵ میلیونی برای همین بازیکن را نیز داشته هست.
در پیغام وکیل منچستریونایتد به رئال مادرید به صورت روشن بر این نکته تاکید شده که هر چه سریعتر با قبول مبلغ ۴۰ میلیون یورو، این فرایند را تمام کنید. 
 دخئا و نمایندگانش معتقد هستند که رئال می تواند این اتفاق را رقم بزند و این دروازه بان به زودی راهی سانتیاگو برنابئو شود، به نظر برسد دوشنبه همین هفته. در حالی لوئی فان خال، دخئا را به طور کامل از تیم اول منچستریونایتد کنار گذاشته، انتظار برای رقم میل کردن این انتقال، انتظاری غیرمنطقی نخواهد بود.
رئال مادرید و منچستر یونایتد
به گزارش Daily Mirror مدیربرنامه های ده خیا، دروازه بان منچستریونایتد انگلیس که مدت هاست اخباری در مورد انتقالش به اسپانیا منتشر می شود، مطمئن هست او تا پایان مهلت نقل و انتقالات به رئال مادرید خواهد پیوست. 

تهیه و گرد آوری : وبسایت تفریحی و سرگرمی پورتال یک

لطفا نظرات خود را درباره مطالب پیغام شیاطین به مادرید؛ ۴۰ میلیون بدهید و تمامش کنید / احتمال بالای پیوستن ده خیا به رئال تا پایان نقل و انتقالات با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا