پیش بینی تولید یک میلیون تن انار در کشور

پیش بینی تولید یک میلیون تن انار در کشور

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه پیش بینی تولید یک میلیون تن انار در کشور را ببینید.

پورتال یک آرشیو وب فارسی:واحد مرکزی خبر: شیراز / خبرگزاری صدا و سیما / اقتصادی
مدیرکل دفتر میوه های گرمسیری و نیمه گرمسیری وزارت جهاد کشاورزی پیش بینی کرد امسال بیش از یک میلیون تن انار در کشور تولید شود .
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، ابوالقاسم حسن پور در سفر به شهرستان استهبان فارس با بیان این که سال گذشته حدود ۹۴۰ هزار تن انار در کشور تولید شد، افزود: پیش بینی می شود امسال حدود یک میلیون تن از این محصول در کشور تولید شود .
وی گفت : استان های فارس ، یزد ، مرکزی، اصفهان، قم، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان و سمنان مهم ترین تولیدکنندگان انار در کشور هستند .
مدیرکل دفتر میوه های گرمسیری و نیمه گرمسیری وزارت جهاد با بیان این که سال گذشته حدود ۴۰ هزار تن از انار کشور صادر شد، پیش بینی کرد : امسال حدود ۱۰۰ هزار تن از انار تولیدی صادر شود .
وی با بیان این که زمینه صادرات انار امسال بسیار خوب می باشد، افزود : چین، کشورهای حاشیه خلیج فارس و کشورهای اروپایی متقاضی انار کشور هستند .
حسن پور افزود: از ۱۰۰ هزار تن صادرات انار حدود ۳۰ تا ۴۰ هزار تن به صورت میوه و بقیه به صورت رب انار و کنسانتره آن صادر می شود.
مدیرکل دفتر میوه های … [ دیدن متن کامل خبر در واحد مرکزی خبر ]

شنبه ، ۱۸مهر۱۳۹۴

[دیدن متن کامل خبر]

پیش بینی تولید یک میلیون تن انار در کشور

منبع : وبسایت پورتال یک

لطفا نظر خود را درباره پیش بینی تولید یک میلیون تن انار در کشور با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا