پیشنهاد ۱۰‌میلیون‌دلاری ترکیه به رضازاده دروغ بود |اخبار ایران و جهان

پیشنهاد ۱۰‌میلیون‌دلاری ترکیه به رضازاده دروغ بود |اخبار ایران و جهان

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه پیشنهاد ۱۰‌میلیون‌دلاری ترکیه به رضازاده دروغ بود |اخبار ایران و جهان را ببینید.

پورتال۱ آرشیو وب فارسی:تابناک: پیشنهاد ۱۰‌میلیون‌دلاری ترکیه به رضازاده دروغ بود
علی مرادی که قبل از رضا زاده ریاست فدراسیون وزنه برداری را بر عهده داشته گفته هست که پیشنهاد ۱۰ میلیون دلاری ترکیه به رضازاده دروغ بوده هست.
کد خبر: ۵۴۱۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ – ۲۱:۳۵ – ۲۱ October 2015


علی مرادی که قبل از رضا زاده ریاست فدراسیون وزنه برداری را بر عهده داشته گفته هست که پیشنهاد ۱۰ میلیون دلاری ترکیه به رضازاده دروغ بوده هست.

به گزارش شفقنا، یکه‌تازی بی‌سابقه حسین رضا‌زاده در وزنه‌برداری دنیا که از قهرمانی او در المپیک ۲۰۰۰ سیدنی آغاز شد او را مورد توجه بسیاری از کشورها قرار داد.

گفته می شد که نخستین مشتری رضازاده یونانی‌ها بودند که قصد داشتند با حقوق ماهیانه ۲۰ هزار دلاری او را به تابعیت خود در بیاورند تا هرکول ایرانی برای آنها در المپیک ۲۰۰۴ آتن وزنه بزند، اما رضا‌زاده در نهایت چنین پیشنهادی را نپذیرفت.

اما مسئله ای که علی مرادی رئیس سابق فدراسیون وزنه برداری در گفت و گو با هفته نامه” تماشاگران امروز” آن را دروغ خوانده، پیشنهاد چند میلیون دلاری ترکیه به رضا زاده هست.

رئیس اسبق فدراسیون وزنه برداری مدعی هست در سال ۲۰۰۲،  در هواپیما هماهنگ شد که این دروغ را بسازند.

گفته می شد که ترکیه به رضازاده پیشنهاد ۲۰هزار دلار حقوق ماهانه داد، اگر رضازاده پیشنهاد ترک‌ها را می‌پذیرفت و در المپیک آتن برای این کشور مدال طلا کسب می‌کرد جایزه‌ای ۱۰ میلیون دلاری در انتظار او بود، اما رضازاده حاضر به پذیرش این پیشنهاد هم نشد.

پیشنهاد ۱۰‌میلیون‌دلاری ترکیه به رضازاده دروغ بود |اخبار ایران و جهان

منبع : وبسایت پورتال۱

لطفا نظر خود را درباره پیشنهاد ۱۰‌میلیون‌دلاری ترکیه به رضازاده دروغ بود |اخبار ایران و جهان با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا