پیشنهاد بلغارستان برای کمک اتحادیه اروپا به مراکز پذیرش آوارگان خارج از اروپا

پیشنهاد بلغارستان برای کمک اتحادیه اروپا به مراکز پذیرش آوارگان خارج از اروپا

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه پیشنهاد بلغارستان برای کمک اتحادیه اروپا به مراکز پذیرش آوارگان خارج از اروپا را ببینید.

پورتال۱ آرشیو وب فارسی:واحد مرکزی خبر: تهران / خبرگزاری صدا و سیما/ سیاسی ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
نخست وزیر بلغارستان روز شنبه تاکید کرد اتحادیه اروپا باید به جای این که در کشورهای اروپایی مرکز پذیرش آوارگان ایجاد کند هزینه های مالی مراکز ثبت اسم کوچک آوارگان را در کشورهای ثالث تامین نماید.
بوئیکو بوریسوف، نخست وزیر بلغارستان در نشست پارلمان اروپا در بروکسل گفت به نظر من اگر اتحادیه اروپا به مراکز پذیرش آوارگان در کشورهای دیگر از جمله لبنان و ترکیه کمک های مالی کند ، به لحاظ مالی سودمندتر از آن می باشد که مراکز پذیرش آوارگان در کشورهای اروپایی ایجاد کند.
دولت بلغارستان سپتامبر گذشته مرزهای خود را به روی آوارگان و مهاجران غیرقانونی بست. در آن زمان بوریسوف در شهرستان سوزپول تاکید کرد بلغارستان تنها به آن دسته از مهاجران و آوارگانی که اوراق هویت و اسناد قانونی سفر در اختیار دارند می توانند از مرزهای بلغارستان بگذرند.
نخست وزیر بلغارستان در پارلمان اروپا تصریح کرد مقامات کشورش پیوسته با پلیس ترکیه که شمار زیادی از آوارگان را در اردوگاههای خود اسکان داده می باشد، در تماس هستند.
از آغاز سال دو هزار و پانزده، نزدیک به پانصد هزار آواره که از مناقشات … [ تماشا متن کامل خبر در واحد مرکزی خبر ]

یکشنبه ، ۲۶مهر۱۳۹۴

[تماشا متن کامل خبر]

پیشنهاد بلغارستان برای کمک اتحادیه اروپا به مراکز پذیرش آوارگان خارج از اروپا

منبع : وبسایت پورتال۱

لطفا نظر خود را درباره پیشنهاد بلغارستان برای کمک اتحادیه اروپا به مراکز پذیرش آوارگان خارج از اروپا با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا