پیروزی تسلیحات زیرزمینی ایران مقابل آمریکا

پیروزی تسلیحات زیرزمینی ایران مقابل آمریکا

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه پیروزی تسلیحات زیرزمینی ایران مقابل آمریکا را ببینید.

وبسایت تفریحی پورتال ۱: در صورتی که اظهارات علی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران ایران، مبنی بر وجود پایگاهی موشکی در ۵۰۰ متری عمق زمین صحت داشته باشد، آمریکا قادر نخواهد بود به طور مستقیم آن را، در شرایطی که تهران از تعهداتش تخطی کند، هدف قرار دهد.  بنابر ادعای مطرح شده در گزارش مذکور، این مسئله بدان معنا نیست که پنتاگون تاکنون درباره راه‌های غیرمستقیم انهدام چنین پایگاه‌هایی نیندیشیده می باشد.
به ادعای نگارنده این گزارش، تخریب پایگاه هسته‌ای فوردو با عمق تنها ۸۰ متر در زیرزمین، برای آمریکا نه کاری غیر ممکن، اما بسیار دشوار می باشد. بنابراین، انهدام پایگاهی موشکی در عمق ۵۰۰ متری زمین، چالش بزرگی پیش روی این کشور قرار خواهد داد.
بنابر این گزارش، اظهارات سردار حاجی‌زاده درباره آماده بودن پایگاه‌های موشکی زیر تمام شهرها و استانهای این کشور، با هدف نمایش قدرت نظامی ایران بیان شد. با وجودی که ایران بسیار تمایل دارد توافق هسته‌ای این کشور و قدرت‌های جهانی به مرحله اجرا درآید، مایل می باشد از موضع قدرت وارد این مرحله شود.
در این گزارش آمده می باشد: ایران جزئیات چندانی درباره این پایگاه‌ها منتشر نکرده می باشد و هنوز مشخص نیست منظور از ۵۰۰ متر زیر کوه، در عمق زمین یا حرکت به سمت جلو در دل کوه می باشد. در ادامه ادعا شده می باشد: حتی هنوز نمی‌توان درباره امکان بردن سلاح در عمق ۵۰۰ متری زمین اطمینان یافت.
ترس آمریکا زمانی مشخص می‌شود که در ادامه این گزارش ادعا شده می باشد: پنتاگون نیز در این میان بیکار ننشسته و با وجود زمان کم باقی مانده تا اجرایی شدن توافق ایران، در حال ساخت دست‌کم دو سلاح تخصصی و طراحی تاکتیک‌های حرفه‌ای به منظور  هدف قرار دادن این پایگاه‌ها  در صورت لزوم می باشد.
در پایان نیز ادعا شده می باشد: حتی پایگاهی در ۵۰۰ متری عمق زمین نیز دارای در ورودی، دریچه های هوا، آنتن های رادیویی و دیگر زیرساخت های حیاتی می باشد که در بالای زمین قرار دارد. آمریکا به نظر برسد نتواند این پایگاه را به طور مستقیم تخریب کند، اما می‌تواند با هدف قرار دادن زیرساخت‌های حیاتی، آن را فلج کرده و نیروهایش را از بین ببرد.
این ادعاها در حالی مطرح می‌شود که فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران ایران نخستین بار ۲۱ مهر به خبرنگاران اجازه داد برای تهیه گزارش، از یکی از این پایگاه‌ها تماشا کنند.

پیروزی تسلیحات زیرزمینی ایران مقابل آمریکا

لطفا نظر خود را درباره پیروزی تسلیحات زیرزمینی ایران مقابل آمریکا با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

مضرات اسید فسفریک برای سلامتی سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه مضرات اسید فسفریک برای سلامتی را ببینید. اسید فسفریک یکی از اسید های معدنی است که به دلیل داشتن ویژگی های مختلف در بسیاری از محصولات غذایی یا صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده با …

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا