پیروان ادیان مختلف در آمریکا دور هم جمع می شوند

پیروان ادیان مختلف در آمریکا دور هم جمع می شوند

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه پیروان ادیان مختلف در آمریکا دور هم جمع می شوند را ببینید.

پیروان ادیان مختلف در آمریکا دور هم جمع می شوند

پیروان ادیان مختلف در آمریکا دور هم جمع می شوند

پارلمان ادیان جهان در نظر دارد طی روزهای ۱۵ تا ۱۹ اکتبر(۲۳ تا ۲۷ مهر) با گردهم آوردن شرکت کنندگانی از گروه های مختلف دینی بزرگترین گردهمایی بین دینی جهان را در منظقه یوتا، سالت لیک در آمریکا برگزار کند.

عبدالمالک مجاجد رئیس هیئت مدیره پارلمان ادیان جهان گفت: هدف از برگزاری این رویداد این هست که پارلمان ادیان جهان اعلام کند ما به تمام ادیان، مذاهب و مردم احترام می گذاریم.

این پارلمان بزرگترین و قدیمی ترین محفلی هست که پیروان تمام ادیان و سنت های دینی را گردهم می آورد. انتظار می رود در این گردهمایی ۱۰ هزار نفر از ۸۰ کشور جهان حضور یابند. محل برگزاری این همایش مرکز همایش چون تعهد ما نسبت به محیط زیست، جنگ، خشونت و گفتمان انزجاری، عدم تساوی اقتصادی و زندگی بی بهره برگزار خواهد شد.

شخصیت های سر شناس جهانی چون مرید مگوایر، اسکار آریس سانچز، دکتر کارن آرمسترانگ اسلام شناس سر شناس، دکتر طارق رمضان اسلام شناس و استاد مطالعات اسلامی معاصر در دانشگاه آکسفورد، دکتر ابو پاتل، والری کار، دکتر آرون گاندی، جیم ولیس، دکتر وندا شیوا و شخصیت های سر شناس دیگری در این همایش حضور می یابند. دالایی لاما رهبر معنوی بوداییان تبت هم به این همایش دعوت شده بود اما به علت بیماری قادر نیست در گردهمایی پارلمان ادیان جهان حضور یابد.

با توجه به این که شخصیت های مختلفی از گروه های دینی مختلف در یک محل کنار هم جمع می شوند، انتظار می رود هم سخنرانی های جذابی ایراد شود و هم تعداد شرکت کنندگان قابل توجه باشد.

دکتر ابو پاتل بنیانگذار و رئیس هسته جوانان بین دین به عنوان یک سازمان غیر انتفاعی که در حضور اشتراکات و گفتگوهای دینی میان جوانان از ادیان و مذاهب مختلف فعالیت می کند گفت: از شرکت در پارلمان ادیان جهان شرکت می کنم بسیار هیجان زده هستم. این رویداد محفل بزرگی برای جنبش بین دینی هست. امیدوارم که پارلمان امسال بتواند به دستاورهای قابل توجهی دست یابد.

پارلمان ادیان جهان برای نخستین بار سال ۱۸۹۳ برگزار شد، از آن زمان این رویداد تاریخی هر شیکاگو در آمریکا، کیپ تاون در آفریقای جنوبی، بارسلون اسپانیا و ملبورن استرالیا برگزار شد. برای نخستین بار در بیش از ۲۰ سال محل برگزاری گردهمایی پارلمان ادیان جهان به آمریکا بازگشته هست.

براساس اظهارات برگزار کنندگان این پارلمان فرصت برقراری ارتباط بین پیروان ادیان مختلف را افزایش می دهد. اکثر افرادی که در این گردهمایی حضور می یابند دارای ارتباط های خوبی در جامعه بین ادیان هستند و اکثرا به علت تجارب فوق العاده و روابط خود در این پارلمان شرکت می کنند.

/۶۲۶۲

نوشته شده توسط : kotoleha در موضوع : فرهنگ و هنر

با فالو کردن ما در شبکه اینستاگرام و دیگر شبکه های مجازی، از جوایز و قرعه کشی های ما که فقط از طریق شبکه های اجتماعی اعلام میشود مطلع شوید.

http://www.khabaronline.ir/detail/467704

The post پیروان ادیان مختلف در آمریکا دور هم جمع می شوند appeared first on کوتوله ها|عکس،بازیگران،مدل مانتو جدید، فال روزانه ، فال حافظ.

پیروان ادیان مختلف در آمریکا دور هم جمع می شوند

لطفا نظر خود را درباره پیروان ادیان مختلف در آمریکا دور هم جمع می شوند با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا