پیام ها و محدوديت های ترافيكی ماه محرم

پیام ها و محدوديت های ترافيكی ماه محرم

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه پیام ها و محدوديت های ترافيكی ماه محرم را ببینید.

پورتال۱ آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: پیام ها و محدوديت های ترافيكی ماه محرم
پليس راهنمايی و رانندگی استان فارس پيام ها و محدوديت های ترافيكی ماه محرم و به ويژه دهه اول ماه محرم را به شهروندان ارائه داد.


به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از شیراز، پليس راهنمايی و رانندگی استان فارس از هیئت های عزاداری خواست تا از اشغال سطح سواره روی معابر درون شهرستان جدا خودداری کنند. 
رانندگان و راکبین هنگام عبور از کنار هیئت های عزاداری ،سرعت مطمئنه را رعایت کرده و از زدن بوق ممتد، بی مورد و حرکات نمایشی خود داری کنند.

همچنین رانندگان و راکبین از ایجاد مزاحمت برای شهروندان در طول دهه محرم جدا خوداری کرده در غیر این صورت وسیله نقلیه  توقیف و راننده به  مراجع انتظامی وقضایی معرفی خواهند شد.

شهروندان با توجه به کمبود پارکینگ جهت پارک وسایل نقلیه در محدوده حرم حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) و سید علا ء الدین حسین (ع) از آوردن وسایل نقلیه جدا خودداری و از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند. 

مسئولان هیئت های عزاداری برای احترام به قانون شهروندی از راه اندازی دسته جات سینه زنی و زنجیر زنی و حرکت در معابر خوداری کنند.

برای تمام هیئت های عزاداری مامور پلیس اختصاص داده می شود مسئولان هیئت ها برای محدودیت یا ممنوعیت ترافیک در معابر با مامورین پلیس راهور هماهنگ شوند. 

هیچ هیئتی حق بستن معابر را به صورت خودسرانه ندارد و جهت تامین نظم و امنیت ترافیکی در محدوده اماکن مذهبی شهرستان  ممکن هست ساعاتی از شبانه روز در حین عزاداری احتمال ممنوعیت یا محدودیت ترافیکی در معابر اجرا شود به همین دلیل از شهروندان درخواست همکاری با مامورین راهور می شود.

موتور سیکلت سواران سعی کنند نسبت به اجرای مقررات راهور همانند رانندگان اقدام کنند  و موتور سیکلت خود را فقط در محل های مخصوص که پلیس و مسئولان هیئت ها در نظر گرفته اند پارک کنند. 

همچنین از پارک و رها کردن موتورسیکلت در سایر مکانها و سطح معابر جدا خودداری شود. ماموران پلیس خادمین شهروندان هستند بنابراین در شبهای عزاداری ابا عبدالله (ع) در خواست همکاری و تعامل و مشارکت شهروندان را داریم .

گفتنی هست در طول دهه اول محرم: ازتقاطع دفاع مقدس، دروازه قصاب خانه، تقاطع حسینی به بلوار سیبویه- سه راه درب شیخ تا آستانه جهت عزاداران حسینی در آستانه حضرت علاء الدین حسین ممنوعیت  و محدودیت تردد اجرا می شود .

 همچنین از میدان غدیر به سمت سه راه احمدی – میدان شهداء به سمت چهارراه پیروزی- تقاطع مشیربه سمت چهارراه پیروزی- چهارراه شاهزاده قاسم به سمت حرم-دروازه کازرون به سمت چهارراه مشیر ممنوعیت و محدودیت ترافیک اجرا می شود.

انتهای پیام/ب

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

برگزاری فراخوان جشنواره ملی ” ادبیات کودک شیراز”
اهدای تندیس طلایی به مدیر عامل سرمایه گذار مسکن جنوب در فارس
بازگشت فجر شهید سپاسی شیراز به صدر جدول
حضور برجسته بیمارستان قطب الدین شیرازی در دهمين كنگره سوختگی آسيا
توزیع ۱۰۰ دستگاه تراکتور در بین مددجویان کمیته امداد فارس

۲۳ مهر ۱۳۹۴ – ۱۱:۳۷

پیام ها و محدوديت های ترافيكی ماه محرم

منبع : وبسایت پورتال۱

لطفا نظر خود را درباره پیام ها و محدوديت های ترافيكی ماه محرم با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا