پیام‌های اوباما، کامرون و موگرینی به ترکیه

پیام‌های اوباما، کامرون و موگرینی به ترکیه

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه پیام‌های اوباما، کامرون و موگرینی به ترکیه را ببینید.

پورتال یک آرشیو وب فارسی:برترین ها:
پیام‌های اوباما، کامرون و موگرینی به ترکیه

مقامات کشورهای اروپایی و آمریکا در پیام های جداگانه ای وقوع انفجارهای مرگبار در آنکارا را به دولت و ملت ترکیه تسلیت گفتند.

خبرگزاری مهر: «باراک اوباما» رئیس جمهوری آمریکا انفجارهای تروریستی روز گذشته در پایتخت ترکیه را به «رجب طیب اردوغان» همتای ترک خود تسلیت گفت.

خبرگزاری آناتولی اعلام کرد اوباما طی تماسی تلفنی ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی تاکید کرد واشنگتن در رقابت با تروریسم در کنار ترکیه ایستاده می باشد.

رئیس جمهوری آمریکا همچنین با تسلیت گفتن به مردم ترکیه با خانواده قربانیان ابراز همدردی و برای مجروحان آرزوی بهبود کرد. در این گفتگوی تلفنی همچنین اردوغان کشورش را در مقابله با گروه های تروریستی مصمم دانست و گفت این اقدامات با هدف از بین بردن امنیت و آرامش قسمت انجام می گیرد.

از سوی دیگر «دیوید کامرون» نخست وزیر انگلیس انفجارهای آنکارا را محکوم کرد. وی در پیامی توئیتری نوشت: در پی این حملات، با «احمد داود اوغلو» گفتگو و همدردی ام را با قربانیان آن اعلام کردم.

«آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان نیز در پیام تسلیتی به «احمد داود اوغلو» نخست وزیر ترکیه این حملات تروریستی را اقدامی بزدلانه خواند که به طور مستقیم علیه حقوق مدنی، دموکراسی و صلح می باشد. وی با ابراز نگرانی و تاسف به خاطر وقوع این انفجارها ابراز امیدواری کرد دولت و مردم ترکیه در این لحظه متحد شوند.

در پورتال یک به انفجارهای دیروز که بیش از ۹۵ کشته بر جا گذاشته می باشد، دولت قبرس شمالی سه روز عزای عمومی اعلام کرد.

«فدریکا موگرینی» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز با انتشار پیامی این واقعه تروریستی را به مردم و دولت ترکیه تسلیت گفت. در این پیام بر لزوم رقابت با اقدامات تروریستی که با هدف از بین بردن امنیت و ثبات کشورها انجام می گیرد، تاکید شده می باشد.

مقام‌ات ترکیه می‌گویند تعداد کشته‌ شدگان دو انفجار روز شنبه در آنکارا پایتخت این کشور به ۹۵ نفر رسیده می باشد. در این انفجارها که در جریان راهپیمایی موسوم به «صلح و دموکراسی» در نزدیکی مرکز راه آهن آنکارا رخ داد، دست‌کم ۲۴۵ نفر نیز زخمی شده‌اند.

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ – ۰۷:۲۲

پیام‌های اوباما، کامرون و موگرینی به ترکیه

منبع : پورتال پورتال یک

لطفا نظر خود را درباره پیام‌های اوباما، کامرون و موگرینی به ترکیه با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا