پوست این میوه هارا دور نریزید

پوست این میوه هارا دور نریزید

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه پوست این میوه هارا دور نریزید را ببینید.

پوست این میوه هارا دور نریزید

پوست برخی میوه‌ها نظیر موز و پرتقال دارای مواد مغذی قدرتمند هستند که به لحاظ دارویی بسیار حائز اهمیت می‌باشند، لذا توصیه می‌شود در مصرف بعدی خود پوست این میوه‌ها را دور نریزید.سیب
پوست پرتقال
یک پرتقال متوسط حاوی ۶۰ فلاونوئید و ۱۷۰ غذای گیاهی متفاوت می باشد که برای پوست، سیستم بدن و همچنین خانه شما بسیار سودمند می باشد. فلاونوئید مذکور بدن را در برابر سرطان و پوکی استخوان بیمه می‌کند. از آنجا که پوست پرتقال تلخ می باشد، هضم غذا را بهبود بخشیده و سرعت سوخت و ساز را بالا می‌برد.
همچنین به تهوع، استفراغ و سوزش سردل کمک می‌کند. پودر شده پوست پرتقال نیز میزان سرفه و آسم را کاهش داده و به بهبود سیستم تنفسی کمک می‌کند.
مطالعات نشان داده می باشد که پوست پرتقال قادر می باشد کلسترول و تری گلیسیرید را حل کند. این بدان معناست که مصرف پوست این میوه برای افراد چاق با کلسترول بالا بسیار مفید می باشد.
پوست این میوه خواص فوق‌العاده‌ای در پاکسازی و تعادل روغن پوست صورت دارد که توصیه می‌شود افراد دارای پوست چرب به وسیله این میوه پوست خود را صاف و نرم کنند.
باید گفت که خواص ضد التهابی و ضد قارچی پوست پرتقال گزینه بسیار مناسبی برای جوش و آکنه می باشد.
از خواص خوراکی پوست پرتقال می‌توان به طعم‌دهی عالی آن اشاره کرد. آب‌نبات‌های ساخته شده از پوست پرتقال اشتها را بهبود می‌بخشند و به دلیل دارا بودن ویتامین ث، سیستم دفاعی بدن را نیز تقویت می‌کند.
پوست موز
پوست این میوه نیز سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها، موادمعدنی و ویتامین‌ها می‌باشد که به طور طبیعی بیماری‌ها را درمان کرده و به بازسازی سلول‌ها کمک می‌کند.
پوست موز در تسکین پوست، کاهش خارش در هنگام گزش حشرات و بهبود سریع زخم‌ها و کبودی‌ها بسیار موثر می باشد.
همچنین، مصرف منظم و قراردادن بر روی گونه و صورت باعث سفت شدن پوست می‌شود و با کاهش چین و چروک همراه می باشد.
نکته بسیار جالب اینجاست که با ماساژ پوست موز بر روی دندانها به مدت چند هفته شاهد تاثیرات عجیب آن در سفید کردن دندان خواهید بود.
اگر وجود زگیل در بدن خود رنج می‌برید، کافی می باشد تکه‌ای از پوست این میوه را هرشب تا صبح بر روی آن قرار دهید. این کار را به مدت یک هفته انجام دهید.
شواهد نشان داده می باشد که پوست موز در کاهش سردرد فوق‌العاده عمل می‌کند، تنها کافی می باشد آن را بر روی پیشانی قرار داده و اجازه دهید تا مواد مغذی جذب پوست گردد.

نوشته پوست این میوه هارا دور نریزید اولین بار در تفريح۲۴ پدیدار شد.

پوست این میوه هارا دور نریزید

لطفا نظر خود را درباره پوست این میوه هارا دور نریزید با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا