پسر یاغی پدرش را جلوی خانواده زنده زنده سوزاند (عکس)

مطالب جدید

پسر یاغی پدرش را جلوی خانواده زنده زنده سوزاند (عکس)

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه پسر یاغی پدرش را جلوی خانواده زنده زنده سوزاند (عکس) را ببینید.

پسر یاغی پدرش را جلوی چشم خانواده زنده زنده با بنزین آتش زد و او را سوزاند. همانطور که در عکس های زیر تماشا می کنید، پسر بي رحمی که پدرش را در خانه شان در ميامي فلوريدا آتش زده بود،و پس از ان با یک کادیلاک فرار کرده بود به گزارش ایران ناز دستگير شد.تبياسی رولينز پسر ۳۵ ساله اي است که به علت اختلافات شخصی ای که با پدرش داشت، او را با بنزين آتش مي زند و به قتل مي رساند. پدر او که اجازه ي نشر اسم وي داده نشد، ۶۴ ساله بود و تنها مشکل اين پدر و پسر اختلاف نظر در مسائل متفاوت بود.

 

پسر یاغی پدرش را جلوی خانواده زنده زنده سوزاند (عکس)

 

بر اساس گزارش پليس ; تيباسي رولينز در حياط خانه شان در حال بحث کردن با پدرش بود که وقتي تفاهم بر سر آن موضوع را غير ممکن ديد، ناگهان به پدرش حمله کرد و پس از ضرب و شتم او, گالن بنزين را از خودرو خود به حياط آورده و تمام آن را روي پدرش ريخت و او را آتش زد.

 

در هنگام این عمل مادر خانواده نیز حضور داشت.نيروي اورژانس هوايي به سرعت به محل حادثه اعزام و پس از خاموش کردن آتش اقدام به انتقال هوایی پدر به مرکز پزشکی منطقه کندال نمودند، اما به علت شدت جراحات جانش را از دست داد.

 

پسر یاغی پدرش را جلوی خانواده زنده زنده سوزاند (عکس)

 

کنيترا رولينز دختر خانواده میگوید: من و مادرم ديديم که برادرم، پدرم را آتش زد، ما شوکه شده بوديم و نمي دانستيم بايد چه کار کنيم، فقط با اورژانس و پليس تماس گرفتيم.زمانی که پدرم را به بیمارستان منتقل میکردند هنوز زنده بود.

 

یکی از همسایگان خانواده، که به شرط ناشناس باقی ماندن صحبت می کرد، این پدر نگون بخت قربانی را “بسیار مهربان” توصیف کرد و گفت او همیشه به دیگران کمک میکردزن همچنین گفت که  رولینز قبلا باعث مشکلاتی برای همسایگان شده بود و در اداره پلیس سوء سابقه دارد.

 

فرناندو مورالس  پليس ميامی  میگوید: به علت آتش سوزي مهيبي که به وسيله بنزين راه افتاد،خانه نيز به طور کامل در آتش سوخت. صلیب سرخ برای کمک به این خانواده که اکنون آواره شده است اعلام امادگی کرد.

 

پسر یاغی پدرش را جلوی خانواده زنده زنده سوزاند (عکس)

 

رولينز به اتهام قتل عمد پدرش و اقدام به آتش سوزی دستگير و بازداشت شد و پس از جمع آوري اسناد و مدارک بيشتر، پرونده وی به دادگاه قضايي ارجاع خواهد شد.

پسر یاغی پدرش را جلوی خانواده زنده زنده سوزاند (عکس)

لطفا نظر خود را درباره پسر یاغی پدرش را جلوی خانواده زنده زنده سوزاند (عکس) با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا