پرز: دخیا واقعاً می خواست که به رئال مادرید بیاید؛ قرارداد با ۸ ساعت تأخیر به ما ارسال شد

پرز: دخیا واقعاً می خواست که به رئال مادرید بیاید؛ قرارداد با ۸ ساعت تأخیر به ما ارسال شد

در ادامه از پرز: دخیا واقعاً می خواست که به رئال مادرید بیاید؛ قرارداد با ۸ ساعت تأخیر به ما ارسال شد تماشا نمایید.

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید اعلام کرد که انتقال داوید دخیا به این دلیل بهم خورد که منچستر یونایتد قرارداد را با ۸ ساعت تأخیر به سانتیاگو برنابئو بازگردانده هست.

پرز: دخیا واقعاً می خواست که به رئال مادرید بیاید؛ قرارداد با 8 ساعت تأخیر به ما ارسال شد

 هر دو باشگاه برای انجام این انتقال به توافق رسیده بودند، اما در نهایت به دلیل اتمام مهلت نقل و انتقالات در تابستان، رئال مادرید موفق به رسمی کردن انتقال نشد و اکنون دخیا حداقل تا ژانویه باید در اولدترافورد بماند.

پرز در این رابطه به Cadena Ser گفت:

دخیا بسیار متأثر بود چون واقعاً می خواست که به رئال مادرید بیاید. ساعت ۱۳:۳۰، منچستر یونایتد قرارداد ها را در اختیار داشت. ما رأس ساعت ۱۳:۳۰ قرارداد ها را به منچستر یونایتد ارسال کردیم و ۸ ساعت طول کشید تا آنها کاغذ ها را به ما برگردانند. ما درک نمی کنیم که چرا تماشا کاغذ ها باید ۸ ساعت به طول انجامد، و همچنین درک نمی کنیم که اگر قصد مذاکره داشتند، چرا تا آخرین لحظه صبر کردند. رابطه ما با منچستر یونایتد خوب هست. ایکر کاسیاس هم همیشه از دخیا تعریف کرده هست.

ما خیلی چیز ها را درک نمی کنیم، اما من اینجا نیستم که کسی را سرزنش کنم. آنها [منچستر یونایتد] فاقد تجربه هستند، چون مشابه همین اتفاق سال گذشته برای کوئنترائو و هررا از اتلتیک بیلبائو رخ داد.

فلورنتینو پرس مدیرعامل باشگاه رئال مادرید در مصاحبه با کادنا سر بر این نکته تاکید کرد که کیلور ناواس، دروازه بان تیم فوبال رئال مادرید تا تاریخ ۳۱ آگوست هیچ چیزی از روند مذاکرات بین رئال مادرید و منچستریونایتد نمی‌دانست و قرار هم نبود تا قبل از روشن شدن ماجرا چیزی بداند.

پرس در این خصوص گفت: به همه هواداران رئال مادرید اطمینان می‌دهم که کیلور تا ۳۱ آگوست چیزی نمی‌دانست و به هیچ وجه اجازه ندادیم که روحیه او تخریب شود، باشگاه به او احترام گذاشته و حقوق وی را در همه مراحل در نظر گرفته هست، ناواس هرگز تحت فشار ما نبوده و اگر قرار بر معاوضه وی با دخه‌آ بود شک نکنید که قبل از هر چیزی با خود او مشورت می‌کردیم. در آخرین روز او را به دفتر کارم فراخواندم و درباره معاوضه‌اش با دخه‌آ صحبت کردیم، او مشکلی برای این کار نداشت هر چند دوست داشت در رئال مادرید بماند.

پرس ادامه داد: باشگاه منچستریونایتد غیرحرفه ای ترین کارها را دراین مدت انجام داد و من فقط به احترام فرگوسن و تاریخ این باشگاه سکوت کردم، دلیلی نداشت اینهمه با ما بدرفتاری صورت بگیرد، چرا باید برای مذاکره با مدیر عامل این باشگاه ۳ روز صبر می کردم، مگر قرار بود با ملکه صحبت کنم؟!

پرس درباره وضعیت دخه‌آ نیز گفت: امیدوارم هر اتفاقی رخ می دهد برای او خوب باشد، اکنون مهم این هست که این دروازه بان بزرگ اسپانیایی دوباره به روزهای اوجش باز گردد و هر کاری از دست من بر بیاید دریغ نخواهم کرد اما به کسی باج نمی دهم، هواداران رئال مادرید مرا می‌شناسند و می‌دانند که من بیهوده زیر بار مسئولیتی که ربطی به من ندارد، نمی‌روم.

تهیه و گرد آوری : پورتال تفریحی و سرگرمی پورتال یک

لطفا نظرات خود را درباره نوشته پرز: دخیا واقعاً می خواست که به رئال مادرید بیاید؛ قرارداد با ۸ ساعت تأخیر به ما ارسال شد با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا