پایان دوره نمک پاشی در خیابان های تهران

پایان دوره نمک پاشی در خیابان های تهران

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه پایان دوره نمک پاشی در خیابان های تهران را ببینید.

پورتال یک آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: پایان دوره نمک پاشی در خیابان های تهران
جعفری افزود: این محلول ها نیز در حال حاضر به میزان لازم در حال خریداری شدن می باشد و در صورت نیاز در پاییز و زمستان امسال، در سطح معابر و خیابان ها از این محصول استفاده خواهد شد.
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: کشور در حال حاضر به دانش تولید محلول های یخ زدا تحت عنوان CMA رسیده می باشد.
 
به گزارش مهر، حسین جعفری رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با اعلام خبر خریداری مواد جایگزین نمک پاشی در ایام بارش برف، عنوان کرد: خوشبختانه کشور در حال حاضر به دانش تولید محلول های یخ زدا تحت عنوان CMA رسیده که این موضوع از یک سو نیاز به واردات این محلول ها را پایان می دهد و از سوی دیگر این ماده جایگزین مناسبی برای استفاده از نمک در سطح خیابان ها به هنگام بارش برف در زمستان، خواهد بود.
 
جعفری افزود: این محلول ها نیز در حال حاضر به میزان لازم در حال خریداری شدن می باشد و در صورت نیاز در پاییز و زمستان امسال، در سطح معابر و خیابان ها از این محصول استفاده خواهد شد.
 
وی در ادامه به مضرات استفاده از نمک در سطح خیابان ها و معابر اشاره کرد و افزود: استفاده از نمک و شن آسیب های مختلفی را در سطح خیابان ها برای شهروندان و همچنین المان های شهری دارد. نمک پاشی می تواند مشکلات زیست محیطی از جمله تاثیرگذاری بر آب های زیرزمینی، از بین بردن پوشش های گیاهی و ایجاد مشکل برای آسفالت داشته باشد.
 
جعفری ادامه داد: ضمن اینکه پس از استفاده از نمک و با خشک شدن زمین، نمک ها در هوا پخش شده و حتی ممکن می باشد برای شهروندان مشکلات تنفسی ایجاد کند.
 
رئیس سازمان پسماند شهرداری تهران همچنین توضیحاتی درخصوص فوائد استفاده از محلول های یخ زدا مطرح کرد و گفت: این مواد سبک، کم حجم و سطح پاشش بیشتری دارند. ضمن اینکه مشکلاتی که نمک پاشی ایجاد می کند در استفاده از این مواد وجود ندارد.
 
وی افزود: نمونه بارز این مشکلات نیز بی تاثیر بودن محلول های یخ زدا بر آب های زیرزمینی، عدم تخریب آسفالت خیابان ها و همچنین عدم تاثیرگذاری بر پوشش گیاهی می باشد؛ چه بسا که حتی این مواد به نحوی ساخته شده اند که برای پوشش های گیاهی سطح منظقه نیز می توانند مفید باشند.
 
جعفری تصریح کرد: از نمک تنها در دماهای خاص می باشد که می توان استفاده کرد. به عنوان مثال استفاده از نمک در دمای پایین تر از منفی ۹ درجه یا در دمای بالای صفر هیچ توجیهی ندارد؛ چراکه اثری نخواهد داشت. اما از محلول های یخ زدا در تمام دماها می توان بهره برد.
 
وی خاطرنشان کرد: مصوبه شورای اسلامی منظقه تهران بر این پایه استوار می باشد که استفاده از نمک در سطح معابر و خیابان ها باید کاهش یابد. از همین رو استفاده از نمک به حداقل خواهد رسید. ما در شهرداری تهران وظیفه داریم بر اساس نیازهای موجود، استفاده از نمک را مدیریت کنیم.
 
جعفری در بخش پایانی اظهارات خود عنوان کرد: استفاده از مواد یخ زدای CMA در تمام دنیا رایج بوده و در مراکز و معابر خاص از جمله پل های طبقاتی، تونل ها، رمپ ها، معابری که در مجاورت مراکز تاریخی و باستانی قرار دارد و همچنین مراکزی که دارای پوشش گیاهی متراکم می باشد، مورد استفاده قرار می گیرد.

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ – ۱۵:۱۷

پایان دوره نمک پاشی در خیابان های تهران

منبع : پورتال پورتال یک

لطفا نظر خود را درباره پایان دوره نمک پاشی در خیابان های تهران با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا