پایان آزمایش‌های تسلیحات لیزری جنگنده‌های آمریکا

پایان آزمایش‌های تسلیحات لیزری جنگنده‌های آمریکا

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه پایان آزمایش‌های تسلیحات لیزری جنگنده‌های آمریکا را ببینید.

سال گذشته شرکت لاکهیدمارتین آزمایش یک برجک لیزر تاکتیکی را برای هواپیماهای جنگی آینده آغاز کرد. پس از ۶۰ پرواز آزمایشی، اکنون این شرکت اعلام کرده که قابلیت هدف‌گیری ۳۶۰ درجه سیستم برجک تائید شده هست و اینکه فناوری مذکور یک گام دیگر به سوی نصب بر روی هواپیماهای تاکتیکی با سرعت نزدیک فراصوت نزدیک شده هست.

لیزرها عموما مانند میله‌های صاف نور تصور می‌شوند که هوا میشکافند، اما خود هوا یکی از بزرگترین معضلات لیزر هست. برای مثال، تلاطم هوا باعث تحریف و پراکندگی پرتوهای لیزر می‌شود. این امر بدان معنی هست که در سرعت نزدیک فراصوت، تاثیر تلاطم بحدی بد هست که یک سلاح لیزری تنها قادر خواهد بود مسیر مستقیمش را هدف قرار دهد.

لاکهید مارتین برای جلوگیری از این امر از برجک کنترل پرتو ایروانطباقی ایرواپتیک (ABC) رونمایی کرد. این فناوری که برای سازمان تحقیقات پیشرفته دفاعی (دارپا) و آزمایشگاه تحقیقاتی نیروی هوایی آمریکا (AFRL) ساخته شده، از یک سیستم جبران نور شامل مجموعه‌ای از آینه‌های تغییرشکل دهنده و فناوری ایرودینامیک و کنترل جریان برای تغییر دادن لیزر و جبران تلاطم استفاده می‌کند. این امر به لیزر، قابلیت هدف‌گیری ۳۶۰ درجه را می‌دهد از این رو می‌تواند اهداف ورودی را از هر جهت شکار کند.

به گفته لاکهید مارتین، ۶۰ آزمایشی که از سال ۲۰۱۴ تاکنون با استفاده از یک لیزر نیروی پائین نصب شده بر روی جت تجاری دو موتوره به عنوان پلت‌فرم آزمایش سرعت کروز انجام شده هست، توانایی کارکرد این برجک را در همه جهات تائید کرده هست. یافته‌های این آزمایشات توسط دارپا و آزمایشگاه AFRL برای تامین نیازهای آینده سیستم‌های سلاح لیزری با سرعت فراصوت و نزدیک فراصوت مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

۵۴۵۴

نوشته شده توسط : kotoleha در موضوع : تکنولوژی

با فالو کردن ما در پیچ اینستاگرام و دیگر شبکه های مجازی، از جوایز و قرعه کشی های ما که فقط از طریق شبکه های اجتماعی اعلام میشود مطلع شوید.

http://www.khabaronline.ir/detail/469240

The post پایان آزمایش‌های تسلیحات لیزری جنگنده‌های آمریکا appeared first on کوتوله ها|عکس،بازیگران،مدل مانتو جدید، فال روزانه ، فال حافظ.

پایان آزمایش‌های تسلیحات لیزری جنگنده‌های آمریکا

لطفا نظر خود را درباره پایان آزمایش‌های تسلیحات لیزری جنگنده‌های آمریکا با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا