ویلای ۴ میلیاردی یکه تاز گرانترین های بندر انزلی+ جدول

ویلای ۴ میلیاردی یکه تاز گرانترین های بندر انزلی+ جدول

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه ویلای ۴ میلیاردی یکه تاز گرانترین های بندر انزلی+ جدول را ببینید.

پورتال۱ آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: ویلای ۴ میلیاردی یکه تاز گرانترین های بندر انزلی+ جدول
در این بین گرانترین ویلا به قیمت ۴ میلیارد تومان در دهکده ساحلی و ارزانترین آن مربوط به مناطق حومه به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان بوده هست.
به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ استان گیلان به دلیل آب و هوای مناسب پایان هفته میزبان مسافرانی هست که اغلب به فکر گرفتن ویلا و یا مجتمعی در این استان هستند که از یک طرف به دریا و از طرف دیگر به شالیزارهای سرسبز گیلان منتهی شود اما وقتی این خریداران رقم‌های این ویلاها را می‌شنوند برق از چشم‌هایشان می‌پرد.

 
قیمت‌هایی که اغلب با کلان شهرها هیچ تفاوتی ندارد و حتی بالاتر هست.
 
براساس گزارش میدانی خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ قیمت ویلا در محدوده بندر انزلی که یکی از مهم‌ترین شهرهای توریستی و از مراکز مهم اقتصادی گیلان هست از متری یک میلیون تا پنج میلیون تومان متفاوت هست.
 
این درحالی هست که رکود خرید و فروش در تمامی شهرهای کشور حاکم هست، اما انگار قیمت‌ها بویی از رکود نبرده هست.
 
گفتنی هست، در این قسمت از گیلان تعیین قیمت علاوه بر موقعیت جغرافیایی به مصالح و امکانات داخلی و البته قیمت گذاری دلالان هم در این محدوده بستگی دارد.
 
اما در این بین گران‌ترین ویلا به قیمت ۴ میلیارد تومان در دهکده ساحلی و ارزان‌ترین آن مربوط به مناطق حومه به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان بوده هست.
 
بر اساس گفته مشاوران املاک این محدوده قیمت رهن یک پنجم قیمت فروش گزارش شده هست.
 
همچنین این گزارش می‌افزاید در قاضیان گیلان ویلا و آپارتمان از متری یک میلیون تا سه میلیون و پانصد هزار تومان به فروش رفته هست.
 
همچنین در بندر انزلی قیمت ویلا تا متری ۴ میلیون و پانصد هزار تومان نیز رسیده هست در همین راستا در شهرک ساحلی قو ویلا و آپارتمان از متری ۴۵۰ هزار تومان تا یک میلیون و پانصد هزار تومان برای فروش گذاشته شده هست.  
 
علاوه بر این در شهرک خزر، ویلا قیمت از متری ۳۰۰ هزار تومان تا ۹۰۰ هزار تومان متفاوت و در قسمت آزاد نیز قیمت‌ها از متری ۱۵۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان بوده هست.
 
توجه به نکته ضروری هست که این استان نیز از رکود حاکم بر بازار مسکن بی نصیب نبوده هست.

جدول قیمت مسکن دربندر انزلی قاضیان از متری یک میلیون تومان تا ۳ و پانصد میلیون تومان انزلی از متری یک میلیون تومان تا ۴ و پانصد میلیون تومان شهرک خزر ویلا از ۳۰۰ هزار تومان تا ۹۰۰ هزار تومان قسمت آزاد از ۱۵۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان

انتهای پیام/

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

جنگل‌ها محل تنفس زیستگاه ایران هست
بهربرداری دهکده گردشگري دريايي در بندر گز
ضرورت “بررسی قوانین و برخورد” با سودجویان در “پدیده زمین‌خواری”
“بیکاری” و “از بین رفتن اشتغال” در کشور از جمله پیامدهای “زمین‌خواری”

۲۱ مهر ۱۳۹۴ – ۰۸:۳۰

ویلای ۴ میلیاردی یکه تاز گرانترین های بندر انزلی+ جدول

منبع : وبسایت پورتال۱

لطفا نظر خود را درباره ویلای ۴ میلیاردی یکه تاز گرانترین های بندر انزلی+ جدول با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا