وقتی ۶۰۰ بلیت چارتار ۵ ساعته در رشت فروخته شد

وقتی ۶۰۰ بلیت چارتار ۵ ساعته در رشت فروخته شد

گیل دیدن/ گروه فرهنگی: رشت ۱۲ و ۱۳ مهر میزبان گروه موسیقی چارتار خواهد بود.

هنرمندان چارتار در سومین حضور خود در گیلان یکشنبه و دوشنبه  در سالن آمفی تئاتر یادگار امام رشت میزبان دوستدارانشان خواهند بود؛آنها قبل از این در سال ۹۳ در رشت و انزلی کنسرت برگزار کرده بودند.

وحید احمدی آرا مدیر روابط عمومی موسسه جام سبز برگزار کننده کنسرت در این ارتباط به گیل دیدن گفت: استقبال علاقمندان موسیقی گیلان از این کنسرت بی سابقه بوده هست.

او ادامه داد: در ۵ ساعت اول با تبلیغات حداقلی و کوتاه ۶۰۰ بلیت کنسرت به فروش رفته هست.

احمدی آرا با زیاد دانستن مبلغ دریافتی توسط شهرداری برای تبلیغات محیطی برنامه های فرهنگی  بیان کرد: در این کنسرت نیز به مانند کنسرت های قبلی که موسسه برگزار کرده هست هیچ تبلیغات محیطی نخواهیم داشت.

مدیر روابط عمومی موسسه جام سبز گفت: این کنسرت با محوریت آلبوم جدید گروه خواهد بود یعنی دوستداران این گروه موسیقی می توانند علاوه بر اجرای آلبوم باران تویی، اجرای آهنگ های آلبوم «جاده می رقصد»  را هم شاهد باشند.

احمدی آرادر مورد تهیه بلیت هم توضیح داد: برای خرید بلیت این کنسرت می توانند به دفتر مرکزی هفت شهرستان، شهرستان کتاب گلسار، شهرستان کتاب حافظ، کتاب فروشی دیبا، هتل دلفین انزلی و کلوپ راشد لاهیجان مراجعه کنند.

او با بیان اینکه این کنسرت با مجوز اندیشه مدرن گیل و مدیریت جام سبز و به تهیه کنندگی خانم گیلکی برگزار می شود گفت: همچنین در فکر برنامه ریزی برای ایجاد فرصتی برای رونمایی از آلبوم جدید توسط خود گروه در حاشیه این کنسرت هستیم.

احمدی آرا ادامه داد: در این برنامه علاقمندان می توانند با هنرمندان چارتار از نزدیک دیدار کنند و امضای آنها را بروی آلبوم خود داشته باشند.

همچنین علاقه مندان برای خرید بلیت به صورت آنلاین هم می توانند به وبسایت   هفت شهرستان مراجعه کنند.

به گزارش گیل دیدن گروه موسیقی چارتار که در سال ۱۳۹۰ تشکیل شد با سبک تلفیقی به ارایه اثر می پردازد و موسیقی الکترونیک را با آواز ایرانی تلفیق کرده هست. آرمان گرشاسبی خواننده و احسان حائری ترانه سرای چارتار هست. همچنین آرش فتحی آهنگ سازی و آیین احمدی‌فر تنظیم آهنگ ها را بر عهده دارد.

(۰)(۰)

نوشته وقتی ۶۰۰ بلیت چارتار ۵ ساعته در رشت فروخته شد اولین بار در پایگاه تفریحی گیل دیدن پدیدار شد.

وقتی ۶۰۰ بلیت چارتار ۵ ساعته در رشت فروخته شد

تهیه و گردآوری:پورتال ۱

لطفا نظرات خود را درباره وقتی ۶۰۰ بلیت چارتار ۵ ساعته در رشت فروخته شد با ما در میان بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا