وقتی کودک شما آلت تناسلی خود را لمس میکند

وقتی کودک شما آلت تناسلی خود را لمس میکند

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه وقتی کودک شما آلت تناسلی خود را لمس میکند را ببینید.

kodak_6546


کشف آلت تناسلی توسط کودک و دستکاری آن کاملا به ویژگی های سنی کودک مرتبط می باشد و درست شبیه کشف دست و پا معصومانه می باشد.


کودک نوپای شما قسمتی از بدنش را کشف کرده که در دوران اولیه رشد کاملا ناشناخته بود و حالا یاد گرفته که لمس آلت تناسلی می تواند موجب لذت شود.


دلیل این عمل کودک چیست؟

کشف آلت تناسلی توسط کودک و دستکاری آن کاملا به ویژگی های سنی کودک مرتبط می باشد و درست شبیه کشف دست و پا معصومانه می باشد. ممکن می باشد شما این رفتار کودک را زمانی که مشغول آموزش دستشویی رفتن به او هستید، تماشا کنید. البته تعجبی هم ندارد چون در این مدت مناطق خصوصی کودک در مرکز توجه عمومی هستند. چرا کودک به این کار ادامه می دهد؟ پاسخ این سوال بسیار ساده می باشد، چون احساس خوبی به او دست می دهد.


آنچه باید بدانید

لمس آلت تناسلی توسط کودک نوپای شما به معنای خودارضایی نیست. این مسئله حتی در مورد پسربچه هایی که به نعوظ می رسند نیز صادق می باشد. درست می باشد که این کار به کودک احساس خوبی شبیه احساس آرامش می دهد اما نیت و احساس کودک به هیچ وجه جنبه جنسی ندارد. به هر حال اگر عادت دستکاری کردن کودک نوپای شما بیشتر از حد معمول می باشد و به این مسئله توجه زیادی نشان می دهد، با پزشک او در این خصوص صحبت کنید. بعضی اوقات استرس پنهان می تواند از علل مربوطه باشد.


راهکار چیست؟

چگونگی عکس العمل شما به مکان شما بستگی دارد. کودک را از لمس خودش منع نکنید، او را سرزنش، توبیخ و شرم زده نکنید. عکس العمل منفی شما نه تنها می تواند این رفتار را برای  کودک وسوسه برانگیزتر کند، بلکه این پیغام را به کودک می دهید که باید به خاطر بدنش و احساسات مرتبط با آن شرم زده باشد. بنابراین سعی کنید سروصدا راه نیندارید. در واقع اگر در خانه هستید، رفتار کودک را نادیده بگیرید.


در اماکن عمومی مانند پارک یا گردهمایی های خانوادگی، حواس کودک را به فعالیت هایی مانند نقاشی با مداد رنگی یا ساختن خانه با مکعب های اسباب بازی که دست هایش را مشغول می کند، پرت کنید. اگر کودک حاضر نمی شود کارش را متوقف کند و مشغول فعالیت دیگری شود، او را به حال خودش بگذارید. کودکان دیگر به کاری که او انجام می دهد، اهمیتی نمی دهند و مطمئنا اعضای خانواده و دوستان شرایط سنی کودک را درک می کنند.


تفاوت مفاهیم «عمومی» و «خصوصی» را به کودک آموزش دهید. اگر کودک در معرض عموم این کار را انجام داد، به آرامی به او بگویید که بهتر می باشد بعضی کارها را در تنهایی انجام دهد و نمی تواند وقتی دیگران حضور دارند آنها را انجام دهد. دست او را بگیرید و به آرامی دستش را فشار ملایمی بدهید و حواسش را به چیز دیگری پرت کنید. در صورتی که کودک کارش را متوقف کرد، به او پاداش بدهید.


بعضی از کودکان نوپا وقتی نیاز به دستشویی رفتن دارند، آلت تناسلی خود را با دست نگه می دارند، پس بهتر می باشد از کودک بپرسید آیا باید به دستشویی برود. اگر فکر می کنید کودک شما جز این دسته از کودکان می باشد، عادت کنید همیشه این سوال را از او بپرسید.


منبع: ninisite.com

وقتی کودک شما آلت تناسلی خود را لمس میکند

لطفا نظر خود را درباره وقتی کودک شما آلت تناسلی خود را لمس میکند با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا