وزیر خارجه قطر در گفتگو با سی ان ان نگرانی درباره مسابقه ایران با قطر بر سر گاز طبیعی را رد کرد

وزیر خارجه قطر در گفتگو با سی ان ان نگرانی درباره مسابقه ایران با قطر بر سر گاز طبیعی را رد کرد

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه وزیر خارجه قطر در گفتگو با سی ان ان نگرانی درباره مسابقه ایران با قطر بر سر گاز طبیعی را رد کرد را ببینید.

پورتال۱ آرشیو وب فارسی:واحد مرکزی خبر: تهران / خبرگزاری صدا و سیما/ سیاسی ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
۰۰:۰۰:۰۴٫۲۲
وزیر امور خارجه قطر مدعی شد این کشور از موضع قدرت خواستار گفتگو برای صلح در قسمت هست.
به گزارش شبکه تلویزیونی سی ان ان؛ درحالیکه جنگ در سوریه ادامه دارد تعداد قدرت های بزرگ جهانی که وارد آن می شوند افزایش یافته هست.
کشورهای خلیج (فارس) نیز از آغاز در آن نقش داشتند. کشورهای سنی خلیج(فارس) برضد ایران شیعه و حزب الله بوده اند.درحالیکه عربستان سعودی و قطر سخت به دنبال عوض رژیم در سوریه بوده اند، دولت بشار اسد دوستان خود را در ایران داشته هست. ناظران می گویند شکستن این روابط (بین ایران و سوریه)، نیروی محرکی هست که در پشت سر نقش آفرینی کشورهای خلیج(فارس) وجود دارد.
کشورهایی مثل قطر اقدام به انتقال پول و تسلیحات برای شورشیان به اصطلاح میانه رو در سوریه می کنند. این کشورها همچنین به تامین مالی گروههای تروریستی متهم شده اند درحالیکه این اتهام را تکذیب می کنند.
سی ان ان پس از این مقدمه چینی مصاحبه بکی اندرسون خبرنگار این شبکه با خالد بن محمد العطیه وزیر امور خارجه قطر را پخش کرد.
خبرنگار سی ان ان از خالد بن محمد العطیه … [ دیدن متن کامل خبر در واحد مرکزی خبر ]

چهارشنبه ، ۲۹مهر۱۳۹۴

[دیدن متن کامل خبر]

وزیر خارجه قطر در گفتگو با سی ان ان نگرانی درباره مسابقه ایران با قطر بر سر گاز طبیعی را رد کرد

منبع : وبسایت پورتال۱

لطفا نظر خود را درباره وزیر خارجه قطر در گفتگو با سی ان ان نگرانی درباره مسابقه ایران با قطر بر سر گاز طبیعی را رد کرد با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا